Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Adam

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Me gusta!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Gisteren in Harelbeke een hele delegatie Adams gezien (met duitse platen)

Guitig bakske!

Comment

• ma zo klein alweer... tis presies een autootje voor een peuter
            lets have some more member berries

Comment

• lijkt me logisch,niet..?
              een wagen die in het A-segment moet gaan concurreren met de Fiat 500,tuurlijk is die klein...
              dit wagentje zou Opel weleens leuke publiciteit kunnen opleveren,het is fris en modern..haast vernieuwend. daar is beslist een publiek voor en ik denk daarbij in de eerste plaats aan jonge vrouwen..het rijdt vol met Fiatjes en Mini's met jongedames..qua prijsklasse zal hij er wellicht tussenin zitten..dat Opel speelt met leuke kleuren,speciale aankleding en infotainement is volgens mij een perfecte zet..mijn vrouw was er meteen al wild van.
              als de prijs goed is wordt dit gegarandeerd een succes..zeker nu de Fiat 500 en de Mini al een hele poos in het straatbeeld zijn en sommigen wellicht beginnen denken aan vervanging.dit lijkt me een ideaal lanceringsmoment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mx-lover Bekijk Berichten
                lijkt me logisch,niet..?
                een wagen die in het A-segment moet gaan concurreren met de Fiat 500,tuurlijk is die klein...
                dit wagentje zou Opel weleens leuke publiciteit kunnen opleveren,het is fris en modern..haast vernieuwend. daar is beslist een publiek voor en ik denk daarbij in de eerste plaats aan jonge vrouwen..het rijdt vol met Fiatjes en Mini's met jongedames..qua prijsklasse zal hij er wellicht tussenin zitten..dat Opel speelt met leuke kleuren,speciale aankleding en infotainement is volgens mij een perfecte zet..mijn vrouw was er meteen al wild van.
                als de prijs goed is wordt dit gegarandeerd een succes..zeker nu de Fiat 500 en de Mini al een hele poos in het straatbeeld zijn en sommigen wellicht beginnen denken aan vervanging.dit lijkt me een ideaal lanceringsmoment.
                Idd, mooi gezegd! Heeft alles om een succes te worden, ziet er leuk uit, rijdt leuk (volgens de eerste testen) en je kan hem enorm personaliseren. Wanneer komen de Belgische prijzen??
                Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• ga deze ook eens nader bekijken (puur uit interesse)
                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Ze komen eraan

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• foto doet mij spontaan aan coca cola reclame denken met bijhorende muziek: holidays are coming...
                      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                        Ik wil Belgische prijzen zien. Kan wel is zijn dat ik er eentje bestel voor 2de wagen alst meevalt . Vind het echt een prachtig wagentje
                        Belgische prijzen zijn beschikbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk Berichten
                          Belgische prijzen zijn beschikbaar.
                          http://www.opel.be/Media/Showroom/PD..._prices_NL.pdf
                          Eindelijk
                          Nu de configurator nog...

Comment

• Configurator vanaf heden beschikbaar
                            2012 Opel Astra ST Ecoflex
                            2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                              Configurator vanaf heden beschikbaar
                              Finally

Comment

• Iemand een idee wanneer deze bij de dealer staat?
                                2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Dit lijkt toch heel hard op een Fiat500. En maakten Opel en Fiat vroeger geen motoren tesamen ?

Comment

• Hij lijkt helemaal niet op de Fiat 500...het wordt er wel een ernstige concurrent van.
                                    Opel deelt inderdaad met Fiat de 1.3 dieselmotor maar die is in de Adam niet verkrijgbaar.
                                    op korte termijn komt alvast een 1-liter turbo benzinemotor..Opel had een dieseltje moeten klaarhebben bij de lancering vind ik persoonlijk.
                                    voordeel van de Adam is dat hij gloednieuw en vernieuwend is en dat betekent vaak een streepje voor...nadeel,nog geen diesel en misschien net ietsje duurder dan de 500.
                                    t.o.v.de Mini is hij goedkoop,maar die heeft een andere status..
                                    toch is dit een leuk alternatief dat vooral bij jongedames ongetwijfeld erg succesvol gaat zijn.
                                    begin februari zou hij bij de dealers moeten staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mx-lover Bekijk Berichten
                                      Hij lijkt helemaal niet op de Fiat 500...het wordt er wel een ernstige concurrent van.
                                      Opel deelt inderdaad met Fiat de 1.3 dieselmotor maar die is in de Adam niet verkrijgbaar.
                                      op korte termijn komt alvast een 1-liter turbo benzinemotor..Opel had een dieseltje moeten klaarhebben bij de lancering vind ik persoonlijk.
                                      voordeel van de Adam is dat hij gloednieuw en vernieuwend is en dat betekent vaak een streepje voor...nadeel,nog geen diesel en misschien net ietsje duurder dan de 500.
                                      t.o.v.de Mini is hij goedkoop,maar die heeft een andere status..
                                      toch is dit een leuk alternatief dat vooral bij jongedames ongetwijfeld erg succesvol gaat zijn.
                                      begin februari zou hij bij de dealers moeten staan.
                                      Waarom een diesel? 90% van de diesels die verkocht worden in dit segment hadden eigenlijk een benzine moeten zijn omdat ze veel te weinig kilometers doen (en bijna altijd korte ritjes). Een superzuinige benzine is veel beter in zo'n stadswagentje... We hebben hier in België een obsessie met diesels. Ik ken mensen met diesels die minder dan 5000 km doen per jaar (als 2de wagen en ja zelfs als derde wagen een diesel met belachelijk weinig kilometers). Is er eigenlijk een (goede) automaat beschikbaar in de Adam? Ik vind de Adam wel een knap wagentje.
                                      Last edited by ; 16/01/2013, 20:37.

Comment

• Die Adam behoort bij de lelijkste wagens van het autosalon, en ik was niet de enige die daar zo over dacht.

Comment

Working...
                                        X