Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F31 3-reeks touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Juist wel chroom rond da ramen = ook op het dak

Comment

• Op een lichte kleur (wit, zilver,...) => geen chrome
      Op een donkere kleur => Chrome rond ramen én op het dak
      😊

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smekkie Bekijk Berichten
        Hallo, ik ben aan het uitkijken naar een nieuwe leasewagen en de 3-touring heeft momenteel mijn voorkeur. De voorbije jaren altijd met een A4 gereden maar nu is het tijd voor iets anders. Omdat ik graag getinte ruiten achteraan wil nemen, weet ik niet goed of ik de optie raamlijsten in chroom ook best al dan niet neem.

Kan iemand mij foto's bezorgen van een touring in zwarte kleur met raamlijsten in chroom en een foto met dan nog eens de dakrails ook in chroom? Om even te zien of dit 2e niet te veel wordt ...

Thanks!
        Vind je komende van een A4 het interieur in een 3 serie niet een stap terug?
        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
        current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
          Vind je komende van een A4 het interieur in een 3 serie niet een stap terug?
          Wel daar heb ik idd een beetje bang voor (moet de 3 serie nog wel eens te goei van dichtbij bekijken in de garage). Het interieur van een A4 heb ik altijd prachtig gevonden, beter dan de andere merken in dat segment.
          Maar ben ondertussen wel een beetje uitgekeken op de buitenkant, heb er zo'n 10j (2 modellen) met gereden en het wordt tijd voor iets anders.

Comment

• WP_20140920_002.jpg Vandaag stond deze BMW 3 toevallig naast mij geparkeerd. :-) Is deze kleur soms mineralgrau? Zelfde als de 2e BMW op andere link?
            Bijgevoegde Bestanden
            Last edited by ; 20/09/2014, 21:23.

Comment

• Is inderdaad mineralgrau.
              Op dat kleur zou ik wel chroom nemen. En een beige interieur.
              Ik kom overigens ook van een A4, nu F31. Absoluut geen spijt van de overstap. Als er overigens 1 optie is die ik kan aanraden dan is dat de automaat.

Comment

• Die kleur heb ik ook met beige leder interieur, alleen ben ik niet te spreken over de kwaliteit van het interieur en lijkt die bij audi en Mercedes beter of is dit enkel maar omdat het gras groener is aan de andere kant?
                previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                current : BMW 330D F30

Comment

• Hier enkele foto's van de mijne. Imperial of tiefsee blau, ik weet de naam niet direct meer.

photo 1.JPGphoto 2.JPG
                  There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Ik heb sinds begin dit jaar mijn nieuwe BMW 3-reeks touring. Na wat inrijden bevalt hij me prima! Ik heb enkel enorme problemen met de ingebouwde bluetooth, bedoel dan dat de mensen aan de andere kant van de lijn mij heel vaak niet verstaan/goed horen, echt ambetant! Een collega van mij met dezelfde wagen heeft net hetzelfde probleem. Iemand hier die hetzelfde heeft meegemaakt of weet wat te doen? Thanks!

Comment

• Hier ook deze wagen maar geen problemen...

Comment

Ik heb sinds begin dit jaar mijn nieuwe BMW 3-reeks touring. Na wat inrijden bevalt hij me prima! Ik heb enkel enorme problemen met de ingebouwde bluetooth, bedoel dan dat de mensen aan de andere kant van de lijn mij heel vaak niet verstaan/goed horen, echt ambetant! Een collega van mij met dezelfde wagen heeft net hetzelfde probleem. Iemand hier die hetzelfde heeft meegemaakt of weet wat te doen? Thanks!
                        Ik heb ook een F31 en ik ben zéér tevreden van de Bluetooth.

Er zijn zelfs kameraden van mij die zeggen dat ze helemaal niet merken dat ik hun via handsfree aan het bellen ben...
                        Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                          Hier enkele foto's van de mijne. Imperial of tiefsee blau, ik weet de naam niet direct meer.

[ATTACH=CONFIG]105727[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]105728[/ATTACH]
                          Da ziet er wel een knap kleurke uit. Wel moeilijk te zeggen op foto.

Comment

Ik heb sinds begin dit jaar mijn nieuwe BMW 3-reeks touring. Na wat inrijden bevalt hij me prima! Ik heb enkel enorme problemen met de ingebouwde bluetooth, bedoel dan dat de mensen aan de andere kant van de lijn mij heel vaak niet verstaan/goed horen, echt ambetant! Een collega van mij met dezelfde wagen heeft net hetzelfde probleem. Iemand hier die hetzelfde heeft meegemaakt of weet wat te doen? Thanks!
                            Jullie hebben dan wss ook dezelfde telefoon en operator?

Comment

• heb ook een 3 touring en absoluut geen problemen met de bluetooth. operator is proximus met iphone.
                              There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                Jullie hebben dan wss ook dezelfde telefoon en operator?
                                Toch niet. Wel beide proximus maar andere telefoon.

Comment

• Ja er mij iemand helpen ivm wat informatie. Ik heb een nieuwe BMW 3 touring gekocht en zal die normaal Halfweg maart mogen afhalen. Ik heb er ineens 4 nieuwe velgen bijgekocht maar dit bij een andere leverancier. Die vertelde me nu dat ik waarschijnlijk 4 nieuwe sensoren zal moeten plaatsen of dat er anders iedere keer een lichtje zal blijven branden op het dashboard. Weet er daar iemand meer over, want hijzelf wist dit niet met zekerheid.

Comment

• Als die velg niet voorzien is van een bandenspanningssensor zal je die inderdaad moeten laten plaatsen. Dat kan ook met aftermarket-systemen. Indien je er geen plaatst zal je inderdaad een melding krijgen op het dashboard.

Comment

• Ik ben zonet 4 TPMS sensoren gaan halen bij de BMW dealer en ze zijn serieus gezakt in prijs. Die dingen kostten nu ongeveer 37 euro per stuk...
                                      Senna, Driven To Perfection

Comment

• ik heb zelf een F30 320D en de volgende gaat wsl een touring worden.

Nu heb ik een paar dagen een full option 520d touring gereden als vervangwagen.
                                        Het verschil in comfort en rust is wel enorm moet ik toegeven.
                                        Nu ik terug met mijn F30 rij heb ik het gevoel dat ik met een heel goedkope wagen aan het rijden ben.
                                        Wel is hij sportiever dan de 520 (automaat) maar dit ligt wsl aan het gewicht van de 5 touring en de manuele transmissie.

een simpele optie waar ik uiterst over te spreken was, was het openen/sluiten van de koffer van de 520.
                                        Bij het openen gaat het "zeil" over de koffer automatisch achteruit en als je de koffer sluit gaat die ook automatisch terug naar de originele stand.
                                        Ook het knopje onderaan de koffer klep is super handig om de koffer te sluiten.

Zijn deze opties standaard op de 3 reeks touring?
                                        -> knopje om de koffer terug te sluiten
                                        -> automatisch in- en uitrollen van het cover zeil in de koffer.

Heb wel mijn bedenkingen over de motorisatie:
                                        Mijn bedrijf is al een tijdje aan het besparen op het budget van de wagens met als gevolg dat er enkel nog 316d motoren gekozen mogen worden.
                                        Is dit voldoende voor een 3 touring met automatische versnelling? Komende van een 320D EDE (163 pk)
                                        BMW 320D - F30 (2013)

Comment

• 316d gaat goed mee kunnen met het verkeer. Maar extra's ga je er niet van moeten verwachten. Knopje om koffer te sluiten en te openen is standaard op een F31, uit-en inrollen van het zeil niet. Ik vind een F31 heel comfortabel, zeker in vergelijking met de vorige 3-reeksen. Maar wat comfort voor de ene is, is het misschien niet voor een ander. Ik rij zelf met een F31 320d automaat. Zalig en comfortabel rijden, iets te comfortabel naar mijn persoonlijke voorkeur.

Comment

Working...
                                          X