Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Leon 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Paggaderke Bekijk Berichten
    Mijne is al 2 weken gearriveerd en volop in gebruik

mooi mooi :-) nu kan ik helemaal niet meer wachten ;-) content van mag ik hopen? ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spikytim Bekijk Berichten
      Proficiat met je aanwinst. Vertel eens wat meer over de motorisatie/opties.

Verstuurd van mijn HTC One X+ met Tapatalk
      Thx

FR-uitvoering
      2.0l met 150 pk
      nevada wit
      standaard 17" velgen
      led-verlichting
      Parking Assistant V+A
      Mediasysteem Plus met GPS
      Convenience pack
      climatronic
      cruisecontrole

dat is het zowat denk ik . Bijna full option dacht ik.

Wel een vraagje omtrent verbruik: volgens de officiële gegevens zou hij maar een 4,4l/100 km verbruiken maar momenteel zit ik daar bijlange nog niet aan. Dacht te gezien hebben op de boordcomputer dat het gemiddeld verbruik 6,4 is. Weet natuurlijk dat veel afhangt hoe en wat en hoeveel gas ge geeft mja toch 2l/100 km boven de officiële cijfers vind ik toch veel te veel.
      Dus weet iemand die al wat langer rijd of dit verbeterd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door faithman Bekijk Berichten
        mooi mooi :-) nu kan ik helemaal niet meer wachten ;-) content van mag ik hopen? ;-)
        Mja hoor. Had het vorige model ook en dit is toch wel een paar categorieën hoger als het vorige model. Alleen het verbruik momenteel is een tegenvaller. Hopelijk betert het nog wat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Paggaderke Bekijk Berichten
          Thx

FR-uitvoering
          2.0l met 150 pk
          nevada wit
          standaard 17" velgen
          led-verlichting
          Parking Assistant V+A
          Mediasysteem Plus met GPS
          Convenience pack
          climatronic
          cruisecontrole

dat is het zowat denk ik . Bijna full option dacht ik.

Wel een vraagje omtrent verbruik: volgens de officiële gegevens zou hij maar een 4,4l/100 km verbruiken maar momenteel zit ik daar bijlange nog niet aan. Dacht te gezien hebben op de boordcomputer dat het gemiddeld verbruik 6,4 is. Weet natuurlijk dat veel afhangt hoe en wat en hoeveel gas ge geeft mja toch 2l/100 km boven de officiële cijfers vind ik toch veel te veel.
          Dus weet iemand die al wat langer rijd of dit verbeterd?
          Mits een aangepaste rijstijl zal u zeker richting 4 l/100 km evolueren. Met een beetje goede wil zelfs nog lager.

Comment

• weet er iemand of de 1.4 TSI motor van 140 PK ook op de LEON beschikbaar is? (dus met cilinder uitschakeling) want op de site van seat zelf staat de 1.4 TSI met 122 PK ( dus niet met 140 PK, ik veronderstel dus andere motor )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door juano Bekijk Berichten
              weet er iemand of de 1.4 TSI motor van 140 PK ook op de LEON beschikbaar is? (dus met cilinder uitschakeling) want op de site van seat zelf staat de 1.4 TSI met 122 PK ( dus niet met 140 PK, ik veronderstel dus andere motor )
              Ja de 122pk versie is een andere motor. Die van 140pk met automatische cilinder uitschakeling is een redelijk recente motor en ik verwacht toch dat die uiteindelijk in de leon zal komen te liggen.
              Ingeval ik zou gewoon eens contact opnemen met de seat dealer.

Comment

• Ik dacht vanaf juni/juli
                BMW X5 45e

Comment

• Mijn vader zijn Leon FR is vorige week toegekomen. Woensdag wordt hij afgehaald! De garagehouder had graag dat hij nog wat in de showroom bleef staan, de bezoekers zouden enorm enthousiast zijn als ze hem zien staan

Comment

• Prachtige wagen , de betere Spaanse A3 tegen normale prijzen.

Comment

• Gisteren mijn eerste witte FR in het verkeer gespot. Wit of rood blijven toch dé kleuren voor een FR

Comment

• Wanneer komt die 3-deurs nu uit? Of is hij er ondertussen al??

Comment

• die is er al; de Leon SC. Wanneer hij bij de dealer staat weet ik niet van buiten.

Vanmorgen allerlei foto's met een tag van een Tsjechische website erop, vanmiddag geeft Seat de officiële informatie vrij van de driedeurs Leon.

Staat op autoforum trouwens in een apart topic: http://www.autoforum.be/showthread.p...hlight=leon+sc
                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Net even mijn perfecte Leon geconfigureerd.

Seat Leon FR 1.4 tsi (122pk) manueel

Emocionrood (€0)
                            Alcantara bekleding (€500)

18 inch velgen (€390)
                            Parkeersensoren voor en achter (€490)
                            LED koplampen (€990)
                            Navigatie (€659,99)
                            Schuifdak (€790)
                            Soundsysteem 10 luidsprekers (€250)
                            Reservewiel (€70)

Totaal: €26.089,98

Zonder eventuele kortingen. Toch wel een scherpe prijs vind ik.

Comment

• Ik dacht dat die normaal in de showroom te zien was vanaf Juni..

Comment

• Onze pa heeft zijn FR sinds woensdag, het is eens wat anders dan al die zwarte en grijze toestanden op de weg
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Knappe wagen hé!

Kan je hier met verloop van tijd eens komen melden hoe die rode kleur bestand is tegen gebruikssporen?

Comment

• Zeer knappe Leon! Proficiat met jullie aankoop!
                                    freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten

Onze pa heeft zijn FR sinds woensdag, het is eens wat anders dan al die zwarte en grijze toestanden op de weg
                                      Knap! Is dat Emocionrood?
                                      Ben eigenlijk benieuwd naar dat Montsantrood...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                        Knap! Is dat Emocionrood?
                                        Ben eigenlijk benieuwd naar dat Montsantrood...
                                        Dat kan ik vanavond wel eens vragen als ik daar ben. Het is geen metaalkleur in ieder geval. Morgen ofzo zal ik eens betere foto's maken, het is niet vanzelfsprekend om dat rood realistisch op foto weer te geven.

Bedankt, ik zal het hem zeggen (ik denk dat hij hier soms mee leest hoor )

Comment

• Montsantrood is donkerder, meer bordeaux-achtig.

Comment

Working...
                                          X