Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F31 3-reeks touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat zal idd juist zijn. De huidige 3 is er vanaf februari 2012. Aangezien de facelift meestal komt na 3,5 jaar mag je de facelift verwachten in de zomer van 2015, om geleverd te worden vanaf september 2015 als een my 2016.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Offerte laten maken deze week:

6% korting + 1500 EUR bonus zowel voor een F31 325D als voor een 330XD. Lijkt jullie dit redelijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten
        Offerte laten maken deze week:

6% korting + 1500 EUR bonus zowel voor een F31 325D als voor een 330XD. Lijkt jullie dit redelijk?
        Als je met die 1500 de salonkorting bedoelt dan niet, nee.
        De garage geeft je nu gewoon de basiskorting, de salonkorting komt van de importeur.
        Volgens mij kan je van de garage zelf dan nog een 600 á 700 euro van de garage zelf uit de brand slepen.

Comment

• Salonkortingen zijn nu wel voorbij, niet?
          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Salonkortingen zijn nu wel voorbij, niet?
            Geen idee, vorige jaren heb ik toch altijd geweten dat die bij BMW tot eind maart werden verlengd. Dit jaar niet?

In dat geval kan je volgens mij beter wachten tot mei/juni, dan komt BMW normaalgezien altijd met "lente promoties"

Maar los daarvan heeft de garage zelf normaalgezien nog wel een paar 100 euro marge, maar wat ik wel al heb gemerkt is dat de verkopers dit meestal niet op offerte willen zetten, zodat je andere garages niet tegen hen kan laten "opbieden".
            Je moet hen dan maar op hun woord geloven en bij het plaatsen van de bestelling wordt er dan één of andere optie (of meer) gratis toegevoegd.
            Last edited by SKIwi; 08/03/2014, 17:59.

Comment

• Ik heb in de mijne de gps business en heb daar eigenlijk spijt van. Is er een mogelijkheid om de pro versie na te laten plaatsen door de dealer of zal dit wat duur uitvallen?

Comment

• zeker mogelijk maar verwacht je maar aan een stevige prijs.
                best kijken op ebay als je wil retrofitten. het zal je al rap 1000 euro minder kosten
                lets have some more member berries

Comment

• DSC_0943.jpgDSC_0944.jpgDonderdagnacht 1mei is de volledige middenconsole gestolen. De volledige navigatie,airco controller, idrive controller enz. Ze hebben zich toegang verschaft via het kleine zijraam aan de achterdeur.
                  Ze hebben ook een paar stekkers afgeknipt, ik wacht nu hoelang het gaat duren om alles nieuw te monteren.
                  Dit is naar het schijnt een plaag aan het worden.In Nederland is het vanaf 1 april bij Alphabet verplicht een alarm VV2 te plaatsen bij elke nieuwe F30/F31/3GT.
                  Last edited by pollepap; 04/05/2014, 10:04.

Comment

• Godverdomme !
                    En in welke streek is dat gebeurd ?
                    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Zottegem

Comment

• Allé jong, dat is echt wel kl*te. Is het dashboard beschadigd? Of kan je het zonder sporen terug herstellen.
                        OO 00 OO

Comment

• Amai, dik klote seg!
                          Ook al is da verzekering, ge zit toch maar mooi met de miserie! En wie zegt dat ze die nieuwe installatie er ook weer niet uitrippen..??
                          Verdomde leeggangers!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pollepap Bekijk Berichten
                            [ATTACH=CONFIG]103553[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]103554[/ATTACH]Donderdagnacht 1mei is de volledige middenconsole gestolen. De volledige navigatie,airco controller, idrive controller enz. Ze hebben zich toegang verschaft via het kleine zijraam aan de achterdeur.
                            Ze hebben ook een paar stekkers afgeknipt, ik wacht nu hoelang het gaat duren om alles nieuw te monteren.
                            Dit is naar een schijnt een plaag aan het worden.In Nederland is het vanaf 1 april bij Alphabet verplicht een alarm VV2 te plaatsen bij elke nieuwe F30/F31/3GT.
                            What the f......

Comment

• Zot,aan mijn deur...

Comment

• Had jij het alarm dan niet als optie? Dat zit toch zo in een pakket?

Comment

• geen enkele beschadiging
                                  Last edited by pollepap; 04/05/2014, 10:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Allé jong, dat is echt wel kl*te. Is het dashboard beschadigd? Of kan je het zonder sporen terug herstellen.
                                    geen enkele beschadiging

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Math_23 Bekijk Berichten
                                      Amai, dik klote seg!
                                      Ook al is da verzekering, ge zit toch maar mooi met de miserie! En wie zegt dat ze die nieuwe installatie er ook weer niet uitrippen..??
                                      Verdomde leeggangers!

Volgens de politie is de kans groot dat ze terugkomen, omdat ze weten waar er ene staat en dat alles altijd wordt vervangen.

Comment

• Zwaar klote...

kan je de wagen niet binnen stallen?

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pollepap Bekijk Berichten
                                          [ATTACH=CONFIG]103553[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]103554[/ATTACH]Donderdagnacht 1mei is de volledige middenconsole gestolen. De volledige navigatie,airco controller, idrive controller enz. Ze hebben zich toegang verschaft via het kleine zijraam aan de achterdeur.
                                          Dit is naar het schijnt een plaag aan het worden.In Nederland is het vanaf 1 april bij Alphabet verplicht een alarm VV2 te plaatsen bij elke nieuwe F30/F31/3GT.
                                          Ik heb 2 jaar geleden juist hetzelfde voor gehad met mijn BMW (Limburg). De hele midden console / dashboard (incl. gps) eruit gehaald. Gelukkig goed verzekerd want het was voor een serieus bedrag: twee nieuwe ramen, deur beschadigd, hele middenconsole vervangen, startknop en gps moeten vervangen, boordcomputer volledig moeten resetten (auto heeft een dag bij bmw aan de pc gehangen),... De eigenaar van de carrosserie garage zei me dat de auto even goed perte totale had kunnen verklaard worden.

Comment

Working...
                                          X