Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Leon 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die 1.4 tsi, is dat 160 pk?

Ziet er wel goed uit zo een rode.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Enkel de 122pk versie is te verkrijgen. Geen idee waarom de 160pk variant dat niet is. Na de 122 komt meteen de 1.8 met 180pk als topversie.

Een benzine met 140 à 150pk had dat gat perfect opgevuld.

Idem voor de diesels ... van 105 meteen naar 150.

Comment

• ik was absoluut niet wild van de nieuwe Leon..erg sober,haast saai,zeker ook alweer dat interieur,en de prijzen zijn ook geen argument meer.
        ongetwijfeld een goed product maar een zo belangrijk model voor Seat had ik veel meer van verwacht...ja,de kloof met de Golf moet er blijven maar de Seat-modellen vertonen de laatste jaren allerminst Spaanse allures.er lijkt geen ziel en evolutie meer te zijn..zelfs het voorheen spartaanse Skoda maakt spannender wagens.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Dit vond ik toch wel één van de blikvangers van het salon, heel mooie auto vooral het interieur is knap. Ik vind de Leon allerminst saai in vergelijking met de Golf of A3.

Comment

• Ik ben absoluut geen Seat-fan, maar ik zou me helemaal niet schamen om hiermee rond te rijden. Het heeft geen premium-embleem op de grille staan, maar zoals men zegt: een goeie wijn behoeft geen krans

mcs clubman

Comment

• Is veel mooier dan de vorige versies. En de full-led koplampen voor +/- 900€ volgens ik gezien heb ? Damn, da's een koopje in vergelijking wat ik heb uitgegeven voor de led-koplampen op mijn nieuwe A6. Ik heb wel nog niet vergeleken qua functies, enz .. want ik vermoed dat het iets minder uitgebreid zal zijn, maar toch ...

Comment

• Op zich geen lelijke auto. Afwerking binnenin (deuren/onderkant dashboard) is niet super. En dan heb ik het nog niet over de herverkoopwaarde...

Comment

• Ik heb hem vandaag besteld.
                    FR versie
                    2.0 TDI 184 pk
                    Alor blauw
                    Zwart leder
                    Titanium velgen
                    Navisystem + sound system + DAB
                    Aps voor en achteraan
                    Pack convenience
                    Pack driving assistance

Levering zou voor juni zijn.

Verstuurd van mijn HTC One X+ met Tapatalk
                    sigpicSeat Leon 5F FR 2.0CRTDI 184PK

Comment

• Vandaag gaan zien naar nen Leon.
                      Vond het op zich wel een mooie wagen, maar we komen van audi en dat is toch iets anders.

Bij een garage geweest die Audi, VW en Seat heeft. Verschil tss de toonzalen is wel grof eigenlijk. Bij Audi en VW glazen deuren die vanzelf open gaan, bij Seat een gewone deur. Die was ook het verst achteraan.
                      Om maar te zeggen...

Comment

• Ja want het automatisch opengaan van deuren in de showroom zegt alles over hoe een auto in elkaar zit en rijdt...
                        BMW X5 45e

Comment

• Wat een kouwe kak seg!

Comment

• Hij beseft wel tenminste waar hij ook voor betaald als hij een Audi koopt.

Comment

• Op hoeveel komt uwe toekomste Leon, Spikytim?

(mag eventueel via pm)

Comment

• Pm verzonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  Ja want het automatisch opengaan van deuren in de showroom zegt alles over hoe een auto in elkaar zit en rijdt...
                                  Nee, maar daaraan zie je wel hoe de dealer zelf zijn merken behandeld.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Nee, maar daaraan zie je wel hoe de dealer zelf zijn merken behandeld.
                                    Ligt niet persee aan de dealer maag aan het VAG concern zelf.

Audi moet afgescheiden zijn van de andere, moet x aantal modellen hebben binnenstaan, showroom en werkvloer hebben bepaalde kleur nodig enz verder. Terwijl die voor vw minder is en zelfs voor skoda/seat helemaal niet is.
                                    BMW X5 45e

Comment

• Uitzicht en presentatie van de toonzaal betaald ge bij waarschijnlijk, gaat mr is op onderhoud bij een erkende dealer met ne grote ferme toonzaal met flatscreens een ferm madam achter de bureau enz... of bij een erkende dealer van hetzelfde merk maar ene die ni al die show heeft staan, die zal wel een stuk goedkoper zijn!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        Ligt niet persee aan de dealer maag aan het VAG concern zelf.

Audi moet afgescheiden zijn van de andere, moet x aantal modellen hebben binnenstaan, showroom en werkvloer hebben bepaalde kleur nodig enz verder. Terwijl die voor vw minder is en zelfs voor skoda/seat helemaal niet is.
                                        Nog niet, maar daar komt meer en meer verandering in. Bij Seat ligt de prioriteit nu echter bij het rendabel maken van het merk, en ik hoop dat dit ook zal lukken met o.a. de nieuwe Leon, die ik superknap vind! (Mooier dan de Golf en minstens even mooi als de A3 Sportback.)

Comment

• Mooie auto,maar voor mij nog altijd liever de golf

Comment

Working...
                                          X