Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb je in zowel een Executive en Active met stoffen zetels gezeten?
    Ik heb in een Executive gezeten bij de NL premiere in Utrecht, die had fijne zetels.
    Maandag ben ik naar Tilburg gereden om een rode te zien, die had stoffen zetels en die leken me minder kuipvormig te zijn.
    Verkopers zeggen me dat er geen verschil is tussen lederen en stoffen zetels, maar ik ben er niet zeker van.
    In sommige reviews spreekt men ook van "sportzetels in de Executive/GT-M versie".

Comment

• 'k heb enkel in de executive gezeten. de andere 2 stonden buiten (ook een rode trouwens), dus het antwoord moet ik je schuldig blijven.ze hadden ook nog geen defenitieve prijslijst met opties, dus kon ik niet goed vergelijken
      je kan ze dit weekend wel beter vergelijken en testrijden
      Last edited by wisali; 14/12/2012, 11:52.
      wimoptiek.be op

Comment

• Prijslijst gaat anders toch al rond hoor.
        Is wel raar dat zij ineens 3 wagen hebben, bij andere dealers zouden die ten vroegste in kerstverlof komen.
        En nog steeds geen prijzen van de leasemaatschappij, om zot van te worden!

Comment

• vermoedelijk gaan er 2 weer weg en zullen die rondreizen tussen de dealers voor opendeurdagen?
          enigste prijs die ik weet was een 28K voor de bussinesversie (metaalkleur, gps, parkeersenoren voor en achter)
          wimoptiek.be op

Comment

• Gisteren met de Wagon 165pk gereden.

Wauw.

Opnieuw op en top Mazda...

Belachelijk soepel rond de 2a3000 toeren voor een benzine, en eenmaal je wat gaat doorduwen nog eens goed vinnig ook en dat gaat samen met een heerlijk knorrende benzineronk.
            Het wegdek lag nat, er stonden 19" winterbanden onder, maar desalniettemin zijn de rolgeluiden opnieuw sterk verminderd en plakt hij ongelooflijk goed op de baan.

Ik verlang tot de volgende kilometers.
            I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• heb mij zonet de 150 pkdiesel ts+ met lease pack+ metalic antraciet grijs besteld. Wachten op de goedkeuring van de zaak en dan zou ik hem normaal gezien rond 20januari mogen gaan ophalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door didi2 Bekijk Berichten
                heb mij zonet de 150 pkdiesel ts+ met lease pack+ metalic antraciet grijs besteld. Wachten op de goedkeuring van de zaak en dan zou ik hem normaal gezien rond 20januari mogen gaan ophalen.
                Mooi mooi!
                20 januari reeds, ben ook offertes aan het laten berekenen, maar men zei me dat het ten vroegste einde maart zal zijn (hopelijk niet later).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                  Mooi mooi!
                  20 januari reeds, ben ook offertes aan het laten berekenen, maar men zei me dat het ten vroegste einde maart zal zijn (hopelijk niet later).
                  ik bestel hem in nl, daarom iets vroeger. Ben gisteren met break gaan rijden, 145pk ts+met lease pack, rijd goed, zacht, echt goed geluidssysteem, enkel tijdens het schakelen zit er veel vertraging op, er zit geen turbo in.Dit zou volgens verkoper zeker niet zo zijn bij de diesel

Comment

• ...eind Maart in Belgie? En je kan ze nog niet eens bestellen?

't is een gekke wereld

Comment

• Jawel, sinds gisteren kan Leaseplan offertes berekenen.
                      Mijn definitieve offerte is naar hen:
                      Rode Sportbreak, 150pk, Executive met afneembare trekhaak, led verlichting in koffer/voetruimte/deurdrempels, zonneschermen en opbergsysteem voor in het koffer. De volledige optielijst die er officieel nog niet is geplunderd
                      En als kers op de taart: witte lederen zetels (was op de valreep toch nog 150€ extra ?!)

Vriendelijke dealer wilde wel 19" velgen wisselen tegen 17", was anders veel te duur met winterbanden.
                      Zo eentje stond er kennelijk niet op de boot die in januari aankomt, dus wordt het (hopelijk) maart.

Comment

• Zo zijn mijn config er voorlopig ook uit. In de executive uitvoering is leer standaard, maar wit leer is dus extra bij te betalen?

Wat staat er nog allemaal op die optielijst?

Comment

• Hetzelfde ongeveer als die van de CX-5, behalve de SUV gerelateerde dingen.
                          Ben wel aan het denken dat ik vergeten ben een achterbumperbeschermer te nemen. Zal morgen eens naar de garage gaan om te vragen of ze daar iets van weten.

Comment

• Kan je eigenlijk ergens al een configurator vinden of de prijslijst met packs en de prijzen van de extra opties ?

Comment

• Op Mazda.co.uk kan je een vrij gedetailleerde brochure vinden.
                              Daar staat bij de uitrusting telkens onderaan ook nog de opties, zonder prijzen.
                              Ik heb de prijzen van de brochure van de CX-5 genomen en diezelfde prijzen heb ik op mijn offerte.

Maar het ligt allemaal nog niet perfect vast.
                              Maandag had ik nog een offerte voor een Executive met zwart leder (hoewel ik wit had gevraagd), dinsdag zei men mij dat het wit leder 150€ opleg is...

Comment

• Weer een bevestiging van dat gekke co2 verhaal in die link...

De 150pk diesel sedan heeft 108gr, de tourer 116. Het verschil sedan vs tourer is bij alle motorisaties slechts 2gr, behalve bij dat blok. Héél gek!

Comment

• Ja, en niemand kan me het verhaal erachter vertellen.
                                  Dealers hebben ook nog geen info van Mazda, en deze cijfers zijn ook degene die Leaseplan gebruikt.

Maar ik denk dat ze speciale truukjes hebben uitgehaald met de sedan ipv iets vergeten zijn op de break.
                                  Om toch 1 versie met zeer lage uitstoot te hebben, die volgend jaar dan nog eens naar 104gr gaat!
                                  Spijtig dat dat kennelijk niet kan op de break, maar ja, dit is nog de laagste waarde met meer dan 110pk. (en dat koppel!)

Comment

• @Netwave: niet te lang wachten met bestellen, mijn levering is voorzien op 5 april. Ik denk dat dat nog wel gaat oplopen.
                                    Hopelijk loopt de mijne geen vertraging op.

Comment

• Mazda6 wordt door Mazda een stuk bruter gemaakt

De Tokyo Auto Salon is een feest voor iedereen met een bumperlipfetisj. De tuningbeurs is voor Japanse autofabrikanten ook altijd een reden om opleukpakketjes voor bestaande modellen te onthullen. De Toyobaru GTRZ zal ongetwijfeld de meeste aandacht krijgen dit jaar, maar Mazda trekt nu even de spotlights naar zich toe met deze ‘Atenza’.Atenza? Jep, de Japanse typeaanduiding voor de recent onthulde middenklasser. Mazda heeft drie bescheiden bodykitjes voor de Mazda6/Atenza bedacht: twee voor de sedan, en een voor de -iets kortere- Sportbreak. Ze worden Atenza Racer 2013, Atenza GT Sound Special en Atenza Wagon Grand Touring genoemd. Mazda houdt het vooralsnog bij bumperupgrades en andere velgen, over motorische veranderingen is niets bekend.
                                      De CX-5 werd eveneens door Mazda aangepakt. We zien extra plastic rondom de bumpers, sideskirts en een sportstuur met alcantara voor meer grip, mocht je eens lekker ruig willen SUV-hoeken vanuit de nieuwe sportstoelen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• CX-5 Pakketje hier ook maar bijzetten,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                                          X