Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Leon 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat zijn wel de kleuren die nu het meeste te zien zijn in de reclames en zo, maar ik vrees ervoor dat de grijze en zwarte toch wel het meeste te zien gaan zijn op termijn, zoals bij de meeste auto's die je op de weg ziet.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• In het zwart komt hij niet tot zijn recht vind ik. Ik kan niet wachten tot ik mijne FR heb

Verstuurd van mijn HTC One X+ met Tapatalk
      sigpicSeat Leon 5F FR 2.0CRTDI 184PK

Comment

• Ik vind dat hij in vrij weinig kleuren beschikbaar is. Waar is het Seat-geel gebleven?

Comment

• Vind ik ook Tigra, ik had graag metaal-rood in de lijst zien staan, net zoals metaal-blauw zoals op mijn wagen, BMW en Audi staan ook zo knap in zulk blauw jasje..

Wat wel opvallend is dat je amper foto's vindt van de FR op z'n standaard 17duims velgen. In dit topic zijn er foto's van een lichtgrijze op de standaard velgen en hij ziet er banaal uit in die combinatie. (vind ik hé, voor ik iemand tegen de borst stoot)

Comment

• Er zijn twee kleuren metaal blauw. Apollo en Alor blauw. Maar er is inderdaad niet heel veel keuze.

Comment

• En dat Alor blauw ziet er in de catalogus wel heel flashy uit =/= IRL (hoop ik)

Ik mis ook donkergroen en een bruine kleur (niet dat ik dat mooi vind, maar het is toch in de mode). Wel twee tinten wit en grijs

Comment

• Ik heb het Alor blauw al eerder gepost hier. De cataloog is verschillend van de werkelijkheid. Maar dat geld voor alle kleuren. Ik heb met de cataloog bij een rode Leon gestaan en ik verschoot van het verschil in kleur.

Comment

• zolang hij maar niet in '50 tinten grijs' verschijnt !

Comment

• Ik vind de 3deurs minder knap dan de 5deurs. Maar zelfs met de redelijk knappe 5deurs gaan ze toch geen succesvol merk worden. Zet de nieuwe leon naast al zijn concurrenten en ik vind hem toch één van de minst geslaagde auto"s, vanbuiten en zeker met dat nu al verouderde interieur... Hij is toch ook hoog geprijsd. VW zal van seat nooit een succesvol merk kunnen maken. IMet skoda hebben ze wonderen verricht, met seat lukt hen dit niet. Ook al had skoda eigenlijk een veel negatievere naam dan seat. k denk dat seat binnen de 10 jaar zal opgedoekt worden. Ik zie echt geen toekomst voor seat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                      Ik vind de 3deurs minder knap dan de 5deurs. Maar zelfs met de redelijk knappe 5deurs gaan ze toch geen succesvol merk worden. Zet de nieuwe leon naast al zijn concurrenten en ik vind hem toch één van de minst geslaagde auto"s, vanbuiten en zeker met dat nu al verouderde interieur... Hij is toch ook hoog geprijsd. VW zal van seat nooit een succesvol merk kunnen maken. IMet skoda hebben ze wonderen verricht, met seat lukt hen dit niet. Ook al had skoda eigenlijk een veel negatievere naam dan seat. k denk dat seat binnen de 10 jaar zal opgedoekt worden. Ik zie echt geen toekomst voor seat.
                      Amai we zijn positief vandaag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door faithman Bekijk Berichten
                        Amai we zijn positief vandaag
                        haha neen ik zeg dat al langer . Ja ik zie echt geen toekomst voor seat, ik kan het ook niet helpen.

Comment

Ik vind de 3deurs minder knap dan de 5deurs. Maar zelfs met de redelijk knappe 5deurs gaan ze toch geen succesvol merk worden. Zet de nieuwe leon naast al zijn concurrenten en ik vind hem toch één van de minst geslaagde auto"s, vanbuiten en zeker met dat nu al verouderde interieur... Hij is toch ook hoog geprijsd. VW zal van seat nooit een succesvol merk kunnen maken. IMet skoda hebben ze wonderen verricht, met seat lukt hen dit niet. Ook al had skoda eigenlijk een veel negatievere naam dan seat. k denk dat seat binnen de 10 jaar zal opgedoekt worden. Ik zie echt geen toekomst voor seat.
                          Ieder zijn ding, en ik moet u gelijk geven voor een groot deel. Exeo, mii, alhambra. Te grote kopies van de vw.
                          Maar het interieur verouderd vinden? Dan slaagt de golf 7 ook tegen want de middenconsole is gewoon overgenomen.
                          BMW X5 45e

Comment

haha neen ik zeg dat al langer . Ja ik zie echt geen toekomst voor seat, ik kan het ook niet helpen.
                            Komt ge veel op de baan??? Ik zie toch veel seat leon's rondrijden, zeker zoveel als ne vw golf en veel meer dan skoda
                            Last edited by ; 15/02/2013, 23:51.

Comment

• Inderdaad in mijn streek ook en dan nog veel fr zelfs

Comment

• Vandaag eindelijk offerte laten maken.1.4 tsi fr in rood en full option. 15.000€ incl mooie prijs van mijn huidige leon.
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  Vandaag eindelijk offerte laten maken.1.4 tsi fr in rood en full option. 15.000€ incl mooie prijs van mijn huidige leon.
                                  Hoeveel zonder overname? (mag via pm)

Comment

• Bron
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      Vandaag eindelijk offerte laten maken.1.4 tsi fr in rood en full option. 15.000€ incl mooie prijs van mijn huidige leon.

Doen!

Comment

• Ik heb hier een offerte voor een FR 1.8l, 180pk, 6 versnellingen...

Leverbaar; 4/2013

Catalogusprijs (opties inbegrpen); 27.559,99€ - 2.184,30€ (korting) = 25.375.68€

Opties;

- Garantie +3; 0€
                                        - Nevadawit; 410€
                                        - Alu velgen 18" Performance Titanium 30/2; 800€
                                        - Pack convenience; 110€
                                        - Full led; 990€
                                        - Navi system; 659,99€
                                        - Sound system; 250€
                                        - Compact reservewiel; 70€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                                          zo zou die er dus uitzien maar zonder het pano dak.

twijfel twijfel
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X