Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Na een weekje Adam rijden zijn wij erg te spreken over dit kleine ding, rijdt echt lekker, zelfs met de 1,2.
Heel tof infotainmentsysteem en zeer goede afwerking. Geen rammels of andere vervelende geluiden, belangrijk
Verbruik zit wel op 7,5 liter maar dat ligt aan de korte afstanden en nog nieuw waarschijnlijk, 600km is niet veel.
Aanrader!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Na een weekje Adam rijden zijn wij erg te spreken over dit kleine ding, rijdt echt lekker, zelfs met de 1,2.
Heel tof infotainmentsysteem en zeer goede afwerking. Geen rammels of andere vervelende geluiden, belangrijk
Verbruik zit wel op 7,5 liter maar dat ligt aan de korte afstanden en nog nieuw waarschijnlijk, 600km is niet veel.
Aanrader!
600 km op een week is ook netjes.
Mooie samenstelling kwa kleur en velgen
Mooie wagen heb er ook staan naar kijken op het autosalon. Lijkt mij ideaal als 2de wagen. Ik verschiet wel wat van het verbruik, ik verbruik bvb met mijn 1.2 logan 6.2liter gemiddeld en doe zeer veel korte afstanden en die is toch pakweg 60cm langer. Uw verbruik zal waarschijnlijk nog wel zakken eens hij ingereden is.
600 km op een week is ook netjes.
Mooie samenstelling kwa kleur en velgen
Bedankt, vind de samenstelling ook erg geslaagd, irl nog mooier dan op de foto's.
En tja, 600km, vader en zoon staan te springen om de nieuwe aanwinst uit te proberen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Mooie wagen heb er ook staan naar kijken op het autosalon. Lijkt mij ideaal als 2de wagen. Ik verschiet wel wat van het verbruik, ik verbruik bvb met mijn 1.2 logan 6.2liter gemiddeld en doe zeer veel korte afstanden en die is toch pakweg 60cm langer. Uw verbruik zal waarschijnlijk nog wel zakken eens hij ingereden is.
Inderdaad, normaal met een nieuwe auto imo. Gisterenavond een rustig snelwegritje van 160km gedaan en zat het verbruik al aan 5.6 liter, dus geen probleem.
Comment