Gisteren eens een testrit gereden met een witte leon FR 1.4tsi 150pk dsg7. Moet zeggen dat het toch zalig rijden is met DSG7 zelf rijd ik manueel in sport stand en wou toch eens vergelijken.Moet zeggen dat ik persoonlijk met DSG niet in sport stand dien te rijden om te genieten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Seat Leon 3
Collapse
X
-
Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars
-
Juano de 1.4tsi met cylinderuitschakeling heeft nu 150pk de vorige 140pk heeft dit nooit gehad.Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenDie 1.4 tfsi 140 pk had ook cylinder on demand hoor
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met TapatalkBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenNiet bij seat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hitachi Bekijk BerichtenGisteren eens een testrit gereden met een witte leon FR 1.4tsi 150pk dsg7. Moet zeggen dat het toch zalig rijden is met DSG7 zelf rijd ik manueel in sport stand en wou toch eens vergelijken.Moet zeggen dat ik persoonlijk met DSG niet in sport stand dien te rijden om te genieten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cdpcdp Bekijk Berichtenwas het toevallig geen st frSeat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
Comment
-
Comment
-
Mensen nog steeds content van de Leon of toch liever voor de Golf gegaan?
Heeft er iemand eigenlijk een vergelijkende test tussen een Golf VII 1.4 tsi en een Leon 1.4 tsi? Ik kan op internet/google niet direct iets vinden. Ik wil graag de verschillen weten. Als je LED koplampen, mistlichten, alu velgen en bluetooth etc krijgt voor een mindere prijs/gelijke prijs dan een Golf met halogeentjes, stalen velgen en géén bluetooth noch mistlichten en zelfs manuele ruiten achteraan moet er toch iets onder het gras zitten....Last edited by Liquid Li0n; 02/02/2015, 01:06.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
@Liquid Heb zowel de golf , audi a3 als de leon vergeleken bij mij staat kwa afwerking de golf op één, audi twee, leon drie. Maar als je de cijfers ernaast legt is prijs kwaliteit de leon de beste keuze anders betaal je gemakkelijk 5 á 10k meer voor deze afwerking en logo. Moet zeggen dat ik zeer te vrede ben over de Leon zowel het verbruik als rijgedrag. Enkel zal ik persoonlijk geen Fr meer nemen maar wel een style uitvoering, de reden is gewoon dat je constant uitgedaagd wordt in het verkeer en ik me daar te veel door laat leiden. Ook hebben we nog geen kinderziektes gehad.
@Mr Polo De eerste 1.4tsi 140pk uitvoeringen van de Golf hadden ook geen act die zijn een paar maand later gekomen. Zo is het bij Seat ook gegaan enkel hebben ze nu wel 150pk.Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenMensen nog steeds content van de Leon of toch liever voor de Golf gegaan?
Heeft er iemand eigenlijk een vergelijkende test tussen een Golf VII 1.4 tsi en een Leon 1.4 tsi? Ik kan op internet/google niet direct iets vinden. Ik wil graag de verschillen weten. Als je LED koplampen, mistlichten, alu velgen en bluetooth etc krijgt voor een mindere prijs/gelijke prijs dan een Golf met halogeentjes, stalen velgen en géén bluetooth noch mistlichten en zelfs manuele ruiten achteraan moet er toch iets onder het gras zitten....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenJe mag mijn interieur es zien ziet er niet slecht uit hoor laatste generatie
[ATTACH]107156[/ATTACH][ATTACH]107156[/ATTACH]
Je mag het niet vergelijken met een s3 vb maar die kost ook 15.000-20.000 € meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenWeet ik niet is mijn cupra
Bij de Golf ziet de trendline er namelijk ook heel wat minder uit dan de highline met lederKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
Comment