Dat zal idd juist zijn. De huidige 3 is er vanaf februari 2012. Aangezien de facelift meestal komt na 3,5 jaar mag je de facelift verwachten in de zomer van 2015, om geleverd te worden vanaf september 2015 als een my 2016.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F31 3-reeks touring
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk BerichtenOfferte laten maken deze week:
6% korting + 1500 EUR bonus zowel voor een F31 325D als voor een 330XD. Lijkt jullie dit redelijk?
De garage geeft je nu gewoon de basiskorting, de salonkorting komt van de importeur.
Volgens mij kan je van de garage zelf dan nog een 600 á 700 euro van de garage zelf uit de brand slepen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenSalonkortingen zijn nu wel voorbij, niet?
In dat geval kan je volgens mij beter wachten tot mei/juni, dan komt BMW normaalgezien altijd met "lente promoties"
Maar los daarvan heeft de garage zelf normaalgezien nog wel een paar 100 euro marge, maar wat ik wel al heb gemerkt is dat de verkopers dit meestal niet op offerte willen zetten, zodat je andere garages niet tegen hen kan laten "opbieden".
Je moet hen dan maar op hun woord geloven en bij het plaatsen van de bestelling wordt er dan één of andere optie (of meer) gratis toegevoegd.Last edited by SKIwi; 08/03/2014, 17:59.
Comment
-
DSC_0943.jpgDSC_0944.jpgDonderdagnacht 1mei is de volledige middenconsole gestolen. De volledige navigatie,airco controller, idrive controller enz. Ze hebben zich toegang verschaft via het kleine zijraam aan de achterdeur.
Ze hebben ook een paar stekkers afgeknipt, ik wacht nu hoelang het gaat duren om alles nieuw te monteren.
Dit is naar het schijnt een plaag aan het worden.In Nederland is het vanaf 1 april bij Alphabet verplicht een alarm VV2 te plaatsen bij elke nieuwe F30/F31/3GT.Last edited by pollepap; 04/05/2014, 10:04.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pollepap Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]103553[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]103554[/ATTACH]Donderdagnacht 1mei is de volledige middenconsole gestolen. De volledige navigatie,airco controller, idrive controller enz. Ze hebben zich toegang verschaft via het kleine zijraam aan de achterdeur.
Ze hebben ook een paar stekkers afgeknipt, ik wacht nu hoelang het gaat duren om alles nieuw te monteren.
Dit is naar een schijnt een plaag aan het worden.In Nederland is het vanaf 1 april bij Alphabet verplicht een alarm VV2 te plaatsen bij elke nieuwe F30/F31/3GT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAllé jong, dat is echt wel kl*te. Is het dashboard beschadigd? Of kan je het zonder sporen terug herstellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Math_23 Bekijk BerichtenAmai, dik klote seg!
Ook al is da verzekering, ge zit toch maar mooi met de miserie! En wie zegt dat ze die nieuwe installatie er ook weer niet uitrippen..??
Verdomde leeggangers!
Volgens de politie is de kans groot dat ze terugkomen, omdat ze weten waar er ene staat en dat alles altijd wordt vervangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pollepap Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]103553[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]103554[/ATTACH]Donderdagnacht 1mei is de volledige middenconsole gestolen. De volledige navigatie,airco controller, idrive controller enz. Ze hebben zich toegang verschaft via het kleine zijraam aan de achterdeur.
Dit is naar het schijnt een plaag aan het worden.In Nederland is het vanaf 1 april bij Alphabet verplicht een alarm VV2 te plaatsen bij elke nieuwe F30/F31/3GT.
Comment
Comment