Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F31 3-reeks touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Domme vraag misschien maar kon je nog de wagen nog starten en ermee rijden of is dit door al de ontbrekende elektronica niet meer mogelijk dan?

Comment

• Ik denk dat het niet meer mogelijk is om nog te starten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten
        Domme vraag misschien maar kon je nog de wagen nog starten en ermee rijden of is dit door al de ontbrekende elektronica niet meer mogelijk dan?
        Het starten en rijden ging nog.

Comment

• Nu mijn 118d verkocht is mocht ik een leasewagen kiezen en aangezien het een aardig budget was, heb ik vandaag volgende configuratie besteld.

BMW 318d Touring

Technische gegevens:
          Cilinderinhoud (cc) 1995
          CO2-uitstoot (g/km) 123

Kleur & Binnenbekleding:
          A75 Melbourne Rot
          HAAT Stof/Alcantara Hexagon Anthrazit

Standaard uitrusting:
          249 Mutifunctioneel stuur
          2VB Weergave bandendruk
          423 Fluwelen tapijten
          465 Doorlaadsysteem (40/20/40)
          520 Mistlampen vooraan
          886 Handleiding Nederlands

Opties:
          337 M sportpakket
          481 Sportzetels vooraan
          4DL Sierlijst in Schwarz hochglänzend
          4MR Decoratieve lijsten in Aluminium Hexagon
          704 M sportophanging
          710 M sportstuur
          715 M Aërodynamicapakket
          760 Shadow Line hochglänzend
          775 Hemelbekleding Anthrazit
          ZBO Business Pack
          2PE Alu velgen styling 400M 18”
          609 Navigatiesysteem Professional
          6NH Handsfree systeem met USB aansluiting
          258 Runflat banden
          320 Zonder monogram
          3DZ Zonder monogram op de flanken
          420 Zonnewerend glas achteraan
          4AE Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar
          502 Hogedrukreiniging koplampen
          507 Park Distance Control achteraan (PDC)
          521 Regen- & lichtsensor
          522 Xenonlichten
          534 Automatische airconditioning met 2 zones
          544 Cruise Control met remfunctie
          563 Lichtpakket
          5DA Desactivatie passagiersairbag
          6WA Instrumentencombi High
          868 Spraakversie Nederlands
          ZKS Veiligheidskit
          ZOR Niet-gereduceerd vermogen

De levering is voorzien voor eind juni, ik kijk er al naar uit!
          Bijgevoegde Bestanden
          Senna, Driven To Perfection

Comment

• Super, ik zou 'm haast net hetzelfde nemen!

Comment

• Zalig, proficiat!
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• OMG een 18d met M pakket!

Grapje!

Knap die kleur.

Comment

• geen getinte ruiten, dat zou ik toch voorang geven op een dakhemel in een andere kleur.... nooit gesnapt dat mensen daar geld aangeven, wie kijkt er nu naar zijn dak in de auto ?

ma bon, voor de rest super config, zo zou ik hem ook willen, vooral de kleur maar dat mocht niet bij ons, dus zit ik met donkerblauw gezien ik absoluut geen zwart en grijs wil. niet dat ik de kleur lelijk vind, maar enkele tinten lichter had leuker geweest
                  There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                    geen getinte ruiten, dat zou ik toch voorang geven op een dakhemel in een andere kleur.... nooit gesnapt dat mensen daar geld aangeven, wie kijkt er nu naar zijn dak in de auto ?

ma bon, voor de rest super config, zo zou ik hem ook willen, vooral de kleur maar dat mocht niet bij ons, dus zit ik met donkerblauw gezien ik absoluut geen zwart en grijs wil. niet dat ik de kleur lelijk vind, maar enkele tinten lichter had leuker geweest
                    Dakhemel in het zwart is std op het m sport pack. Voor ons is de reden heel simpel, als je een zwart dashboard hebt, zwarte deurpanelen en dan een licht grijze dakhemel.. dan klopt er kleur gewijs iets niet. Nu is het een mooi homogeen geheel. Getinite ramen op een break zou ik ook wel aanvinken!
                    Gz WC-eend, zeer mooie opvolger van je eend!
                    -

Comment

• Bedankt allemaal.

Die zwarte dakhemel zit inderdaad mee in het M-pack, maar moest dit niet het geval zijn had ik het zeker meebesteld. Ik had dit nu ook in mijn 118d en dat geeft het interieur toch wat extra.
                      De getinte ramen zijn ook aangevinkt, zie optie 420 Zonnewerend glas achteraan
                      Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                        geen getinte ruiten, dat zou ik toch voorang geven op een dakhemel in een andere kleur.... nooit gesnapt dat mensen daar geld aangeven, wie kijkt er nu naar zijn dak in de auto ?
                        Hemelbekleding Anthrazit betekent een wereld van verschil binnenin. In 't wit geeft dat iets van "d'er moet een bekleding zijn, d'er is er één, maar we doen niet de moeite om ze af te stellen tov de rest". Anthrazit is een herhaling van de zwarte kleur die er toch al is.

En die getinte ruiten, die zou ik niet willen. Da's voor aannemers, die niet willen dat iedereen ziet dat hun bestelwagen niet opgeruimd is !

Trouwens, als er twee auto's voor je op de rem getrapt wordt, zie je dat door de ruiten van je voorganger en kan je tijdig remmen. Als je voorganger van die ondoorzichtige ruiten heeft, moet je wachten tot die gezien heeft dat zijn voorganger remt...

Comment

• Prachtig! Proficiat met de heerlijke update.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                            Hemelbekleding Anthrazit betekent een wereld van verschil binnenin. In 't wit geeft dat iets van "d'er moet een bekleding zijn, d'er is er één, maar we doen niet de moeite om ze af te stellen tov de rest". Anthrazit is een herhaling van de zwarte kleur die er toch al is.

En die getinte ruiten, die zou ik niet willen. Da's voor aannemers, die niet willen dat iedereen ziet dat hun bestelwagen niet opgeruimd is !

Trouwens, als er twee auto's voor je op de rem getrapt wordt, zie je dat door de ruiten van je voorganger en kan je tijdig remmen. Als je voorganger van die ondoorzichtige ruiten heeft, moet je wachten tot die gezien heeft dat zijn voorganger remt...
                            Say whut? Getinte ramen maken de auto af. Persoonlijk vind ik het zo raar (terwijl vroeger doodnormaal was) om de bestuurder etc zo duidelijk te zien zitten (als je er achter rijdt).

Heb al auto's als de mijne zonder getinte ruiten gezien en ik vind die net niet af...

Smaken zeker?

Comment

• Ik vind getinte ruiten ook zeer lelijk. Dat brengt de look van de auto volledig uit evenwicht. Bij een break of SUV kan ik dat enigszins nog begrijpen, omdat je dan de inhoud van de koffer minder gemakkelijk ziet. Maar met een berline of coupé zie ik er echt niet het nut van in. Sowieso, ik zou het nooit nemen.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Ik vind getinte ruiten ook zeer lelijk. Dat brengt de look van de auto volledig uit evenwicht. Bij een break of SUV kan ik dat enigszins nog begrijpen, omdat je dan de inhoud van de koffer minder gemakkelijk ziet. Maar met een berline of coupé zie ik er echt niet het nut van in. Sowieso, ik zou het nooit nemen.
                                Vind ik ook. Moest ik een berline zoeken en ik kom er een tegen met getinte ruiten, ik zou hem laten staan denk ik. Ik vind dat echt uit evenwicht. Een break en SUV vind ik dan weer knapper met.

Iedere zijn smaak natuurlijk.

Comment

• Ik vind dat getinte ruiten een auto af maken, maar zoals reeds gezegd: smaken verschillen.

die opmerking dat je niets ziet als je voorligger getinte ruiten heeft is belachelijk, ik zie perfect vooruit als de persoon voor mij getinte ruiten heeft. Uiteraard zijn er altijd eikels die custom tinten en dan mogelijks niet reglementair zijn, maar volgens mij kan je perfect zien als het tint-percentage wettelijk in orde is.
                                  There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Vanaf de B-stijl mag je 100% verduisteren en dan zie je als achterligger geen steek meer, en dat is wettelijk volledig in orde. Af fabriek is het meestal 65%-75%, daar kan je wel nog doorkijken en het staat ook veel mooier, volledig verduisterd vind ik lelijk.
                                    Verduisterde ruiten vind ik mooi op een SUV, break of hatchback, op een berline zou ik het nooit nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Ik vind getinte ruiten ook zeer lelijk. Dat brengt de look van de auto volledig uit evenwicht.
                                      Vind ik ook.

En plus, getinte ruiten vind ik op zich ook iets asociaal hebben. Een burka voor de auto. Als alle ruiten zwaar verdonkerd zijn (wat niet mag maar soms gedaan wordt) dan vind ik het zelfs iets uiterst vijandig hebben. Je begeeft je op de openbare wagen en je verstopt je.
                                      En bij mij blijft het sfeertje van de eerste "gebruikers" van die getinte ruiten blijkbaar (ten onrechte) hangen. In de jaren 80, begin 90 was dat een vreemd soort volk. Ik blijf het associëren met marginale rappers en pooiers...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwtt Bekijk Berichten
                                        (...)En bij mij blijft het sfeertje van de eerste "gebruikers" van die getinte ruiten blijkbaar (ten onrechte) hangen. In de jaren 80, begin 90 was dat een vreemd soort volk. Ik blijf het associëren met marginale rappers en pooiers...
                                        Ik vind juist dat sinds fabrikanten dit als optie aanbieden het beeld juist volledig veranderd is. Wie kiest er vandaag voor om zijn achterste ruiten te laten verdonkeren? Mensen met kleine kinderen die nog moeten kunnen slapen in de auto. Op die manier hoef je niet zo'n lelijk zuignap-ding van de ziekenkas op je zijruit te plakken. Dus iedere keer ik iemand met donkere ruiten zie denk ik: vast iemand met kinderen.

Comment

• Hahaha bende grapjassen lol. Mensen met kinderen, vijandig,... Lol.

Ja misschien wel. Ik heb een zoontje van 5 weken... En als ik voor me een chauffeur heb die als een dikke egoïst 50 tuft waar je 70 mag, dan is het idd wat vijandig als je achter je enkel een donkere massa met helle angel eyes ziet duwen. Misschien loopt er dan een straaltje tussen de billen.

Ofwel vind ik het gewoon mooi staan op een donkere kleur, kan ook.

Comment

Working...
                                          X