Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Leon 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Amai :p

Comment

• Comment

• Al belgische prijzen bekend?

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Bron: [www.turkeycarblog.com]
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Seat Leon 3 ProductVideo
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Designchef Alejandro Mesonero kan niet wachten tot de nieuwe Seat Leon Cupra verschijnt. Die zal volgens hem de huidige Cupra R qua prestaties minimaal evenaren. En dan komen er ook nog eens drie versies van het nieuwe topmodel.

Vandaag wordt de vijfdeurs Seat Leon gelanceerd, maar Mesonero mijmert al over de sportversie, die hij in een gesprek met Autocar ‘oogverblindend’ noemt. Er komt een driedeurs, vijfdeurs en een stationwagon en alle krijgen zij een aangepaste grille, 18-inchwielen, een lagere rijhoogte en een eigen bodykit. Mesonero zegt dat de styling van de drie Cupra’s al af is.
                Volgens R&D-vicepresident Matthias Rabe zal het drietal niet onderdoen voor de huidige Cupra R. Weliswaar ligt het vermogen met pakweg 240 pk een stukje lager dan de 265 pk van de R, het lagere gewicht maakt dat meer dan goed. Hij heeft de testversie van de auto al geprobeerd en zegt: “De nieuwe Cupra is nu al beter dan de huidige Cupra R.” De Leon Cupra verschijnt in 2014. Aan de andere kant van het spectrum komt er een Ecomotive-model met een emissie van maximaal 89 gram Co2 per kilometer.

Comment

• Meer info over toekomstige versies Seat Leon

De vijfdeurs Leon arriveert eind dit jaar in de showroom maar dat is slechts het begin. Er komt een driedeurs, een stationwagon, een zuinige dieselversie, én een snelle Cupra.

Seat heeft grootse plannen met de nieuwe Leon. Waar het uitgaande model er alleen als vijfdeurs is, zal de nieuwe Leon er ook in een driedeursuitvoering en als ST stationwagon verschijnen. Beide nieuwe varianten worden volgend jaar onthuld. Dat heeft de R&D-directeur van Seat, Matthias Rabe, tegen tijdschrift Autocar gezegd.

Het belangrijkste nieuws voor Nederland is de Ecomotive-uitvoering. Die zal net als zijn technisch identieke broertje – de Volkswagen Golf Bluemotion – in de 14 procent bijtellingscategorie vallen dankzij de CO2-uitstoot van ‘minder dan 89 g/km’.

De leukste Leon wordt de Cupra en komt als driedeurs, vijfdeurs en ST. Er is nog weinig bekend over de snelste Leon-versie, wel is het zeker dat ‘ie wederom een 2.0 TSI-motor krijgt en in 2014 wordt onthuld. Over het wel of niet ontwikkelen van een Cupra R is nog geen knoop doorgehakt.

Bron: [www.autokopen.nl]

Eerste testjes:
                  Autocar
                  What Car
                  Auto Express
                  Autocar 1.4 TSI

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Vanuit dit oogpunt vind ik het design maar zwakjes. De overhang vooraan is ondanks MQB tamelijk fors.
                        Door de vouwen op de flank, zijn de deurklinkjes nogal laag geplaatst.
                        De achterkant is ook vreemd ontworpen, waarbij het lijkt dat de achterlichten te laag werden geplaatst. Dit geeft een plompe, hangende indruk.

Comment

• 2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Heeft er iemand een idee wanneer deze Leon geconfigureerd kan worden op de Seat-website?

Comment

• Zou begin volgend jaar zijn
                              BMW X5 45e

Comment

• Op de Duitse en Nederlandse site is hij al te configureren dacht ik.

Comment

• Heeft er iemand een idee wanneer de Leon ST komt?

Comment

• Ik dacht 2014 ergens gelezen te hebben.
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      Ik dacht 2014 ergens gelezen te hebben.
                                      dju!
                                      moet in 2013 nieuwe kiezen. de gewone leon is wat te klein.
                                      wachten op de ST zal er dus ook niet inzitten

Comment

• Bron: www.autoweek.nl
                                        freude am fahren

Comment

Working...
                                        X