Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F31 3-reeks touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vraagje aan de mensen die een automaat hebben. Ik heb sinds een week een 320d, automaat.
    Bij het uit stilstand vertrekken, bijvoorbeeld aan een rood licht, merk ik een vertraging in de gasrespons. Wanneer ik gas geef duurt het precies even eer de wagen vertrekt. Is dat normaal en moet alles gewoon nog ingereden worden? Hem in sport of manueel zetten helpt niet.

Comment

• Zou het niet kunnen dat bij stilstand automatisch je elektronische handrem wordt opgezet en dat die bij het vertrekken steeds moet worden afgezet, wat dan tot de vertraging leidt?

Comment

• De F31 heeft nog de antieke handrem
        Maar misschien kan het komen door hill asist of zo, dat zou wel eens kunnen.
        Het is geen ramp ofzo, maar als je even snel wil vertrekken gebeurt er eerst niets en dan vertrekt hij ineens met een schok wat minder aangenaam is, zeker voor passagiers.

Comment

• Zo te zien op de configurator zijn de prijzen van de 3 reeks met +/- 1600 euro verhoogd (in vergelijking met de prijzen op directlease.be ). Maar de standaarduitrusting is ook uitgebreid: de led lichten en enkele andere snufjes zitten er nu mee in.

Comment

Working...
          X