Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Adam

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de mini is wel ook aan zijn laatste dagen bezig, de adam aan zijn eerste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      opel is goed om van a naar b te rijden en tegenwoordig zijn ze best mooi, maar meer ook niet he

probleem van opel is dat er nog zo veel meer keuze is, en dan blinken ze nergens in uit
      Dan rijden er wel heel veel mensen rond die gewoon een auto kopen om van a naar b te rijden, want Opel komt toch opvallend veel in het straatbeeld voor. De nieuwe generatie Opels wordt tegenwoordig zelfs door criticasters als de mannen van Top Gear als degelijke auto's beschreven, die verdomd goed rijden. Maar ook zij hebben het moeilijk om toe te geven dat een Opel/Vauxhall een goede auto is die er uitspringt. 'Autokenners' zoals jij kraken het merk gewoon af, omdat dat volgens jullie zo hoort. Vervang de logo's eens door die van een ander merk waar jullie op geilen en plotseling wordt dezelfde wagen de hemel ingeprezen. Slaafse meelopertjes van de kudde die toch zo graag Opel afbreken...

Even on topic: in West-Vlaanderen regio Brugge heb ik de afgelopen weken al diverse Adams rond zien rijden: knalgeel, rood-wit, zwart, blauw-wit, ... Ze vallen effectief meteen op in het straatbeeld.

Comment

• acor : +1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acor Bekijk Berichten
          Dan rijden er wel heel veel mensen rond die gewoon een auto kopen om van a naar b te rijden, want Opel komt toch opvallend veel in het straatbeeld voor. De nieuwe generatie Opels wordt tegenwoordig zelfs door criticasters als de mannen van Top Gear als degelijke auto's beschreven, die verdomd goed rijden. Maar ook zij hebben het moeilijk om toe te geven dat een Opel/Vauxhall een goede auto is die er uitspringt. 'Autokenners' zoals jij kraken het merk gewoon af, omdat dat volgens jullie zo hoort. Vervang de logo's eens door die van een ander merk waar jullie op geilen en plotseling wordt dezelfde wagen de hemel ingeprezen. Slaafse meelopertjes van de kudde die toch zo graag Opel afbreken...

Even on topic: in West-Vlaanderen regio Brugge heb ik de afgelopen weken al diverse Adams rond zien rijden: knalgeel, rood-wit, zwart, blauw-wit, ... Ze vallen effectief meteen op in het straatbeeld.
          ge kent mij niet, dus heel uw post is bullshit, want hij gaat alleen maar over mij

Comment

• De Adam is zeker geen grijze muis, maar ik heb er tot op de dag van vandaag nog niet één zien rijden.
            Zeker staat de Adam aan het begin van zijn levenscirkel en de nieuwe 3 cilinder turbo motor zal hem zeer goed gaan doen.
            Want een Adam met een bejaarde 4 cilinder motor kopen is in deze klasse het stomste wat je kan doen.

De volgende generatie Mini gaat ook alleen maar 3 cilinder motoren krijgen.

Comment

• Ik vind dat je ze hier in de regio héél weinig ziet. Veel meer A1'jes/DS3's en Mini's. Uiteindelijk vind ik het ook niet echt moeders mooiste (ramen zijn te hoog) en zijn de motoren geen match voor die van de concurentie
              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

ge kent mij niet, dus heel uw post is bullshit, want hij gaat alleen maar over mij
                Al uw posts ook, want je komt in een Opel-topic enkel het merk afzeiken. Ga je nog wat uitleven in een doordeweekse Suzuki Swift of zo, blijkbaar geil je op dat soort Aziatische doordeweekse rommel. Leer trouwens ook eens lezen. Je schrijft 'heel uw post': de laatste alinea was on topic, want het gaat hier over de Opel Adam. Niet over opgefokte kereltjes die hun gal willen uitspuwen over Opel. Get a life, Opelliefhebbers hebben geen behoefte aan je gezwets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                  Ik vind dat je ze hier in de regio héél weinig ziet. Veel meer A1'jes/DS3's en Mini's. Uiteindelijk vind ik het ook niet echt moeders mooiste (ramen zijn te hoog) en zijn de motoren geen match voor die van de concurentie
                  Alles beter dan een Rover: volgens de statistieken nog steeds zeer populair bij de derde leeftijd.

Comment

Al uw posts ook, want je komt in een Opel-topic enkel het merk afzeiken. Ga je nog wat uitleven in een doordeweekse Suzuki Swift of zo, blijkbaar geil je op dat soort Aziatische doordeweekse rommel. Leer trouwens ook eens lezen. Je schrijft 'heel uw post': de laatste alinea was on topic, want het gaat hier over de Opel Adam. Niet over opgefokte kereltjes die hun gal willen uitspuwen over Opel. Get a life, Opelliefhebbers hebben geen behoefte aan je gezwets.
                    Volgens mij heb jij een hoog iq

Comment

Komende uit Limburg is dat zelfs voor jou een compliment.

Comment

Komende uit Limburg is dat zelfs voor jou een compliment.
                        bevestiging

Comment

• Gelukkig zitten er hier nog van de grappige kereltjes als jij op zo'n forum: spreek ze eens tegen en hun testosteron schiet meteen in actie.

Comment

• Was niet beledigend bedoeld hoor.

Maar als je op je 36e niet het onderscheid kent tussen iets ongegrond afbreken en opmerken dat een nieuw model opvallend weinig rondrijdt krijgt men toch een beetje een slechte indruk van u intellectuele vermogen. Als je dan vervolgens iedereen die dat zegt ook nog eens persoonlijk aanvalt met de meest bespottelijke opmerkingen, heb je gewoon echt een laag iq.

We kunnen het hier beter bij laten, ik merk dat ik mijzelf ook begin te verlagen door u.

Veel plezier morgen in de fabriek en succes om niet te verzuipen in uw eigen waanzin.

Comment

opel gaat failliet

opel is goed om van a naar b te rijden en tegenwoordig zijnze best mooi, maar meer ook niet he

probleem van opel isdat er nog zo veel meer keuze is, en dan blinken ze nergens in uit

als je een opel als sport neemt rijdt hij idd wel pakkenbeter dan normaal. Een tik aan de harde kant wel bij de corsa waar ik al meereed.

de mini is wel ook aan zijn laatste dagen bezig, de adam aanzijn eerste
                              En waar merkt meneer op dat de Opel Adam weinig rondrijdt? Blijkbaar eerst eens je eigen intellectuele vermogen beoordelen. Je breekt het merk volledig af met nietszeggende argumenten. Alles is goed om Opel de grond in te boren.

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                              ge kent mij niet, dus heel uw post is bullshit, want hijgaat alleen maar over mij

Als reactie op jouw uitlatingen heb ik je bij de Opelbashers gerekend, wat volgens jou dus niet zo is. Je verkeert in de nogal foutieve veronderstelling dat je objectief oordeelt over de Opel Adam en het merk Opel.

Blijkbaar moeten wij ons verlagen tot jouw niveau: oneliners die geen enkele overtuigingskracht hebben. Ook nog even opmerken dat jij mijn eerste post, die wel gestoeld is op feiten, bestempelde als bullshit. Blijkbaar steekt het zeer hard bij jou dat er eens weerwerk komt op je weldoordachte bijdragen.

Ik weet trouwens niet welk diploma jij op zak hebt, maar ik heb toch een heel sterk vermoeden dat het mijne iets hoger is dan dat van jou. Blijkbaar ben je in de veronderstelling dat ik een fabrieksarbeider ben en die zijn in jouw ogen iets minder intelligent. Think again. Als je jezelf moet verdedigen door er het IQ van anderen bij te moeten sleuren, kom je helemaal niet meer overtuigend over. Dat is zelfs ronduit zielig. Zoek misschien ook eens op wat het EQ is, daar mankeer je blijkbaar heel veel van.

Comment

• hadden wij niet afgesproken dat we het hierbij gingen laten?

Comment

• 2 adams gezien toen ik op het terras van de draak zat

Comment

hadden wij niet afgesproken dat we het hierbij gingen laten?

Comment

• Hier in de omgeving rijdt een bruine rond met een ferm mieke achter het stuur.

Comment

• Mijn toon tov mensen die in een fabriek werken was wat ongepast, dit was zeker niet terecht, excuses.

Comment

• kom kom stop met ruzie maken kindjes

Ik heb me ook al vaak afgevraagd waarom er zo weinig rond rijden! Kheb er denk ik nog maar een tweetal gezien in het wild Ik was een aantal weken terug eens aan het spreken met een opel verkoper en vroeg hem of mijn vermoeden klopte dat die weinig verkocht worden, maar hij beweert dat ze het wel nog goed doen.. Nuja als ik mijn ogen mag geloven is het niet echt super

Ik vind het er niet zo lelijk uitzien, maar de concurrentie van mini zal nog te groot zijn.
                                          1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
                                          1984 BMW E28 520i
                                          2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

Working...
                                          X