Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Leon 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat zal je het beste aan je dealer vragen...

Verstuurd vanaf mijn HTC One X+ met Tapatalk 4
    sigpicSeat Leon 5F FR 2.0CRTDI 184PK

Comment

• Bij de dealer gepasseerd voor ene raar geluidje op de achtergrond bij gas geven. Blijkbaar het ondertussen blijkbaar klassiek geworden TSI probleem van de een ratelende turboklep. Wachten op een klem die dat gaat oplossen.
      Ik kan niet geloven dat na 2 jaar VW dit probleem nog steeds niet bij de productie van de TSI motorblokken direct oplost.

Positief nieuws is het verbruik dat nu aan het dalen is.

Vraagje over het navi systeem: weet er iemand hoe je het thuisadres overschrijft? Ik vind nergens de optie hoe je dat veranderd, de handleiding zegt enkel dat het overschrijfbaar is.

Comment

• vandaag een Leon besteld
        versie FR
        5d 1.4l tsi 103kw 140pk 6 versnellingen
        kleur Technicgrijs Metallic
        18'' velgen performance
        APS achteraan
        Full led
        dak in glas openschuifbaar + kantelbaar
        navi system
        pack convenience
        sound system
        afneembare trekhaak
        Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
        http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
        Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hitachi Bekijk Berichten
          vandaag een Leon besteld
          versie FR
          5d 1.4l tsi 103kw 140pk 6 versnellingen
          kleur Technicgrijs Metallic
          18'' velgen performance
          APS achteraan
          Full led
          dak in glas openschuifbaar + kantelbaar
          navi system
          pack convenience
          sound system
          afneembare trekhaak
          Dat gaat een mooie wagen worden... Rond welke periode heb je hem?

Comment

• Mooie configuratie . En met een prijs vanaf 18.000 euro voor een FR 1.8 tsi 179 pk toch wel een pak goedkoper dan een vergelijkbare Golf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arno075 Bekijk Berichten
              Dat gaat een mooie wagen worden... Rond welke periode heb je hem?
              Half december omdat we er een panoramisch dak bijgenomen hebben anders was het eind november.
              Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk Berichten
                Mooie configuratie . En met een prijs vanaf 18.000 euro voor een FR 1.8 tsi 179 pk toch wel een pak goedkoper dan een vergelijkbare Golf.
                klopt volledig we stonden er eerst op om een .... ........ te kopen maar ben niet gek ze ben blij is langs geweest te zijn bij seat verschil van € 4681
                Last edited by hitachi; 06/10/2013, 21:59.

Comment

• Inderdaad , net eens vergeleken. 20.000 euro voor een 2.0 tdi FR 184 pk is wel heel veel waar voor je geld. Zal wel te maken hebben met de economische situatie in Spanje . Ze worden gedwongen om hun prijzen te laten zakken wegens de thuismarkt die ingestort is. De consument kan er maar wel bij varen.

Comment

• Gasten toch,altijd dat gezaag over de golf is zijn geld nie waard..... Sorry das persoonlijke keuze, ik liever de echte golf dan een replica golf ,met naam; de seat leon.

Comment

• De prijzen die mozzarella noemt lijken mij ook niet helemaal reeel
                      sigpicSeat Leon 5F FR 2.0CRTDI 184PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spikytim Bekijk Berichten
                        De prijzen die mozzarella noemt lijken mij ook niet helemaal reeel
                        Dat dacht ik ook... een FR heb je toch niet vanaf 18000 euro (en al zeker de 1.8 niet)

Comment

• Ik vergelijk wel de prijs die ik zou betalen als ik hem in Aken zou kopen met die van een vergelijkbare Golf en dat scheelt toch 4-5000 euro.Ik kom op 16794 euro + 21% btw voor een 2.0 cr tdi 184 pk FR 5 deurs. Een Golf 2.0 tdi Highline 5 deurs 150 pk kost een paar honderd euro meer.Heb net een prijslijst van de opties aangevraagd.

Comment

• Zou dit te betrouwen zijn?

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                              Klinkt me te goed om waar te zijn ...

Comment

• Deze week een zeskamp "dieselmiddenklassers" waarin de Leon ook meedoet, staat bij minpunten:

* hinderlijk grote middenconsole *

en ik citeer:

"... voor de spanjaard is een kleine valse noot op te merken, want zijn breed uitgevallen middenconsole hindert de rechterknie van de bestuurder enigszins..."

Hoe ervaren de eigenaars van op het forum dit "minpunt"?

Comment

Deze week een zeskamp "dieselmiddenklassers" waarin de Leon ook meedoet, staat bij minpunten:

* hinderlijk grote middenconsole *

en ik citeer:

"... voor de spanjaard is een kleine valse noot op te merken, want zijn breed uitgevallen middenconsole hindert de rechterknie van de bestuurder enigszins..."

Hoe ervaren de eigenaars van op het forum dit "minpunt"?
                                  Umm Niet?
                                  Ik heb er geen last van en heb het ook niet opgemerkt, ben nochtans niet van de kleinste.
                                  Er zijn irritantere minpunten zoals de hoge kofferdrempel of de softwarefouten. Ik zal er morgen eens speciaal op letten.

Waar stond die review?

Comment

• Hier ook nog nooit hinder van ondervonden, mijn vader noch ik..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door firefox Bekijk Berichten
                                      Waar stond die review?
                                      In De Autogids van deze week

edit: dat van die kofferdrempel stond er ook bij (algemene toegankelijkheid koffer)
                                      Last edited by Tigra; 16/11/2013, 22:51.

Comment

In De Autogids van deze week

edit: dat van die kofferdrempel stond er ook bij (algemene toegankelijkheid koffer)
                                        De kofferdrempel is inderdaad ambetant als je eens naar de ikea gaat en je wilt en kast kopen .

De autogids zal ik morgen eens lezen wat ze te vertellen hebben.

Tot op heden nog steeds vrij tevreden van mijn Leon.

Comment

• Dat zijn zo weer van die minpunten om toch maar iets te hebben om over te vitten.

Voor de rest komt de Leon er goed uit, 2de plaats (op 6) na de Golf... voor wat het waard is

Comment

Working...
                                          X