Domme vraag misschien maar kon je nog de wagen nog starten en ermee rijden of is dit door al de ontbrekende elektronica niet meer mogelijk dan?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F31 3-reeks touring
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk BerichtenDomme vraag misschien maar kon je nog de wagen nog starten en ermee rijden of is dit door al de ontbrekende elektronica niet meer mogelijk dan?
Comment
-
Nu mijn 118d verkocht is mocht ik een leasewagen kiezen en aangezien het een aardig budget was, heb ik vandaag volgende configuratie besteld.
BMW 318d Touring
Technische gegevens:
Cilinderinhoud (cc) 1995
CO2-uitstoot (g/km) 123
Kleur & Binnenbekleding:
A75 Melbourne Rot
HAAT Stof/Alcantara Hexagon Anthrazit
Standaard uitrusting:
249 Mutifunctioneel stuur
2VB Weergave bandendruk
423 Fluwelen tapijten
465 Doorlaadsysteem (40/20/40)
520 Mistlampen vooraan
886 Handleiding Nederlands
Opties:
337 M sportpakket
481 Sportzetels vooraan
4DL Sierlijst in Schwarz hochglänzend
4MR Decoratieve lijsten in Aluminium Hexagon
704 M sportophanging
710 M sportstuur
715 M Aërodynamicapakket
760 Shadow Line hochglänzend
775 Hemelbekleding Anthrazit
ZBO Business Pack
2PE Alu velgen styling 400M 18”
609 Navigatiesysteem Professional
6NH Handsfree systeem met USB aansluiting
258 Runflat banden
320 Zonder monogram
3DZ Zonder monogram op de flanken
420 Zonnewerend glas achteraan
4AE Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar
502 Hogedrukreiniging koplampen
507 Park Distance Control achteraan (PDC)
521 Regen- & lichtsensor
522 Xenonlichten
534 Automatische airconditioning met 2 zones
544 Cruise Control met remfunctie
563 Lichtpakket
5DA Desactivatie passagiersairbag
6WA Instrumentencombi High
868 Spraakversie Nederlands
ZKS Veiligheidskit
ZOR Niet-gereduceerd vermogen
De levering is voorzien voor eind juni, ik kijk er al naar uit!Bijgevoegde BestandenSenna, Driven To Perfection
Comment
-
-
geen getinte ruiten, dat zou ik toch voorang geven op een dakhemel in een andere kleur.... nooit gesnapt dat mensen daar geld aangeven, wie kijkt er nu naar zijn dak in de auto ?
ma bon, voor de rest super config, zo zou ik hem ook willen, vooral de kleur maar dat mocht niet bij ons, dus zit ik met donkerblauw gezien ik absoluut geen zwart en grijs wil. niet dat ik de kleur lelijk vind, maar enkele tinten lichter had leuker geweestThere's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichtengeen getinte ruiten, dat zou ik toch voorang geven op een dakhemel in een andere kleur.... nooit gesnapt dat mensen daar geld aangeven, wie kijkt er nu naar zijn dak in de auto ?
ma bon, voor de rest super config, zo zou ik hem ook willen, vooral de kleur maar dat mocht niet bij ons, dus zit ik met donkerblauw gezien ik absoluut geen zwart en grijs wil. niet dat ik de kleur lelijk vind, maar enkele tinten lichter had leuker geweest
Gz WC-eend, zeer mooie opvolger van je eend!-
Comment
-
Bedankt allemaal.
Die zwarte dakhemel zit inderdaad mee in het M-pack, maar moest dit niet het geval zijn had ik het zeker meebesteld. Ik had dit nu ook in mijn 118d en dat geeft het interieur toch wat extra.
De getinte ramen zijn ook aangevinkt, zie optie 420 Zonnewerend glas achteraanSenna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichtengeen getinte ruiten, dat zou ik toch voorang geven op een dakhemel in een andere kleur.... nooit gesnapt dat mensen daar geld aangeven, wie kijkt er nu naar zijn dak in de auto ?
En die getinte ruiten, die zou ik niet willen. Da's voor aannemers, die niet willen dat iedereen ziet dat hun bestelwagen niet opgeruimd is !
Trouwens, als er twee auto's voor je op de rem getrapt wordt, zie je dat door de ruiten van je voorganger en kan je tijdig remmen. Als je voorganger van die ondoorzichtige ruiten heeft, moet je wachten tot die gezien heeft dat zijn voorganger remt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenHemelbekleding Anthrazit betekent een wereld van verschil binnenin. In 't wit geeft dat iets van "d'er moet een bekleding zijn, d'er is er één, maar we doen niet de moeite om ze af te stellen tov de rest". Anthrazit is een herhaling van de zwarte kleur die er toch al is.
En die getinte ruiten, die zou ik niet willen. Da's voor aannemers, die niet willen dat iedereen ziet dat hun bestelwagen niet opgeruimd is !
Trouwens, als er twee auto's voor je op de rem getrapt wordt, zie je dat door de ruiten van je voorganger en kan je tijdig remmen. Als je voorganger van die ondoorzichtige ruiten heeft, moet je wachten tot die gezien heeft dat zijn voorganger remt...
Heb al auto's als de mijne zonder getinte ruiten gezien en ik vind die net niet af...
Smaken zeker?
Comment
-
Ik vind getinte ruiten ook zeer lelijk. Dat brengt de look van de auto volledig uit evenwicht. Bij een break of SUV kan ik dat enigszins nog begrijpen, omdat je dan de inhoud van de koffer minder gemakkelijk ziet. Maar met een berline of coupé zie ik er echt niet het nut van in. Sowieso, ik zou het nooit nemen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vind getinte ruiten ook zeer lelijk. Dat brengt de look van de auto volledig uit evenwicht. Bij een break of SUV kan ik dat enigszins nog begrijpen, omdat je dan de inhoud van de koffer minder gemakkelijk ziet. Maar met een berline of coupé zie ik er echt niet het nut van in. Sowieso, ik zou het nooit nemen.
Iedere zijn smaak natuurlijk.
Comment
-
Ik vind dat getinte ruiten een auto af maken, maar zoals reeds gezegd: smaken verschillen.
die opmerking dat je niets ziet als je voorligger getinte ruiten heeft is belachelijk, ik zie perfect vooruit als de persoon voor mij getinte ruiten heeft. Uiteraard zijn er altijd eikels die custom tinten en dan mogelijks niet reglementair zijn, maar volgens mij kan je perfect zien als het tint-percentage wettelijk in orde is.There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
Vanaf de B-stijl mag je 100% verduisteren en dan zie je als achterligger geen steek meer, en dat is wettelijk volledig in orde. Af fabriek is het meestal 65%-75%, daar kan je wel nog doorkijken en het staat ook veel mooier, volledig verduisterd vind ik lelijk.
Verduisterde ruiten vind ik mooi op een SUV, break of hatchback, op een berline zou ik het nooit nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vind getinte ruiten ook zeer lelijk. Dat brengt de look van de auto volledig uit evenwicht.
En plus, getinte ruiten vind ik op zich ook iets asociaal hebben. Een burka voor de auto. Als alle ruiten zwaar verdonkerd zijn (wat niet mag maar soms gedaan wordt) dan vind ik het zelfs iets uiterst vijandig hebben. Je begeeft je op de openbare wagen en je verstopt je.
En bij mij blijft het sfeertje van de eerste "gebruikers" van die getinte ruiten blijkbaar (ten onrechte) hangen. In de jaren 80, begin 90 was dat een vreemd soort volk. Ik blijf het associëren met marginale rappers en pooiers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwtt Bekijk Berichten(...)En bij mij blijft het sfeertje van de eerste "gebruikers" van die getinte ruiten blijkbaar (ten onrechte) hangen. In de jaren 80, begin 90 was dat een vreemd soort volk. Ik blijf het associëren met marginale rappers en pooiers...
Comment
-
Hahaha bende grapjassen lol. Mensen met kinderen, vijandig,... Lol.
Ja misschien wel. Ik heb een zoontje van 5 weken... En als ik voor me een chauffeur heb die als een dikke egoïst 50 tuft waar je 70 mag, dan is het idd wat vijandig als je achter je enkel een donkere massa met helle angel eyes ziet duwen. Misschien loopt er dan een straaltje tussen de billen.
Ofwel vind ik het gewoon mooi staan op een donkere kleur, kan ook.
Comment
Comment