Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Leon 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Seat is knap maar de Golf is ook knap. Moest ik kiezen zal het prijsverschil de reden zijn welk merk ik zou nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hitachi Bekijk Berichten

@Mr Polo De eerste 1.4tsi 140pk uitvoeringen van de Golf hadden ook geen act die zijn een paar maand later gekomen. Zo is het bij Seat ook gegaan enkel hebben ze nu wel 150pk.
      Jaa kweetet bij Audi was da dus ni..
      Die hebben altijd act of cod gehad,

Ik ging er vanuit da het dezelfde blok was.. Blijkbaar ni #nooittelaatomietsnieuwteleren.

Comment

• Compact reservewiel 16" Wagengereedschap en krik 82,64 99,99

weet er iemand wat je krijgt als je deze optie niet neemt? krijg je dan nog wel de krik en het wagengereedschap maar gewoon de thuiskomer in 16" niet?
        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Krijgt ge dan niet gewoon zo'n 'bandopvulding'? Zo van die vloeistof en klein compressorke
          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Denk het ik heb gewoon een 18" reservewiel gekregen en krik natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
              Krijgt ge dan niet gewoon zo'n 'bandopvulding'? Zo van die vloeistof en klein compressorke
              Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
              Denk het ik heb gewoon een 18" reservewiel gekregen en krik natuurlijk
              Bij mijn jetta had ik zo een bandopvulding en kleine compressor maar had toen een band op stalen velgen op de kop getikt voor 30 euro. Als men ma de Leon koopt dan is deze optie wss niet nodig omdat die band en velg op de Seat ook zal passen. Dit is dan toch weer 100 euro die aan een andere optie kan besteed worden.

Comment

• Sinds vorige week rijden we nu ook met een 5f 1.6tdi. Leuke auto, zeker voor de prijs krijg je een hoop meer dan bij vw of audi.
                De afwerking is minder, maar moet zeker niet onderdoen voor ± gelijkgeprijsde concurrenten, de MQB rijdt dynamisch.
                Opties zijn identiek (radio, gps, cruise control), maar kosten minder.
                Wanneer ik tijd heb zal ik wat foto's trekken en plaatsen.
                Last edited by ; 20/02/2015, 09:08.

Comment

• In mijn topic nieuwe pics met milltek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                    In mijn topic nieuwe pics met milltek
                    je moet de link hier maar even zetten, ben wel benieuwd, ook naar de sound. Wat zou de keuring zeggen? Of valt het volume nog mee?

Comment

• Misschien geen cupra, wel lekker zuinig!

Comment

• Ik wou dat ik een auto had die zo zuinig kon rijden.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Allemaal mooi maar wat is je gemiddeld verbruik langdurig?
                          sigpicSeat Leon 5F FR 2.0CRTDI 184PK

Comment

• Rond de 10

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spikytim Bekijk Berichten
                              Allemaal mooi maar wat is je gemiddeld verbruik langdurig?
                              Dat is dus het gemiddeld verbruik (grof gerekend 4L/100km dus) van mijn vrouw als ze gaat werken (45km 2x per dag).

Geen instant of korte ritten verbruik, daar heeft niemand iets aan. Met de 123d reed ze rond de 5L/100km, met de polo 1.2 benzine rond de 6L/km).

Degene die 10L rijdt met een 1.6tdi moet nog leren schakelen vrees ik

Dan vraag ik mij af, hoeveel zou ze verbruikt hebben met een ecomotive met 6bak?
                              Last edited by ; 24/02/2015, 17:45.

Comment

• Ik heb 10 met circa 300hp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                                  Ik heb 10 met circa 300hp
                                  Kom je ook eens uit eco stand?

Comment

• Lol dat is max gebruik van de paarden, mijn vrouw houdt het op een dikke 8 op comfort, eco zit er niet op vreemd hee

Comment

• Merk je bij de cupra wel een verschil tussen eco-normal-sport? Want op de 1.6tdi is het verschil echt minimaal, enkel de stuurbekrachtiging is iets minder straf.

Comment

• Ja enorm als je vb op een bepaalde baan rijdt en je duwt de cupra mode in voel je soms direct elke naad en put, en dat is dan enkel de demping op gebied van gasrespons en sturen heb je nog een groter verschil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door road rebel Bekijk Berichten
                                          Dat is dus het gemiddeld verbruik (grof gerekend 4L/100km dus) van mijn vrouw als ze gaat werken (45km 2x per dag).

Geen instant of korte ritten verbruik, daar heeft niemand iets aan. Met de 123d reed ze rond de 5L/100km, met de polo 1.2 benzine rond de 6L/km).

Degene die 10L rijdt met een 1.6tdi moet nog leren schakelen vrees ik

Dan vraag ik mij af, hoeveel zou ze verbruikt hebben met een ecomotive met 6bak?
                                          Dat is toch een heel mooi verbruik.
                                          Ik haal met mijn 1.6 hdi momenteel een 6 liter gemiddeld.
                                          De laatste maanden was het zelfs eerder 7 liter gemiddeld.

Laagste gemiddelde dat ik haal is zo'n 5,5 liter, eenmalig eens 4,9 liter gehaald.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X