Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zoot Bekijk Berichten
    http://www.autoevolution.com/news/mazda6-estate-gets-good-results-in-moose-test-kia-and-hyundai-competitors-fail-99554.html
    Iets gemakkelijker.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• http://www.welt.de/motor/article1439...ilienauto.html

best wel een interessante test, die eigenlijk niet zoveel over de auto zegt maar meer over het imago om ermee te rijden.
      Last edited by ; 25/09/2015, 12:57.

Comment

• Gaat er nooit van komen,
        maar wat is jullie gedacht hierover?
        KLIK |&| KLAK

Comment

• Ziet er goed uit, zo'n Mazda 6 coupé maar ik weet niet of er daar echt voldoende markt is om het de moeite waard te maken voor Mazda...
          VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
            Ziet er goed uit, zo'n Mazda 6 coupé maar ik weet niet of er daar echt voldoende markt is om het de moeite waard te maken voor Mazda...
            Ik zou ze veel liever (opnieuw) een sportieve 5-deurs versie van de 6 zien maken. beetje Audi A7-achtige lijn.
            Ik kan me niet inbeelden dat daar geen markt meer voor zou zijn.
            (Ok, globaal gezien verkochten ze veel meer berlines dan 5-deurs want Amerikanen willen berlines en Euopeanen een break, maar toch)
            KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
              Ziet er goed uit, zo'n Mazda 6 coupé maar ik weet niet of er daar echt voldoende markt is om het de moeite waard te maken voor Mazda...
              nog even geduld alstublieft, komt er -blijkbaar- aan ;-) http://www.autobild.de/artikel/mazda...5-6946163.html

Comment

nog even geduld alstublieft, komt er -blijkbaar- aan ;-) http://www.autobild.de/artikel/mazda...5-6946163.html
                Denk jij dat er een 6 coupé zit aan te komen ?
                Volgens mij presenteren ze in Tokyo een kleine sportcoupé op het onderstel van de MX5 en helemaal niet op basis van de 6.
                KLIK |&| KLAK

Comment

• De nieuwe MX-3 dus.

Comment

• vers van de pers http://www.youtube.com/watch?v=rEbqMgWhNEQ

Comment

Mis de pasat in de test. Die stond wel in de vergelijkende test in hun magazine. (ook daarvan wint de 6)
                      KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                        Mis de pasat in de test. Die stond wel in de vergelijkende test in hun magazine. (ook daarvan wint de 6)
                        klopt! verdorie, dat nummer had ik willen kopen. net te laat.

Comment

• vandaag de nieuwe Audi A4 gezien... er viel me meteen iets op! "Vorsprung durch Technik" misschien wel, maar "Vorsprung qua Design", dat wil ik graag in het midden laten... ik zocht de fout in de twee beeldjes...Naamloos-1.jpg

Comment

• Naamloos-1.jpg

Comment

• ik ben niet zeker van je punt ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                ik ben niet zeker van je punt ..
                                ik zal niet discussiëren over afwerkingskwaliteit van het interieur, daar blijft Audi onbetwistbaar de maatstaf voor àlle merken, maar de vormentaal van het interieur of het design van het nieuwe A4-interieur als je zo wil, is gewoon dezelfde als die van de verleden jaar voorgestelde 6. waarmee ik gewoon wil stellen dan Mazda uitstekend bezig is en trends zet. waar dat de communicatie van Audi die eigenschap helemaal voor zich claimt. Niet, dus.
                                Last edited by ; 26/11/2015, 11:33.

Comment

• audi laat ook zichbare steken vallen, telkens ik een non-eigen persfoto zie van de dash zie ik een stofnest aan de tellers en je oog valt telkens op die mottige balg van de verstelbare stuurkolom

Comment

• Als onpartijdige vind ik het lijnenspel van de Mazda mooier. 😊

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• We kunnen niet ontkennen dat Mazda zich, in zijn weg naar het premiumsegment, best laat inspireren door de Duitsers en niet in het minst door Audi.
                                      Het lijkt me echter kort door de bocht dat Audi hier Mazda volgt.
                                      Beiden volgen ze de trend die al een tijdje aan de gang is, namelijk weg met de dikke middenconsole maar terug een uitgestrekt horizontale boordplank.
                                      KLIK |&| KLAK

Comment

• Vorige week ook eens bekeken de Mazda 6, het koffernet dat meegaat met de kofferklep is niet mijn ding.. De buitenkant is mooi, de binnenkant is persoonlijk gebonden... Had dat ook met de Hyundai break: vanbuiten mooi maar vanbinnen, ahum, en goed rijden deed dat ook niet echt.
                                        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Working...
                                        X