Oorspronkelijk geplaatst door Howowcanigo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Adam
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenEn die rijden dan weer mee op het succes van Volkswagen om een nieuwe versie te maken van een 'originele'... Ook niet bijster origineel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenEn die rijden dan weer mee op het succes van Volkswagen om een nieuwe versie te maken van een 'originele'... Ook niet bijster origineel.
De Mini was in principe de eerste echt geslaagde retro reboot. De New Beetle was in veel opzichten gefaald, niet alleen in verkoopcijfers.2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk BerichtenMercedes A wel vergelijken met de Astra.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk BerichtenJe weet dat tegenwoordig zowat elke auto aan dezelfde veiligheidsreglementen voldoet, hé?
En dat mensen met blikken minidoosjes het vaakst dood gereden worden door asociale piefen in dikke SUVs die de medemens in die doosjes helemaal niet ontziet?
... Dat is niet wat jij beweert. Hierboven staat dat mensen met kleine auto's meer dan andere weggebruikers worden doodgereden door SUV's. Nu ben ik benieuwd waar je de cijfers vandaan haalt om dat statement op te baseren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk BerichtenWaarom ze die hond erbij betrokken hebben, blijft me een raadsel.
Comment
-
Is zeker geen misse auto. Maar ik hoop vooral dat hij niet te duur wordt zoals bv de audi a1 en zelfs een toyota iQ vindt ik wat te duur. Hoop dat hij in prijs categorie zit van ren. twingo, vw up, skoda citigo, seat mii enzo..2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten... Dat is niet wat jij beweert. Hierboven staat dat mensen met kleine auto's meer dan andere weggebruikers worden doodgereden door SUV's. Nu ben ik benieuwd waar je de cijfers vandaan haalt om dat statement op te baseren.De auteurs besluiten als volgt: het risico om als bestuurder van een klassieke
personenwagen dodelijk gewond te geraken in een botsing met een voertuig uit de groep
van terreinwagens en grote monovolumes, is 3,4 keer hoger dan in een botsing met een
andere klassieke personenwagen.De onderzoekers kwamen tot de conclusie dat botsingen waarbij terreinwagens of grote
monovolumes een klassieke personenwagen frontaal of zijdelings aanrijden,
verantwoordelijk zijn voor meer dan een kwart (28%) van de doden bij botsingen tussen
2 voertuigen.De algemene conclusie luidt dat de agressiviteit toeneemt met de dimensies van het
voertuig, zowel qua gewicht als afmetingen. Pick-ups en grote monovolumes die een
ongeval hebben met een ander voertuig, zorgen in verhouding voor drie keer meer
dodelijk gewonde bestuurders dan grote klassieke personenwagens. Bij SUV’s is dit twee
keer zoveel als grote klassieke personenwagens. Compacte pick-ups behoren tot dezelfde
gewichtscategorie als grote klassieke personenwagens, maar hebben wel een
agressiviteit die 60% groter ligt.
Veel plezier met het leesmateriaal.Last edited by Thorens; 16/07/2012, 13:50.2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenKnap bakje!!!2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
Zoek de 7 verschillen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenidd, sportief wagentje van looks. een ideale 2de voor de vrouw waar je toch ook als man in wilt gezien worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichtenmooi dingetje.
Is er al iets gekend wat erin gaat zitten van motoren?
In de toekomst zie ik de 1.3 cdti er ook in komen, 1.0T (3-cilinder, rechtrsreeks ingespoten) en de 1.4T als topmodel.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
Comment