Het staat normaal in je handleiding hoor. Ik gok op hb4.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Seat Leon 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spikytim Bekijk BerichtenHet staat normaal in je handleiding hoor. Ik gok op hb4.
Comment
-
Dan zou het zoiets moeten worden :http://www.benl.ebay.be/itm/2-AMPOUL...item2ec574ed41sigpicSeat Leon 5F FR 2.0CRTDI 184PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spikytim Bekijk BerichtenDan zou het zoiets moeten worden :http://www.benl.ebay.be/itm/2-AMPOUL...item2ec574ed41
En dat is gewoon plug & play :-)
Comment
-
Gaan testrijden met een leon 2.0 TDI 150 Pk en 1.6 TDI 105. De 2.0 TDI is een zeer aangename motor maar voor Belgisch verkeer compleet nutteloos, enige waar dat ding goed voor is, is boetes verzamelen. De 1.6 TDI is okay, maar niet echt fun om mee te rijden.
Dus maar een benzine besteld, 1.4 TSI 122, aangezein ik toch niet veel kilometers maak. Nu 2 maanden wachten tot hij geleverd wordt.
Hij is mooier en een heel stuk goedkoper dan de Golf 7, de gratis 5 jaar garantie heeft de doorslag gegeven.
Comment
-
Oei oei, als ik dan maar mijn rijbewijs ga kunnen behouden met de 184pk diesel...
Volgens mij bepaald je rechtervoet nog altijd hoe hard je rijd en niet zozeer het vermogen van de auto.
Als je weinig km's rijd is de benzine de verstandige keuze natuurlijk.
Sent from my iPad using Tapatalk HDsigpicSeat Leon 5F FR 2.0CRTDI 184PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spikytim Bekijk BerichtenOei oei, als ik dan maar mijn rijbewijs ga kunnen behouden met de 184pk diesel...
Volgens mij bepaald je rechtervoet nog altijd hoe hard je rijd en niet zozeer het vermogen van de auto.
Als je weinig km's rijd is de benzine de verstandige keuze natuurlijk.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Vermogen dat je nooit mag gebruiken is eigen een verspilling van geld vandaar mijn rationele keuze, ook ingegeven door het feit dat je de 1.4 TSI 140 niet op style kan krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door firefox Bekijk BerichtenIk hoop het voor je want op elke hoek staat tegenwoordig een flitspaal. Ik heb tijdens de testrit heel hard mijn best moeten doen om niet te hard te rijden, was eigenlijk constant de gas lossen want voor je het beseft zit je ruim over de limiet en dat was verschrikkelijk irritant. Perfecte metgezel voor de duitse autostraden denk ik wel.
Vermogen dat je nooit mag gebruiken is eigen een verspilling van geld vandaar mijn rationele keuze, ook ingegeven door het feit dat je de 1.4 TSI 140 niet op style kan krijgen.(hopelijk wordt de nieuwe dan geleverd) . Die heeft trouwens 163pk (wat in mijn ogen niet echt om naar huis te schrijven is) Trouwens onze F20 116d met een belachelijke 116pk heeft al wel een boete gehad en daar staan nog geen 10 000 km op, maar daar rij ik niet mee rond, lijkt mij dat het eerder aan de bestuurder ligt dan aan het vermogen van de wagen
.
on topic: Hoe bevalt de interieurkwaliteit van zo een nieuwe leon?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk BerichtenMet de E nog nooit een boete gehad op 160 000km, nog 2 weken volhouden en dan heeft deze wagen 'boeteloos' rondgereden(hopelijk wordt de nieuwe dan geleverd) . Die heeft trouwens 163pk (wat in mijn ogen niet echt om naar huis te schrijven is) Trouwens onze F20 116d met een belachelijke 116pk heeft al wel een boete gehad en daar staan nog geen 10 000 km op, maar daar rij ik niet mee rond, lijkt mij dat het eerder aan de bestuurder ligt dan aan het vermogen van de wagen
.
on topic: Hoe bevalt de interieurkwaliteit van zo een nieuwe leon?
Ik hou een verhouding van 1/10 aan om vlot te rijden (1 pk per 10 kg).
Het interieur is goed, het voelt heel duits aan, ik was er direct in thuis. Weinig bling bling, maar dat stoort mij niet. Kwalitatief gezien net onder de nieuwe golf, maar zeker zo goed zoniet beter dan een polo of een volvo V50. Ik moet wel zeggen dat ik enkel in de gewone interieurs gezeten heb, een alcantara of leder interieur staat bijna nergens in de showroom. De "sportstoelen" zijn wel een aanrader. Kan ik wel wat over schrijven als de mijne effectief geleverd wordt.
Comment
-
Ik denk dat er ook veel aan doet wat voor verplaatsingen je doet. Als je enkel rond de kerk rijd heb je inderdaad geen plezier van het vermogen. Als je meer autostrade en lange afstanden doet wel. Daarbij moet je ook gewoon even wennen als je naar een hoger vermogen gaat. Maar dat duurt meestal niet lang. Andersom ligt dan weer wat moeilijker :o).sigpicSeat Leon 5F FR 2.0CRTDI 184PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cob22 Bekijk BerichtenSeat doet het goed in de verkoopstatistieken. Een stijging van meer dan 30proc en zit zelfs bij de koplopers.
Dus de leon is stillekes een succes aan het worden en misschien zorgt die er ook voor dat seat heel langzaam terug uit de rode zone komt.
De leon zal goed verkopen daar ben ik zeker van, want hij heeft zelfs een hardliner als mij weten te strikken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door firefox Bekijk BerichtenIn bepaalde engelse automagazines wordt de Leon geprezen als de betere koop tov de golf. Als je ze zoals ik objectief naast elkaar legt is dat ook zo. Mijn bestelde leon is maar eventjes bijna 4000 euro goedkoper dan een zelfde uitgeruste Golf en ik heb ook nog 5 jaar gratis garantie, terwijl het onderhuids bijna identieke tweelingen zijn.
De leon zal goed verkopen daar ben ik zeker van, want hij heeft zelfs een hardliner als mij weten te strikken
Ingeval als je ziet dat de st versie nog uit moet komen (dat model zorgt denk ik voor nog grotere verkoopcijfers, wegens meer ruimte) en natuurlijk de cupra dat beloofd waarschijnlijk veel goeds voor de toekomst.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment