Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wel ik heb er nu zo'n 200km mee gereden, en de eerste indruk is echt geweldig!
ik moest wel even wennen aan de vinnigheid en de koppeling (m'n aanloop wagen was een skoda superb, toffe wagen, maar zeer/te groot en log), maar dat ging vrij vlot en dan merk je meer en meer dat de wagen echt aan de baan 'plakt' en goed reageert op je stuurcommando's.
je merkt ook amper dat je snelheid maakt, vanmorgen zat ik even aan 165 zonder het door te hebben
de eerste indruk is dus echt super, zowel kwa comfort, rijgedrag, vermogen vd motor etc..
oh ja waar ik ook nog moet aan wennen, het starten vd motor zonde de sleutel das echt raar in het begin, evenals hem afzetten en uitstappen, terwijl de radio blijft spelen tot je de wagen op slot doet :-)
en verder de kleine details he:
- haakje om de tankdop op te plaatsen tijdens een tankbeurt, zodat die niet tegen de wagen bengelt
- verwarmde spiegels
- op de touring standaard automatisch openen en sluiten van de koffer
- ...
je hoort het al, ik ben meer dan tevreden so far :-)
Rammeltjes in kraakjes in het interieur, mijn favoriete frustratie. Zelfs het A4 interieur, dat m.i. iets hoger is van afwerkingsgraad dan dat van de 3 serie maakt er zich schuldig aan. Na amper 50000 km ben je 's zondag al aan de slag met schroevendraaiers, silicone spray, kunststofschuim etc. Kan me inbeelden dat het met de 3 serie nog sneller gaat.
Comment