Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda 6
Collapse
X
-
http://www.welt.de/motor/article1439...ilienauto.html
best wel een interessante test, die eigenlijk niet zoveel over de auto zegt maar meer over het imago om ermee te rijden.
Comment
-
Gaat er nooit van komen,
maar wat is jullie gedacht hierover?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk BerichtenZiet er goed uit, zo'n Mazda 6 coupé maar ik weet niet of er daar echt voldoende markt is om het de moeite waard te maken voor Mazda...
Ik kan me niet inbeelden dat daar geen markt meer voor zou zijn.
(Ok, globaal gezien verkochten ze veel meer berlines dan 5-deurs want Amerikanen willen berlines en Euopeanen een break, maar toch)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk BerichtenZiet er goed uit, zo'n Mazda 6 coupé maar ik weet niet of er daar echt voldoende markt is om het de moeite waard te maken voor Mazda...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zoot Bekijk Berichtennog even geduld alstublieft, komt er -blijkbaar- aan ;-) http://www.autobild.de/artikel/mazda...5-6946163.html
Volgens mij presenteren ze in Tokyo een kleine sportcoupé op het onderstel van de MX5 en helemaal niet op basis van de 6.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zoot Bekijk Berichtenvers van de pers http://www.youtube.com/watch?v=rEbqMgWhNEQ
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenMis de pasat in de test. Die stond wel in de vergelijkende test in hun magazine. (ook daarvan wint de 6)
Comment
-
vandaag de nieuwe Audi A4 gezien... er viel me meteen iets op! "Vorsprung durch Technik" misschien wel, maar "Vorsprung qua Design", dat wil ik graag in het midden laten... ik zocht de fout in de twee beeldjes...Naamloos-1.jpg
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenik ben niet zeker van je punt ..
Comment
-
Als onpartijdige vind ik het lijnenspel van de Mazda mooier. 😊
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
We kunnen niet ontkennen dat Mazda zich, in zijn weg naar het premiumsegment, best laat inspireren door de Duitsers en niet in het minst door Audi.
Het lijkt me echter kort door de bocht dat Audi hier Mazda volgt.
Beiden volgen ze de trend die al een tijdje aan de gang is, namelijk weg met de dikke middenconsole maar terug een uitgestrekt horizontale boordplank.
Comment
-
Vorige week ook eens bekeken de Mazda 6, het koffernet dat meegaat met de kofferklep is niet mijn ding.. De buitenkant is mooi, de binnenkant is persoonlijk gebonden... Had dat ook met de Hyundai break: vanbuiten mooi maar vanbinnen, ahum, en goed rijden deed dat ook niet echt.
Comment
Comment