Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die 184pk/380Nm diesel zal er komen in de style versie en de FR versie. Net zoals bij de huidige ibiza kan je dan kiezen ofje een standaard leon wilt of de FR uitvoering.
Verder komt er de gekende 1.6 TDI met 90 of 105 pk, de nieuwe 2.0 TDI met 150 pk.
De benzine motor zullen beginnen bij de 1.2 TSI met 85 of 105pk. een 1.4 met 122 pk en als topmotor voor de moment een 1.8 TSI met 180pk
Mag ik vragen waar je dat vandaan haalt? De huidige Ibiza style is niet verkrijgbaar in de 143pk 2.0tdi. Deze kan je enkel in de FR versie bestellen.
Volgens mij gaat de zwaarste leon style het 150pk blok zijn. De FR enkel 180pk benzine of diesel. En einde leven van het model kan het zijn dat je ook lichtere blokken kan terugvinden voor de sportuitvoeringen.
Mag ik vragen waar je dat vandaan haalt? De huidige Ibiza style is niet verkrijgbaar in de 143pk 2.0tdi. Deze kan je enkel in de FR versie bestellen.
Volgens mij gaat de zwaarste leon style het 150pk blok zijn. De FR enkel 180pk benzine of diesel. En einde leven van het model kan het zijn dat je ook lichtere blokken kan terugvinden voor de sportuitvoeringen.
Ik zal mij verkeerd uitgedrukt hebben.
De 2.0 in de ibiza is idd enkel als FR
Maar de 1.6 105pk kan je ofwel in de style of de FR versie kiezen. Net zoals je met de huidige leon 2.0 140pk ook kan kiezen tussen style en FR
Comment