Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F31 3-reeks touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fotokes! :-)

Wel héél erg snel. Bij mij is de vermoedelijke leveringsdatum 1 april. Hopelijk ook vroeger!

Comment

• foto's volgen deze middag, kan er pas om 13u om

Comment

• Altijd leuk een nieuwe wagen ophalen! Veel plezier!

Comment

• 2014-02-26 13.02.46.jpg

2014-02-26 13.27.06.jpg

voila zie de eerste foto's :-)

spijtig genoeg was het maar een korte afstand tot ik tereug op m'n werk was, dus nu is het aftellen tot vanavond voor een echte testrit

Comment

• En Peef, hoe is de eerste indruk?

Comment

• wel ik heb er nu zo'n 200km mee gereden, en de eerste indruk is echt geweldig!

ik moest wel even wennen aan de vinnigheid en de koppeling (m'n aanloop wagen was een skoda superb, toffe wagen, maar zeer/te groot en log), maar dat ging vrij vlot en dan merk je meer en meer dat de wagen echt aan de baan 'plakt' en goed reageert op je stuurcommando's.

je merkt ook amper dat je snelheid maakt, vanmorgen zat ik even aan 165 zonder het door te hebben

de eerste indruk is dus echt super, zowel kwa comfort, rijgedrag, vermogen vd motor etc..

oh ja waar ik ook nog moet aan wennen, het starten vd motor zonde de sleutel das echt raar in het begin, evenals hem afzetten en uitstappen, terwijl de radio blijft spelen tot je de wagen op slot doet :-)

en verder de kleine details he:
              - haakje om de tankdop op te plaatsen tijdens een tankbeurt, zodat die niet tegen de wagen bengelt
              - verwarmde spiegels
              - op de touring standaard automatisch openen en sluiten van de koffer
              - ...

je hoort het al, ik ben meer dan tevreden so far :-)

Comment

• Rammelt er al iets

Comment

• moet er dan iets rammelen? :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichten
                    voila zie de eerste foto's :-)
                    Proficiat Peef!

Welke motorisatie?
                    Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                      Proficiat Peef!

Welke motorisatie?
                      de 136pk versie

Comment

de 136pk versie
                        316i dus? (of zijn er ook andere motoren met 136 pk?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                          316i dus? (of zijn er ook andere motoren met 136 pk?)
                          318D is verkrijgbaar in 136 en 143 (echter werken alle lease maatschappijen met de 136)

Comment

318D is verkrijgbaar in 136 en 143 (echter werken alle lease maatschappijen met de 136)
                            Ah, ok. 'k Wilde net opmerken dat er tegenwoordig zoveel benzinewagens worden gekocht ...

Comment

moet er dan iets rammelen? :p
                              Iedereen die ik ken met f30/31 heeft rammeltjes. Dat geeft je iets om naar uit te kijken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                Iedereen die ik ken met f30/31 heeft rammeltjes. Dat geeft je iets om naar uit te kijken!
                                Hopelijk wordt het interieur aangepakt met de facelift...
                                2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                                2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Bij de mijne rammelt er anders niks! Ofwel ben ik potdoof :-)

Comment

• Rammeltjes in kraakjes in het interieur, mijn favoriete frustratie. Zelfs het A4 interieur, dat m.i. iets hoger is van afwerkingsgraad dan dat van de 3 serie maakt er zich schuldig aan. Na amper 50000 km ben je 's zondag al aan de slag met schroevendraaiers, silicone spray, kunststofschuim etc. Kan me inbeelden dat het met de 3 serie nog sneller gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk Berichten
                                      Hopelijk wordt het interieur aangepakt met de facelift...
                                      Gezien de 4 serie 100% hetzelfde interieur heeft, vrees ik dat ze het interieur bij de facelift ongemoeid gaan laten.

Wanneer zou die facelift dan komen? Bende zeikerds. Tegenwoordig rij je na 2 jaar al met een "ouder" model.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                        Wanneer zou die facelift dan komen? Bende zeikerds. Tegenwoordig rij je na 2 jaar al met een "ouder" model.
                                        Wel, over een jaar of 2? Dat is net voorbij midlife en tegen dan is er vernieuwde concurrentie (Audi A4 bvb).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                          Wel, over een jaar of 2? Dat is net voorbij midlife en tegen dan is er vernieuwde concurrentie (Audi A4 bvb).
                                          Ergens gelezen dat de LCI al midden 2015 zou verwacht worden...dus met de start van MY2016. Zal idd ook zeker te maken hebben met de nieuwe A4.
                                          2015 Mercedes C250 break AMG line

Comment

Working...
                                          X