Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mss wachten ze net zo lang, om totaal geen IC motoren meer te hoeven aanbieden in nieuwe modellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
      Mss wachten ze net zo lang, om totaal geen IC motoren meer te hoeven aanbieden in nieuwe modellen?
      Neen, want ze zijn volop aan het investeren in IC en PHEV motoren (kijk naar de CX-6).
      Dat ding zijn PHEV is één van de betere, die aandrijflijn in een 6 wagon AWD en ik teken

Comment

• De 6 is wel zo'n wagen die er op foto toch beter uitziet (proporties) dan IRL.
        Niet dat het een lelijke wagen is, maar valt me altijd op.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Klopt... maar het is wel genoeg geweest nu.
            Tijd voor een nieuw model met nieuwe motoren (liefst AWD benzines)
            Waarom AWD? Ik zie liever een Mazda 6 met de nieuwe 6 cil. benzinemotor en RWD.

Die 6 in het donkerbordeaux met bruin leder en alu accenten op het exterieur ! ! ! Hoe knap is dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Waarom AWD? Ik zie liever een Mazda 6 met de nieuwe 6 cil. benzinemotor en RWD.

Die 6 in het donkerbordeaux met bruin leder en alu accenten op het exterieur ! ! ! Hoe knap is dat.
              Omdat ik meer een AWD man ben, RWD is voor de MX-5 in het weekend.
              Het AWD systeem van Mazda is trouwens een heel verfijnd systeem.

Dat rood is fantastisch ja

Maar de 6 is niet meer te configureren in België als ik de website mag geloven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Neen, want ze zijn volop aan het investeren in IC en PHEV motoren (kijk naar de CX-6).
                Dat ding zijn PHEV is één van de betere, die aandrijflijn in een 6 wagon AWD en ik teken

Het wordt inderdaad stilaan tijd dat ze hun aandrijflijnen gaan updaten in de 6 - CX5.
                Onlangs nog eens met een CX5 2.0 benzine-automaat gereden en die aandrijflijn kan mij toch echt niet bekoren. Voelt echt een pak slomer aan dan mijn 2.2d door het gebrek aan koppel.
                De 2.5 zou dat deels kunnen goed maken maar die zit snel aan een verbruik van meer dan 8L.

Op onze 6 staan momenteel 150k km en ik ben op het gemak al wat aan het rondkijken voor een opvolger.
                Ondanks dat ik Mazda fan ben ziet het er niet naar uit dat de volgende terug een Mazda gaat worden. Of er zou tussen dit en 2 jaar een nieuwe 6 of CX5 moeten komen, maar dat zit er blijkbaar niet direct aan te komen. Mazda kiest liever voor meerdere kleine updates dan voor een nieuw model, jammer.
                Last edited by Koen42; 10/12/2022, 09:13.

Comment

Working...
                X