Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Leon 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Emocionrood it is.

Comment

• C
      Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten

Onze pa heeft zijn FR sinds woensdag, het is eens wat anders dan al die zwarte en grijze toestanden op de weg

Was aan het twijfelen tussen deze kleur en wit. :-). Zo ziet hij er ook Nice uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten

Onze pa heeft zijn FR sinds woensdag, het is eens wat anders dan al die zwarte en grijze toestanden op de weg
        Nice, misschien moet ik deze toch maar terug in overweging nemen , hij si prijsmatig gezien interessanter dan een Golf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door firefox Bekijk Berichten
          Nice, misschien moet ik deze toch maar terug in overweging nemen , hij si prijsmatig gezien interessanter dan een Golf

Zou ik zeker doen hoor. Een golf met dezelfde opties is 4 tot 6 k duurder. En het is eigenlijk dezelfde wagen alleen een andere aankleding!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Paggaderke Bekijk Berichten
            Zou ik zeker doen hoor. Een golf met dezelfde opties is 4 tot 6 k duurder. En het is eigenlijk dezelfde wagen alleen een andere aankleding!!
            Yup, ik begin hem leuker en leuker te vinden. Ik zou prijs willen laten maken voor een FR, maar ik heb wat schrik van de strakke ophanging met dan nog eens 18 inch velgen op zeer dunne bandjes er onder.
            Zal eerder een goed geoptioneerde style worden dan aangezien dat sportonderstel standaard is op FR.

Iemand enig idee of de 1.4 TSI 140 PK (met of zonder cylinderuitachakeling) ook in deze beschikbaar wordt in BE? Hij is wel verkrijgbaar in andere landen heb ik gelezen.

Comment

• Ik dacht vanaf juni.

Ik heb met de FR gereden, en die ophanging is wel strak maar zeker niet oncomfortabel, zeker niet tegenover het model dat ik heb .
              BMW X5 45e

Comment

Yup, ik begin hem leuker en leuker te vinden. Ik zou prijs willen laten maken voor een FR, maar ik heb wat schrik van de strakke ophanging met dan nog eens 18 inch velgen op zeer dunne bandjes er onder.
                Zal eerder een goed geoptioneerde style worden dan aangezien dat sportonderstel standaard is op FR.

Iemand enig idee of de 1.4 TSI 140 PK (met of zonder cylinderuitachakeling) ook in deze beschikbaar wordt in BE? Hij is wel verkrijgbaar in andere landen heb ik gelezen.

Heb momenteel de FR-versie ( wel met 17 inch velgen) en moet zeggen dat die ophanging best wel comfortabel is. Heb het vorige model met sport ophanging gehad en vind ze alle 2 even comfortabel. Anders eens een testritje maken bij een dealer?

Comment

• Ondertussen heb ik al enkele keren kunnen rijden en meerijden met onze FR op 18duimers. Hij is comfortabeler dan mijn verlaagde Astra, ook mijn ouders, beide begin de 60, klagen helemaal niet over verminderd comfort.

Ik zou zeggen, ga eens naar Kortenberg, daar hebben ze eentje op 18duim. Toen vond ik wel dat hij harder was dan mijn Astra, gek genoeg, het zal wel tussen de oren gezeten hebben. Ik had er schrik voor, maar ik zou hem nu niet anders meer willen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Paggaderke Bekijk Berichten
                    Heb momenteel de FR-versie ( wel met 17 inch velgen) en moet zeggen dat die ophanging best wel comfortabel is. Heb het vorige model met sport ophanging gehad en vind ze alle 2 even comfortabel. Anders eens een testritje maken bij een dealer?
                    Uiteraard zal ik een testrit gaan maken voor ik iets bestel, ik heb nu ook een sportophanging op mijn huidge wagen en dat rijdt zeer goed op goede wegen en erbarmelijk op slechte wegen.

ik ben ook nog altijd niet uit de vergelijking benzine <-> diesel, dat zal ook uit de testrit moeten blijken wat ik het liefst mee rij. Moest ik voor een benzine gaan zal ik wel wachten op de 1.4 tsi 140 PK.

Comment

• Doen, de 122 is niet zo bijster snel vond ik. zeker niet met die 18" velgen.
                      BMW X5 45e

Comment

• 122pk en laten chippen is misschien ook een optie?
                        Dan hoef je zo lang niet te wachten
                        Ben aan het twijfelen om mijn 1.4'tje in de Scirocco ook te laten chippen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          Doen, de 122 is niet zo bijster snel vond ik. zeker niet met die 18" velgen.
                          Ik neig heel sterk naar de 2.0 TDI.
                          Kleur zou Montsant rood of alor blauw worden.

Iemand enig idee hoeveel % korting je kan onderhandelen bij seat?

Comment

Ik neig heel sterk naar de 2.0 TDI.
                            Kleur zou Montsant rood of alor blauw worden.

Iemand enig idee hoeveel % korting je kan onderhandelen bij seat?
                            +/- 6% en de lopende aanbiedingen. Ik heb de 184 pk besteld in Alor blauw. Dus als je enkele maanden geduld hebt kan je mijn foto's + ervaringen zien.

Als je van limburgbent kan je hem ook IRL zien.

Verstuurd van mijn HTC One X+ met Tapatalk
                            sigpicSeat Leon 5F FR 2.0CRTDI 184PK

Comment

• +/- 23% korting bij netcar ...
                              Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Wie of wat is nectar? Ik vermoed darver wat nuancering bij die 23% hoort.

Comment

• netCar.de Neuwagen günstig von deutschen Vertragshändlern

Hetzelfde pricipe als clickyourcar.be. De wagen wordt bij een dealer afgeleverd volgens wens. Geen nuancering nodig.
                                  Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• In Duitsland...
                                    M.a.w. je moet je auto nog invoeren in be. Met de nodige kosten die daarbij horen op een nieuwe wagen. Appelen met peren vergelijken vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spikytim Bekijk Berichten
                                      In Duitsland...
                                      M.a.w. je moet je auto nog invoeren in be. Met de nodige kosten die daarbij horen op een nieuwe wagen. Appelen met peren vergelijken vrees ik.

Je moet helemaal geen kosten betalen. Gewoon BIV en wegenbelasting, zoals iedereen.
                                      Verder betaal je de BTW in Duitsland en aangezien het een EU-land is, zijn er geen invoertaksen.

Comment

• Heb jij dan praktijk ervaring met op deze manier kopen?
                                        Je auto moet minstens 6 maanden oud zijn en 6000 km hebben om de btw in Duitsland te betalen. Daarbij leveren ze bij die site enkel bij een dealer in Duitsland volgens mij. En ja er zijn geen invoertaksen maar je moet de auto toch hier invoeren en dus naar de keuring rijden enz...
                                        Daarbij kan je geen recyclage meer krijgen voor je oud voertuig.

Maarja waarom koopt nog iemand een auto in België als het allemaal zo gemakkelijk kan.

Maar misschien heb ik het helemaal mis... dan wil ik graag een voorbeeld van iemand die werkelijk op die manier een auto gekocht heeft.

Comment

• Heb al bij netcar geinformeerd en Audi en VW enz. zouden ze enkel leveren als je een adres hebt in DE..

Comment

Working...
                                          X