Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Stomme kiekens daar bij Mazda om die 2.5T hier niet aan te bieden.
    Maar aan de andere kant weer begrijpelijk omdat Europese consumenten toch een beetje meer snob zijn dan de Yanks vermoed ik en daardoor liever "premium" kopen.
    Hier in Michigan zit enorm veel geld en rijden ze voornamelijk met Escalades, GMC Yukons, Chevrolet suburbans en Lincoln navigators rond. Maar een mazda CX9 heb ik hier nog niet gespot. Net als een recente 6. Heel af en toe eens een CX5 of een oude 3. Komt misschien ook wel omdat er binnen een straal van 50 mijl amper 3 mazda dealers zijn.

OT: Het zou me verbazen mocht de signature versie naar Europa komen. Dure premiumversies van niet-premium auto's zijn nooit een succes geweest in Europa. Versies met 250pk in niet-premium middenklassers ook niet. Staat mooi voor het imago, maar geld gaan ze er niet op verdienen.
    Ben ook benieuwd hoe het interieur er gaat uitzien in basistrim.
    KLIK |&| KLAK

Comment

• Vandaag besteld se! 2017 Mazda 6 wagon 145pk machine grey. Luxematten, rubber in de koffer, beschermfolie opzij en bumper en camera achteraan als extraatjes.

Ook nog even met de cx5 gereden maar ik had een beter gevoel in de 6.
      Last edited by ; 02/12/2017, 19:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten

Hier in Michigan zit enorm veel geld en rijden ze voornamelijk met Escalades, GMC Yukons, Chevrolet suburbans en Lincoln navigators rond. Maar een mazda CX9 heb ik hier nog niet gespot. Net als een recente 6. Heel af en toe eens een CX5 of een oude 3. Komt misschien ook wel omdat er binnen een straal van 50 mijl amper 3 mazda dealers zijn.

OT: Het zou me verbazen mocht de signature versie naar Europa komen. Dure premiumversies van niet-premium auto's zijn nooit een succes geweest in Europa. Versies met 250pk in niet-premium middenklassers ook niet. Staat mooi voor het imago, maar geld gaan ze er niet op verdienen.
        Ben ook benieuwd hoe het interieur er gaat uitzien in basistrim.
        Tja, veel Mazda's rijden er ook niet rond in Schoten of Brasschaat. Wil niet zeggen dat er geen (weliswaar kleine) markt is voor zulke auto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kristof256 Bekijk Berichten
          Vandaag besteld se! 2017 Mazda 6 wagon 145pk machine grey. Luxematten, rubber in de koffer, beschermfolie opzij en bumper en camera achteraan als extraatjes.

Goede koop.

Comment

Vandaag besteld se! 2017 Mazda 6 wagon 145pk machine grey. Luxematten, rubber in de koffer, beschermfolie opzij en bumper en camera achteraan als extraatjes.

Proficiat. Nog niet gezien in Machine Grey. Moet wel mooi zijn :-)
            Ik denk ook dat de 6 de betere keuze is ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67

Goede koop.
              Bedankt!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8

Proficiat. Nog niet gezien in Machine Grey. Moet wel mooi zijn :-)
                Ik denk ook dat de 6 de betere keuze is ;-)
                Bedankt!

Bedankt ook voor de tips iedereen ivm vergelijking 145163pk

Comment

Proficiat met de nieuwe aanwinst! Machine grey is volgens mij ook een zeer mooie kleur voor de 6.
                  Ik rij met een 2016 model maar dan met 2.2 diesel. Tot nu toe zeer tevreden van!

Comment

• tof Kristof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koen42

Proficiat met de nieuwe aanwinst! Machine grey is volgens mij ook een zeer mooie kleur voor de 6.
                      Ik rij met een 2016 model maar dan met 2.2 diesel. Tot nu toe zeer tevreden van!
                      De keuze was soul red, titanium flash of machine grey. Rood is mooi maar beetje te misschien. En toen ik een YouTube filmpje van de machine grey zag én er zelf in eentje gereden had was ik verkocht.

Comment

• VERNIEUWDE MAZDA 6 SPORTBREAK NAAR GENÈVE

STATIONWAGON VOLGT SEDAN

Waar de vernieuwde 6 Sedan zijn Europese debuut beleeft, is voor de Mazda 6 Sportbreak een Zwitsers werelddebuut weggelegd. De stationwagon profiteert van dezelfde uitvoerige wijzigingen die Mazda eerder op de al genoemde 6 Sedan doorvoerde. De auto krijgt een nieuwe voorzijde, waar anders getekende ledkoplampen, een nieuwe chroomstrip en een nieuwe grille het beeld bepalen. In het interieur wordt een nagenoeg volledig nieuw dashboard gemonteerd. Ook wat veiligheidssystemen betreft, maakt de 6 Sportbreak stappen. Mazda stelt zaken als een 360-gradencamera, een 7-inch-tft-display in het instrumentarium, een 8-inch infotainmentscherm, Radar Cruise Control met Stop & Go; en een nieuw head-up display beschikbaar.

Alle informatie - en meer beeldmateriaal - volgt in de aanloop naar Genève.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ze blijven het interieur maar verbeteren.
                          En die grille is ook mooier dan de oude.

Met het autosalon nog eens gaan rondkijken bij dealers van andere merken.
                          Tjonge, viel me dat tegen zeg!
                          Alfa Gulia: standaard zetels hebben helemaal vlakke zitting en rugleuning geeft ook niet veel steun. Er stond een sportversie (280pk) die wel heel lekkere zetels had, maar de prijs was er ook niet.
                          BMW 3: net hetzelfde: vlakke zitting en weinig steun in de rug.
                          Insignia viel me wel redelijk mee.
                          Maar het zegt toch iets als de enige nieuwe auto die me uit mijn 6 kan krijgen, een .... 6 is.

Comment

• Kwas bij de beelden van de LA auto show al verkocht. De kleur gelijk die station hier nu staat vind ik wel echt één van de minste kleuren in het Mazda-gamma. Maar met dat interieur mogen ze hem hier zo op de oprit komen zetten.

Comment

• Tenzij ik me vergis is dit het interieur van de duurste en meest exclusieve versie. Geen idee of ze die in Europa ook, net als hier in de VS, signature gaan noemen.
                              Natuurlijk is de versie in het wit ook nog steeds een zeer mooi interieur:
                              http://st.motortrend.com/uploads/sit...ight-color.jpg
                              Last edited by severijns; 06/02/2018, 21:19.
                              KLIK |&| KLAK

Comment

• En dat is dan nog niet met de alcantara bekleding.
                                Het wit interieur is nu wel zeldzamer, want sinds de facelift kan je dat alleen krijgen met de 175pk diesel.
                                Ik heb de 150pk diesel (175pk heeft voor leasewagens 1600€ BIV extra: 2400 vs 867) met Executive uitvoering (nu SkyCruise)
                                Die combinatie kan nu niet meer en dat is geen importeur beslissing, maar vanuit Japan.
                                Ook in NL, DE, GB kan je wit interieur enkel op SkyCruise krijgen en dat kan je enkel krijgen met 175pk diesel, spijtig...

Comment

• Knap!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Alleen jammer dat die niet te krijgen is zonder die dakdragers. Vind ik nu niet meteen mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147
                                      En dat is dan nog niet met de alcantara bekleding.
                                      Het wit interieur is nu wel zeldzamer, want sinds de facelift kan je dat alleen krijgen met de 175pk diesel.
                                      Ik heb de 150pk diesel (175pk heeft voor leasewagens 1600€ BIV extra: 2400 vs 867) met Executive uitvoering (nu SkyCruise)
                                      Die combinatie kan nu niet meer en dat is geen importeur beslissing, maar vanuit Japan.
                                      Ook in NL, DE, GB kan je wit interieur enkel op SkyCruise krijgen en dat kan je enkel krijgen met 175pk diesel, spijtig...
                                      Die samenstellers zijn bijna allemaal hun trappers kwijt. Is overal zo! Mij ga je niet wijsmaken dat je dat topinterieur niet gaat verkopen op andere uitvoeringen. Met velgen idem trouwens. Waarom die beperkingen opleggen? Vroeger zou ik dat nog begrepen hebben maar tegenwoordig wordt toch alles “on demand “ geassembleerd. Laat de mensen toch bepalen wat ze willen samenstellen.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Die samenstellers zijn bijna allemaal hun trappers kwijt. Is overal zo! Mij ga je niet wijsmaken dat je dat topinterieur niet gaat verkopen op andere uitvoeringen. Met velgen idem trouwens. Waarom die beperkingen opleggen? Vroeger zou ik dat nog begrepen hebben maar tegenwoordig wordt toch alles “on demand “ geassembleerd. Laat de mensen toch bepalen wat ze willen samenstellen.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                                        Das mijn enige echt klacht over Mazda, hun paketten. Ik hoop dat wanneer de 3 en 6 rond Juni ergens hun facelift krijgen, deze mogelijkheden ook wat uitgebreid worden.
                                        Ik wil graag Adaptive Cruise Control op mijn volgende wagen. Ik wil graag een Mazda. Met mijn km's zou de benzine het interessantste zijn. En ik overweeg automaat.

Op de Mazda 3 is ACC enkel verkrijgbaar in de Skycruise versie op de 1.5 diesel of 2.0 diesel, in manueel of automaat OF op de 2.0 165pk benzine. De 2.0 165pk is, integenstelling tot de 120pk variant, enkel verkrijgbaar met de manuele bak, niet automaat.

Op de Mazda 6 is ACC enkel verkrijgbaar op de Skycruise versie, wat in benzine de 2.5L automaat is. (Of dat dacht ik toch, als ik het nu terugzoek zou deze volgens de site zelfs NIET beschikbaar zijn met ACC, en enkel op de 175pk diesel.)

In duitsland is er wel een Mazda 3 2.0 120pk automaat mogelijk met ACC.
                                        En bij de CX3 is het safety pack al inbegrepen bij de pure-edition (één versie onder de skycruise).

Ik kan er alleszins totaal niet aan uit. Hun instapper CUV is stukken beter uitgerust dan de modellen die er boven staan in de prijslijst.

Comment

• Tja, daarom ben ik destijds mijn Mazda 6 in Duitsland gaan kopen. Wilde de 175pk versie met stoffen bekleding. In België niet te krijgen.

Comment

Working...
                                          X