Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Leon 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knap !
    freude am fahren

Comment

• Knap!

jammer dat ie niet zo sportief meer rijdt zoals die eruit ziet.
      beetje een bmw 1 met m-pack
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Knap!

jammer dat ie niet zo sportief meer rijdt zoals die eruit ziet.
        beetje een bmw 1 met m-pack
        Soft geworden? Vager stuur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Soft geworden? Vager stuur?
          vind ik wel.

Ik heb een leon 1P style met 18" velgen. En die stuurt directer dan de Golf V van mijn ma en wat sportiever dan dezelfde A3. net zoals een seat zou moeten zijn. Net een tandje harder, scherper en sportiever.

Ik heb dan met het nieuwe model leon gereden, FR met sportophangen en 18" velgen.
          Stuurgevoel lijkt wat gevoellozer te zijn, ophanging is zomperig(er) tegen over de mijne.

Ik heb erna met een A3 gereden en die reed gewoon krak hetzelfde, dus de verschillen worden nóg kleiner tussen de 3..

deze gaf me trouwens hetzelfde gevoel als de A-klasse. Bangelijk uiterlijk, sportieve looks, maar dan zo zacht rijden.

Vind ik ergens wel jammer.
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            vind ik wel.

Ik heb een leon 1P style met 18" velgen. En die stuurt directer dan de Golf V van mijn ma en wat sportiever dan dezelfde A3. net zoals een seat zou moeten zijn. Net een tandje harder, scherper en sportiever.

Ik heb dan met het nieuwe model leon gereden, FR met sportophangen en 18" velgen.
            Stuurgevoel lijkt wat gevoellozer te zijn, ophanging is zomperig(er) tegen over de mijne.

Ik heb erna met een A3 gereden en die reed gewoon krak hetzelfde, dus de verschillen worden nóg kleiner tussen de 3..

deze gaf me trouwens hetzelfde gevoel als de A-klasse. Bangelijk uiterlijk, sportieve looks, maar dan zo zacht rijden.

Vind ik ergens wel jammer.
            Mensen willen een goed uitziende auto die gemakkelijk rijdt, dat hij geen racewagen capaciteiten heeft is verwaarloosbaar en compleet nutteloos op de belgische wegen. Trouwens met de slechte staat van de wegen is een harde ophanging alleen goed om dokter bibber te spelen.

Comment

• seat leon 2.jpgseat leon 1.jpg

Mijn eigen nieuwe wagen sinds vorige week

Seat Leon 1.4 TSI Style in Apolo blauw, een mooie combinatie al zeg ik het zelf

Motor is ronduit schitterend tot nu, zeer soepel, super stil en zuinig. Perfect voor vlot dagelijks verkeer.

Last edited by firefox; 22/07/2013, 23:28.

Comment

• Mooie wagen!

Dat is dan ook de 122 pk die in de FR ligt? Hoeveel verbruikt hij dan juist om er een cijfer op te plakken?

Comment

• Hoeveel korting geeft men ongeveer op de nieuwe Leon?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door firefox Bekijk Berichten
                    [ATTACH=CONFIG]98163[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]98164[/ATTACH]

Mijn eigen nieuwe wagen sinds vorige week

Seat Leon 1.4 TSI Style in Apolo blauw, een mooie combinatie al zeg ik het zelf

Motor is ronduit schitterend tot nu, zeer soepel, super stil en zuinig. Perfect voor vlot dagelijks verkeer.

Welke opties heb je allemaal genomen? Velgen allesinds al ... ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arno075 Bekijk Berichten
                      Versie 1.4 TSI Style +

- 17 inch dynamic velgen
                      - Alcantara interieur met sportzetels
                      - Parkeerhulp (V+A)
                      - Navi systeem (media plus + gps)
                      - Convenience pack (lichtsensor, comming/leaving home, elektrochromatische achteruitkijkspiegel)
                      - Elektrisch verstelbare en inklapbare spiegels
                      - Noodreservewiel

Ik ben niet gegaan voor de FR versie omdat ik geen sportophanging meer wou (Belgische wegen zijn nu eenmaal slecht en hobbelig). In Style uitvoering kan je de 1.4 TSI enkel met 122 pk krijgen en niet met de keuze tussen 122 pk of 140 pk zoals op de FR. Nu die extra 18 pk ervaar ik niet als een echt gemis aangezien ik niet van plan ben te racen op de weg.
                      Last edited by firefox; 23/07/2013, 12:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                        Mooie wagen!

Dat is dan ook de 122 pk die in de FR ligt? Hoeveel verbruikt hij dan juist om er een cijfer op te plakken?
                        Hangt af van je rijstijl uiteraard. Door de soepelheid van de motor en de uitstekende 6-bak kan je echt wel in hoge versnelling rijden waardoor het verbruik (voor een benzine) laag uitvalt.

Heb een rit van 50 km op gemengd parcours gemaakt (30% 120, 10% 90, 35% 70, 25% 50) en kwam op een gemiddelde van 6,3 liter/100 km bij een normale rustige rijstijl.

Uiteraard is hij nog te nieuw om definitieve conclusies te trekken, maar het ziet er veelbelovend uit

Comment

• Mooie wagen. Enige dat ik mis is een uitlaatsierstuk (zoals bij de FR's?).

Comment

Woont u in regio Evergem/Wondelgem? Heb hier vndg net zo een zien rijden...

Comment

• Mooie blauwe kleur ook.

't Is eens wat anders dan rood of wit. Voor zwart zou ik bv. nooit op mijn Leon kiezen.

Comment

Woont u in regio Evergem/Wondelgem? Heb hier vndg net zo een zien rijden...
                                Dat was ik niet.

Dju, heb hem pas en de copycats zijn al daar

Comment

• Het topic van mijn nieuwe leon:

Sent from my iPad using Tapatalk HD
                                  sigpicSeat Leon 5F FR 2.0CRTDI 184PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                    Hoeveel korting geeft men ongeveer op de nieuwe Leon?
                                    Niemand?

Comment

• Ik kreeg ongeveer 5k korting
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                        Niemand?
                                        Dat hangt van versie tot versie af, gecombineerd met allerlei acties, pack combinaties en speciale kortingen. Het is moeilijk daar nog een eenduidig antwoord op te geven. Vooral op de opties kan je goede zaken doen, zonder opties zijn de kortingen beduidend lager.

Als ik de catalogusprijs op de factuur vergelijk met de werkelijk betaalde prijs heb ik 9,3% korting gehad, de 3 jaar bijkomende garantie die tot nu gratis werd gegeven niet meegerekend.
                                        Last edited by firefox; 29/07/2013, 09:13.

Comment

• Zou het mogelijk zijn om de leon met acties die nu geldig zijn te bestellen en vragen om te leveren binnen 6 maand?

Comment

Working...
                                          X