Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Leon 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag wordt mijn Leon gemaakt! Hopelijk zitten ze met hun hoofd nog niet bij het weekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
      Vandaag wordt mijn Leon gemaakt! Hopelijk zitten ze met hun hoofd nog niet bij het weekend.
      Ik hoop het voor je

Weet er iemand trouwens of er een software update al is voor de leon?
      Ik ga volgende week sowieso eens vragen want ik wil van enkele bugs af.

Comment

• Idd heb ze ook op de cupra, zoals die zijspiegels die niet automatisch terugkeren

Comment

• Is vandaag aangekomen in de garage ...

ben net voor 3 weken in het buitenland.

Comment

• Comment

• Nice! Ben toch zot van de leonnekes

Comment

• Gisteren eindelijk gaan afhalen!

Dat exterieur blijft een genot om naar te kijken, heerlijk strakke lijnen, schitterende led verlichting, ... Blij dat ik voor wit heb gekozen!
                Interieur is ook dik OK, hier en daar wat harde plastiek, maar dat stoort me voorlopig niet. Sound upgrade is erg goed.

Rijdt ook super. Stuurt lekker strak in de bochten, zeker niet overdreven hard afgeveerd, en heeft zeker voldoende paarden onder zijn kap.

Hier ga ik nog veel plezier van hebben!

Comment

• Vandaag zo'n 250km gereden in Duitsland, afwisselend autostrade en gewone wegen. Op autostrade 150 km/h op CC en ook eens de 200 aangetikt. Gemiddeld verbruik 5.9.
                  Vermogen is eigenlijk perfect voor dagdagelijks gebruik. Nergens kom je tekort en voor je het weet zit je aan zwaar illegale snelheden.

Zetels zitten erg goed. Ruimte achterin zelfs beter dan in onze BMW5 break.
                  Full LEDs geven erg veel licht, en nog geen enkele tegenligger heeft met zijn grootlichten aangegeven dat het storend is.

Minpuntje is wel het navi/mediasysteem. Beeldkwaliteit is matig en het loopt regelmatig vast. Sound upgrade wel dik OK.

Morgen al eens poetsen, het is al nodig.

Comment

• Torchus, topic en foto's? Ex en interieur
                    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• hallo,

na lang zoeken naar info over de elektrische bestuurderszetel in de seat leon 2014, heb ik uiteindelijk niets gevonden.
                      zelfs bij de dealer wisten ze niet wat de verstelmogelijkheden zijn.
                      iemand?

Comment

• Voor zover ik weet bestaat die optie (nog) niet ?

Comment

• Ik heb nog steeds last van gerammel ergens aan een paneel achteraan... Bijzonder vervelend en irritant... terwijl hij al twee keer is binnen geweest daarvoor...

Voor de rest wel tevreden van... zeker van het verbruik voor een tuebonaft;

Na 1 jaar stats op spritmonitor;
                          Gemiddeld verbruik van 6,7/100... en dat met hoofdzakelijk stadsverkeer en file...

Autosnelweg zak ik onder de 6L zelfs ...

Sent from my Oneplus One
                          Seat Leon SC FR 1.4 TSI - Seat Ibiza 1.4 TDI
                          Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• dag novastar, de wagen dat jij hebt is dat een 1.4 tsi ( met cylinderuitschakeling )? zijn er al mensen die deze motor hebben ? en hoeveel is jullie verbruik?

Comment

• Hier zit ik op 8,8! Met 280pk en zware voet dit is minder dan de Clio 1.6 die ik had

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door juano Bekijk Berichten
                                dag novastar, de wagen dat jij hebt is dat een 1.4 tsi ( met cylinderuitschakeling )? zijn er al mensen die deze motor hebben ? en hoeveel is jullie verbruik?
                                Ik heb de 1.4TSI zonder cilinderuitschakeling. Denk dat die pas recent gestoken wordt en dan enkel in de 140pk versie.

En idd 8,8 met een zware voet en 280pk is eigenlijk niet veel ;-)

Sent from my Oneplus One
                                Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars

Comment

• Btw je moet maar es op spritmonitor kijken indien je een correct beeld wil van het verbruik van deze motor

Sent from my Oneplus One

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                                    Hier zit ik op 8,8! Met 280pk en zware voet dit is minder dan de Clio 1.6 die ik had
                                    Dat is echt wel een mooi verbruik.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• en wat ik nog wilde weten is hoeveel bedraagt de jaarlijkse rijtaks eigenlijk? op de 1.4 tsi (met cylinderuitschakeling)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door juano Bekijk Berichten
                                        en wat ik nog wilde weten is hoeveel bedraagt de jaarlijkse rijtaks eigenlijk? op de 1.4 tsi (met cylinderuitschakeling)
                                        Google is your friend.

208,43 € rijtaks en 88 € BIV

Comment

• ok bedankt om te laten weten! ik dacht dat het meer ging zijn voor een wagen met zoveel pk!! ( = 140pk), ik betaal nu voor mijn astra 1.3 cdti ook iets van 200 euro! ( = maar 90 pk)

Comment

Working...
                                          X