Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor mij de seat leon FR dan, zieter echt nice uit! Die koplampen. Vraag mij enkel af of wat voor zetels er in de cupra komen, als die er al dan niet komt..
Rode 2.0TDI 150pk met 106gr CO2 uitstoot en een basisprijs van 24.000€.
een style versie, dus een hele klets standaard met nog wat opties:
- elektrisch verwarmbare spiegels
- pano dak
- seat sound system
- navi
- 2 zone airco
- volledige led verlichting
- automatische lichten
- automatische ruitewissers
- dimmende binnenspiegel
- parkeersensoren v&a
Rode 2.0TDI 150pk met 106gr CO2 uitstoot en een basisprijs van 24.000€.
een style versie, dus een hele klets standaard met nog wat opties:
- elektrisch verwarmbare spiegels
- pano dak
- seat sound system
- navi
- 2 zone airco
- volledige led verlichting
- automatische lichten
- automatische ruitewissers
- dimmende binnenspiegel
- parkeersensoren v&a
tesamen € 28.000
tempting
Waar heb je dat gedaan?
2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Duitse site, dus hier zal ie nog wel wat duurder zijn..
Ik heb een gelijkaardige golf willen uitproberen maar de configurator liep elke keer vast. maar de startprijs voor de golf is al 27k
Duitse site, dus hier zal ie nog wel wat duurder zijn..
Ik heb een gelijkaardige golf willen uitproberen maar de configurator liep elke keer vast. maar de startprijs voor de golf is al 27k
Ok mercikes, ik ga ook eens kijken
2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
De duitse site lijkt mij niet echt een realistisch vergelijk. Als je daar de huidige leon FR diesel (170pk) configureerd kom je duurder uit dan de nieuwe (184 pk) versie. En ook een heel pak duurder dan in ons belgenlandje
Ik zou zeggen wacht even af tot belgische prijzen beschikbaar zijn.
Wanneer staat die bij de dealer? Ik zie zo een fr 184pk diesel wel zitten
Nederlandse levertijden, die volgens mij niet zullen verschillen van de belgische.
Benzine 1.2 TSI Entry 63kW/85pk februari 2013
1.2 TSI Reference 63kW/85pk februari 2013
1.2 TSI Reference Ecomotive 77kW/105pk februari 2013
1.2 TSI Style Ecomotive 77kW/105pk februari 2013
1.2 TSI Style DSG-7 Ecomotive 77kW/105pk mei 2013
1.4 TSI Style Ecomotive 90kW/122pk januari 2013
1.4 TSI FR Ecomotive 90kW/122pk januari 2013
1.4 TSI FR 103kW/140pk januari 2013
1.8 TSI FR Ecomotive 132kW/180pk mei 2013
1.8 TSI FR DSG-7 Ecomotive 132kW/180pk mei 2013
Diesel
1.6 TDI Reference E-Ecomotive 77kW/105pk januari 2013
1.6 TDI Style E-Ecomotive 77kW/105pk januari 2013
1.6 TDI Style DSG-6 Ecomotive 77kW/105pk mei 2013
2.0 TDI Style Ecomotive 110kW/150pk januari 2013
2.0 TDI Style DSG-6 Ecomotive 110kW/150pk mei 2013
2.0 TDI FR Ecomotive 110kW/150pk januari 2013
2.0 TDI FR DSG-6 Ecomotive 110kW/150pk mei 2013
2.0 TDI FR Ecomotive 135kW/184pk februari 2013
De buitenkant is een grote Ibiza, mooi maar niks speciaals. Het interieur vind ik er op foto erg goedkoop uitzien. De Leon heeft toch wel enkele serieuze concurrenten waar hij het volgens mij niet van kan halen. Ik zie echt geen toekomst voor Seat. De Toledo en Mii zijn identiek aan de Skoda's. De VW groep heeft met Skoda wonderen verricht. Met Seat lukt hen dat niet. Eerst willen ze er een sportief merk van maken, dan een budgetmerk, dan half en half...
De buitenkant is een grote Ibiza, mooi maar niks speciaals. Het interieur vind ik er op foto erg goedkoop uitzien. De Leon heeft toch wel enkele serieuze concurrenten waar hij het volgens mij niet van kan halen. Ik zie echt geen toekomst voor Seat. De Toledo en Mii zijn identiek aan de Skoda's. De VW groep heeft met Skoda wonderen verricht. Met Seat lukt hen dat niet. Eerst willen ze er een sportief merk van maken, dan een budgetmerk, dan half en half...
Ik ga met u akkoord maar ik heb toch enkele puntjes:
- het interieur is quasi golf. Op foto's lijkt het idd wat plastiekerig maar zal daarom denkik niet minder zijn.
- Je moet eens met een seat rijden, en dan in een gelijkaardige golf stappen. Je zal direct voelen dat een seat sportiever rijdt dan de andere VAG modellen. ( ik heb het over de echte Seats zoals de ibiza, Leon en altea waar ze zelf iets aan te zeggen hadden en niet de A4 kloon)
Maar de mensen zijn hebben nog altijd vooroordelen over seat omdat ze het merk niet kennen. En idd wat ze skoda hebben gedaan is knap. jammer dat het niet lukt bij Seat
toen ik in 98 mijn golf kocht, had ik liever de a-klasse gehad, en de golf was enigste kleine diesel naast de a...die met autobak leverbaar was
prijsverschil toen was € 2250, heb golf gepakt...6 jaar zorgeloos ge-tdi-t...maar ik had toch liever de a
(golf was 110 pk, de a 90)
Voor een gelijkaardige A200 CDI kwam ik uit op 36.000€ ongeveer. Ik heb nu eventjes met de A gereden en ik vond het een super comfortabele en degelijk afgewerkte wagen, is het niets voor mij. Ik vond hem te comfortabel naar mijn zin, zeker nu ik met een Leon rij op grotere velgen en een seat sportophanging heb ik het toch graag wat "harder". Kan aan de leeftijd liggen natuurlijk . Maar ik kan zeker begrijpen dat de mensen de A zou kopen. Volgende week heb ik een testritje met de A3 2.0TDI 150 pk en kan ik eens vergelijken
Comment