Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Deze vind ik er nog het beste uitzien... maar echt wild ben ik toch niet over dat dashboard-ontwerp Beetje gemiste kans, als je 't mij vraagt. Hopelijk valt het IRL beter mee.

Comment

• eigenlijk niet in mijn ogen. het oogt allemaal wat saai, net zoals bij de vorige. hier zie je trouwens ook goed de ongelukkige materiaalkeuze bij de bedieningsknoppen van de ruiten aan beide kanten. (dewelke ik al omschreef bij de premiere.

smaken en kleuren maar ik verkies weer het mondeo interieur, net zoals 5j geleden bij de vorige 6 en mondeo. (twas gemakkelijk te vergelijken aangezien ze toen samen in de showroom stonden)
      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
        smaken en kleuren maar ik verkies weer het mondeo interieur, net zoals 5j geleden bij de vorige 6 en mondeo. (twas gemakkelijk te vergelijken aangezien ze toen samen in de showroom stonden)
        Ik ook, alleen is er nu geen nieuwe Mondeo...

Comment

• die komt wel via import. 't zou me verbazen dat ze er echt zolang mee gaan wachten
          wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

waarom staat er een pioneer ODR radio in , radio en processor kosten samen 5000 € , raar toch
            1991 Audi S2 coupe
            2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
              waarom staat er een pioneer ODR radio in , radio en processor kosten samen 5000 € , raar toch
              Geen kenner (want nog nooit gehoord van daitone, enkel van Dayton) maar dit vind ik op internet:

Dit model is gebaseerd op de Atenza XD L-variant en is uitgerust met een navigatiesysteem en een Daitone audiosysteem.
              Ontwikkeld voor een tuninigbeurs in Japan. En japanners zijn gek op foute gadgets....
              KLIK |&| KLAK

Comment

• Knap.

Comment

• Allee, de reclame is kennelijk losgebroken: op de website van de Standaard een banner voor de nieuwe 6.
                  op de website van Mazda staat nu eindelijk ietwat informatie, maar bij de dealers heeft men nog geen folders...

Mij vertelt men dat de Business versie geen Xenon kon krijgen, wat staat er op de website?
                  Business met 150pk diesel, en nog een lancerings First Edition: "uitrusting Business + Xenon".
                  Daar staat dan weer wel SkyActive G bij, benzine dus, de Nederlandse TS + Leasepack versie dus.
                  Van een echte professionele marketingstrategie kan je hier toch niet echt spreken vind ik.

Comment

• Ik ben onlangs ook eens gaan informeren bij een Mazda dealer wanneer er een testrit met de nieuwe 6 mogelijk was. Ze konden mij zo goed als geen info geven, het enige wat ze konden was een reclamefolder geven met wat algemeenheden.

Comment

• Mijn vrouw gaf de rake opmerking dat die Launch Editions waarschijnlijk de NL bestelde wagens zijn die ze niet op tijd hebben kunnen verkopen ( die moesten daar voor 1/1 ingeschreven zijn voor lagere belasting)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                        Mijn vrouw gaf de rake opmerking dat die Launch Editions waarschijnlijk de NL bestelde wagens zijn die ze niet op tijd hebben kunnen verkopen ( die moesten daar voor 1/1 ingeschreven zijn voor lagere belasting)
                        de nl benzine's die niet verkocht werden voor 1/1 wegens de lage bijtelling worden in gans europa terug in de markt gezet vanaf 1/2, dit volgens mijn nl dealer

Comment

• Mijn eerste offerte is binnen. Levertermijn is Mei...

Comment

• Na het zien van die spulletjes gepresenteerd in Japan: sportpedalen etc, dacht ik even dat ik toch beter gewacht had tot na kerstverlof.
                            Maar nu ik hoor dat het al mei gaat worden, ben ik toch wel blij dat ik reeds besteld heb!

Comment

• Heb je de accessoires lijst al gezien, Chris?

Comment

• Neen, ik heb die van de CX-5 genomen en de voor mij interessante dingen erbij gevraagd.
                                De dealer kon wel enkele dingen al terugvinden, echter in 1 of ander documentje, niet in het bestelsysteem.
                                Tegen het autosalon zal dit echter allemaal wel in orde zijn neem ik aan.

Ik hoop dat er geen interessante opties bijkomen die ik niet besteld heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                                  Geen kenner (want nog nooit gehoord van daitone, enkel van Dayton) maar dit vind ik op internet:

Dit model is gebaseerd op de Atenza XD L-variant en is uitgerust met een navigatiesysteem en een Daitone audiosysteem.
                                  Ontwikkeld voor een tuninigbeurs in Japan. En japanners zijn gek op foute gadgets....
                                  op de foto is het nochtans een pioneer ODR , 100% zeker van
                                  1991 Audi S2 coupe
                                  2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Kben echt verliefd op die nieuwe Mazda 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                      Ik hoop dat er geen interessante opties bijkomen die ik niet besteld heb.
                                      Opties zijn er niet op de exclusive. Accessoires wel, maar die kan je later ook nog bijkopen. No panic dus. Mailtje is onderweg.

Comment

• 1 optie is er wel: het witte leder.

Gisteren heeft een vrachtwagen 4 breaks geleverd bij de dealer in Leuven: 3 blauwe en 1 zwarte.

Comment

• In Meerhout staat nu ook een grijze break. Het werd verdorie tijd!

Comment

Working...
                                          X