Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dit lijkt op de voorstelling van de CX-5 Daar stonden dan zelfs pre-productie voertuigen waar al mee gereden was dus niet 100% proper waren. Vreemde manier om auto's voor te stellen vind ik ook.
Dit lijkt op de voorstelling van de CX-5 Daar stonden dan zelfs pre-productie voertuigen waar al mee gereden was dus niet 100% proper waren. Vreemde manier om auto's voor te stellen vind ik ook.
Welja, daar moest ik ook aan denken! Dat nodigde ook niet uit, met die pre-productie panelen.
De PR van Mazda laat toch wel steken vallen, vind ik. In hal 1 ga je via Citroen naar Mazda. Het contrast kon niet groter zijn.
Hoeveel moeite kost het om potentiele kopers de auto in z'n volle glorie te tonen, vraag ik mij dan af? Waarom staat er slechts ééntje? Die samenwerking met tomtom is toch ook het vermelden waard? Waarom kan dat systeem dan niet geprobeerd worden? Nee, een levensloos zwart scherm is wat we te zien krijgen...
Heel jammer. Want voor veel mensen is zo'n eerste indruk blijvend. Die halen nu hun schouders op voor de nieuwe 6.
Da's inderdaad wel spijtig en heel dom van Mazda. Maar ik denk dat Mazda altijd al wel meer in Europa had kunnen doen, met betere ondersteuning en marketing.
Dat witte leer interesseert me eigenlijk al niet meer, is voorbehouden voor de duurste versie en die zal hoogstwaarschijnlijk weer 5.000€ duurder zijn want enkel met 19" velgen en 175pk motor. Maar het achteraf in te bouwen leer op de 2e versie was bij de CX-5 interessant, dus ook wel bij de 6 hoop ik. Dan kan je ook weer de kleur kiezen die je echt wil. (is dat nu zo moeilijk om meer dan 2 kleuren leer aan te bieden?)
Toch maar proberen om dus naar Utrecht te gaan volgende week!
Dat witte leer interesseert me eigenlijk al niet meer, is voorbehouden voor de duurste versie en die zal hoogstwaarschijnlijk weer 5.000€ duurder zijn want enkel met 19" velgen en 175pk motor.
Uit mijn glazen bol!
Weet ik helemaal niet zeker, maar is bij huidige 6 en CX-5 zo (en bij alle Japanse merken), dus zal zo ook weer wel zijn.
Ik heb wel ergens gelezen dat het leer enkel op de duurste versie zou zijn, wat dus overeenkomt met de CX-5.
@Netwave: heb je in Parijs gevraagd welke kleur die blauwe nu juist was? Stormy Blue of Blue Reflex (of zelfs Meteor Grey)?
Staat die ook op 19"?
Dat blauw dat je op alle foto's ziet opduiken in wel degelijk blue reflex.
Stormy blue is het blauw dat Mazda aanbiedt op de huidige 6. Erg donker, navy. Wel een populaire kleur, je ziet regelmatig een 6 in die kleur rondrijden.
Ik ben in ieder geval gewonnen voor soul red nadat ik het IRL heb gezien.
Naar velgmaat niet gekeken, sorry. Mijn Mondeo heeft 17" en dat vind ik al groot genoeg.
Trouwens, op de CX-5 noch Mazda 6 is er toch geen verschil tussen licht of donker leder? Als leder kan, wat afhangt van de versie, dan kan je kiezen tussen beide kleuren.
Als ze de versies van de huidige 6 doortrekken, dan kan je vanaf de active kiezen tussen zwart of wit.
Soul Red met witte zetels, dat lijkt me wel een strakke combinatie
Dat rood met witte interieur is idd prachtig, spijtig dat iedereen hier op het forum dat al wil nemen.
ik wil mijn wagen iets unieker zonder hem vol te hangen met plastic.
Welke zetels het worden hangt af van de uitrustingsniveaus.
ofwel rood met witte zetels, ofwel dat blauwe met achteraf geïnstalleerde rode zetels.
Laatste foto is wel interessant: die inleg moet kennelijk niet altijd bordeaux zijn.
Tussen zeggen en doen ligt een hééééééél groot verschil. Geloof me maar dat bij het tekenen van de bestelbon/leasecontract er weer massaal gekozen zal worden voor zwart/wit en grijs.
Tussen zeggen en doen ligt een hééééééél groot verschil. Geloof me maar dat bij het tekenen van de bestelbon/leasecontract er weer massaal gekozen zal worden voor zwart/wit en grijs.
Opbergvakken is heel beperkt, zowel vooraan (kaarten, cd's, ...) als achteraan (kids-stuff).
Ik vrees dat er tegenwoordig geen enkele autoconstructeur bij een nieuwe auto rekening houdt met kaarten of cd's. In een wereld van gpssen en mp3 dinges.
Comment