Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mazda 6

Na de eerste foto die gisteravond lekte geeft Mazda nu zelf foto's en informatie vrij over de nieuwe 6. Die debuteert volgende maand in Moskou.

Mazda zet op de Russische show een sedan neer met Russische specificaties. Hij beschikt over een direct ingespoten 2.0 liter SKYACTIV-G benzinemotor gekoppeld aan een zestraps automaat. Voor Nederland is vooral de Sportbreak interessant maar die wordt later getoond. Wel meldt de importeur al dat eind oktober de nieuwe Mazda6 Sportbreak in Nederland leverbaar is, onder meer als TS+ met Lease Pack, voorzien van de 2.0 liter Skyactiv benzinemotor met 145 pk, goed voor 20 % zakelijke bijtelling. Prijzen zijn op dit moment nog niet bekend.
    De Sportbreak kwam onlangs al voorbij in gecamoufleerde gedaante op deze site. De stationversie krijgen we waarschijnlijk op de Salon van Parijs voor het eerst te zien als productieversie.
    Skyactiv-technologie is net als bij de CX-5 weer het toverwoord om de auto zuinig te maken. De 6 krijgt ook i-ELOOP, techniek waarbij remenergie wordt opgeslagen en omgezet in bewegingsenergie.
    Meer informatie krijgen we als we afreizen naar Rusland om nader kennis te maken met de nieuwe 6.

Bron: autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Knap, zoals verwacht!
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Probleempje, waar gaat men het voorste kenteken hangen?

A la Alfa links gaat niet, want hangt dan voor mistlicht.
      In het midden gaat hij waarschijnlijk met die mooie grill overlappen of voor parkeersensoren hangen.
      Helemaal onderaan de onderste luchtrooster, is dat legaal?
      Last edited by Chris_147; 25/07/2012, 11:32.

Comment

Er is toch een uitsparing tussen die 2 parkeersensoren? Maar dan hangt die een beetje voor die luchtrooster.
        BMW X5 45e

Comment

Veel minder verschil tussen concept en definitieve versie, niet zoals CX-5. Mooi
          truth is in the eye of the beholder

Comment

Ik denk niet dat dit de Europese versie is.

Comment

Veel verschil zal er niet op europese versie zitten in vgl met de VS versie

Sent from my iPad2 using Tapatalk
              Jm
              http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

zeer mooi! zoals de vorige 6 ook, mijn buurman in istanbul vroeger had er eentje in het rood en met mooie velgen, zag er prachtig uit. in het grijs is diezelfde wagen dan weer tien keer minder, maar goed, kleur kies je toch zelf.

Comment

[QUOTE=Jemme;4929726]Veel verschil zal er niet op europese versie zitten in vgl met de VS versie

Sent from my iPad2 using Tapatalk[/QUOTE
                  Er zou geen verschil zijn. Wel is sprake voor de VS, van een 2.5l SkyActive benzine motor

Comment

De 6 break is ook al gelekt, door Mazda zelf!
                    m1myuodbrabw_600.jpg

Meer op Autoweek.nl: http://www.autoweek.nl/autonieuws/20...k-met-slingers

Dealer verwacht dat de bestellingen ergens in september of oktober geplaatst kunnen worden.
                    Last edited by Chris_147; 02/08/2012, 15:00.

Comment

Op z'n geheel...
                      I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Wat een voorstelling
                        - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                        - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Ik heb verscheidene dingen gezien die me bevallen:
                          - lichten vooraan: mooi gebruik van LEDs en Xenon
                          - witte of beige deurbekleding en zetels: zal wel leder zijn, ziet er mooi uit!
                          - handige fleshouder in de achterdeuren, spijtig dat de binnenkant van de voordeur niet te zien was.

Het zal hem zo wel worden: rood van buiten, binnen beige leder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten

Wat een voorstelling
                            Japanners...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Comment

Bron: [www.auto.cz]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Bron: [www.auto.cz]
                                  In profiel lijkt IMO dat de gehele " zijpartij " is overgenomen van het " oude " model. Vind ik jammer, maar dat het een " rijdersauto " wordt? Daar ben ik zeker van.

Comment

Ziet er erg goed uit!

Comment

Ineens wat meer foto's posten, want hij mag gezien worden.

Bijgevoegde Bestanden

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Working...
                                      X