Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De benzine zou al in eind oktober in Nederland beschikbaar zijn .
    Dus nog effetjes geduld .
    Nog geen mens die weet wat de uitrusting is en die verschilt van land tot land .
    Mazda heeft altijd sportveren als accessoires maar als optie voor de nieuwe 6 ?
    - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Zeker van dat de berline dan al daar is? Dacht dat de break eerder zou komen.

@chris_147 Toch eerst ff wachten om de 6 irl te zien en kijken wat die kost.

Comment

Komt op mijn lijst van "te proberen" te staan. Als ik de foto's zie van de estate ben ik niet helemaal overtuigd, en sedans zijn nooit mijn ding geweest. Maar mijn nieuwsgierigheid is gewekt! 't Ziet er alvast niet slechter uit dan een A4 Avant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Zeker van dat de berline dan al daar is? Dacht dat de break eerder zou komen.

@chris_147 Toch eerst ff wachten om de 6 irl te zien en kijken wat die kost.
          Ik dacht ook break benzine eind oktober in NL, maar diesel?

Irl, ik weet niet, design staat me wel aan, een 6 is altijd al een goed rijdende auto geweest, dus het enige waar ik over kan twijfelen zijn de zetels. Het ding is: ik moest in januari al een nieuwe auto kiezen, dus nu moet ik echt!
          En wat zou ik anders nemen?
          Passat rij ik nu mee, geen 8 jaar dezelfde auto.
          BMW 3 kan ik niet zo goed uitrusten, net als A4 en C. (en imago staat me ook niet aan)
          Volvo V60 vind ik te klein, V70 wordt al wat oud.
          Insignia vind ik te zwaar, 508 heeft teveel co2, net als C5 en Superb.

De 6 heeft de allerlaagste co2, zeer ruim kennelijk, exterieur zier er goed uit, interieur is niet zo speciaal, maar ok.
          Prijs hangt af van wat leasemij zegt, maar de CX-5 zat ZEER goed, dus ik hoop het beste voor de 6!
          Dus zo gauw ik een offerte kan krijgen, wil ik hem bestellen.
          De mijne moet als eerste van de boot rollen.

Comment

Ge gaat met de 6 een dijk van een wagen hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
              Mazda heeft altijd sportveren als accessoires maar als optie voor de nieuwe 6 ?
              Optie zou me verbazen. Dit wordt een accessoire via Mazda of bij je doorsnee bandenboer.
              Jm
              http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Dat rood metallic is echt een zeer knappe kleur voor de 6.

Comment

Deze Mazda 6 is een zeer mooie verschijning. Verdient veel meer aandacht.

Comment

Verdorie!
                            waar was dat en waarom wist ik daar niets van?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                              Verdorie!
                              waar was dat en waarom wist ik daar niets van?
                              Ik veronderstel hoofdkwartier Mazda in Duitsland, hierbij nog een paar pics,

Comment

Heeft deze ook led-dagrijlichten?
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Yep, op de eerste pagina staan er enkele foto's met de lichten aan.
                                  Netjes ingewerkt vind ik zelf.

Comment

- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Mooi zo met die dagrijlichten.

Want als je sommige auto's ziet dan trekt de dagrijverlichting echt op niks
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Iemand een idee welke kleur dit is?
                                        Stormy Blue of Blue Reflex?

Heb net een leaflet van de dealer aangekregen, maar daar staat eigenlijk nog geen nieuwe informatie in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                          Iemand een idee welke kleur dit is?
                                          Stormy Blue of Blue Reflex?

Heb net een leaflet van de dealer aangekregen, maar daar staat eigenlijk nog geen nieuwe informatie in.
                                          Blue Reflex.
                                          I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Working...
                                          X