Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mx-lover Bekijk Berichten
    voor mij was de Mazda 6 echt zowat de meest geslaagde wagen die ik op het autosalon gezien heb.
    ...
    voor mijn part levert Mazda hier een erg sterk product af!
    Volledig mee eens! Vond de 6 zowel langs buiten als langs binnen zeer knap! De enige ruimte voor verbetering die ik zag was het nogal kinderlijk ogende navigatiesysteem (of kan je dit upgraden?).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
      waarom staat er een pioneer ODR radio in , radio en processor kosten samen 5000 € , raar toch
      Er bestaat aftermarket gps voor de nieuwe 6 blijkbaar
      - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
      - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Eén van de blikvangers van het salon, zowel in- als exterieur zien er geweldig uit. Heel goed gedaan van Mazda.

Comment

• heb gisteren eens met de 150pk gereden. echt een top auto, vlot in het optrekken, goed in de herneming na het schakelen, blijft constant doortrekken. Bijna geruisloos en zeer confortable zetels. Ben blij dat ik deze gekozen heb.

Comment

• Net ook eens in gezeten. Mooie wagen, prachtige afwerking. Enkel jammer van die zware diesel motoren. 32500 euro voor exexutive uitvoering, wel geen idee hoeveel BIV en taks dat gaat zijn per jaar. Voor de 150 pk. En raar genoeg is dat speciaal cruisecontrol pack enkel verkrijgbaar op de 175pk aut. ?

Comment

• In vlaanderen valt de BIV reuze mee! 67,02€ voor de 150pk en 85€ voor de 175pk, omdat hij Euro6 is.
              In Brussel en Wallonië is het wel meer want daar telt de oude regeling nog, en dan is een 2200 wel duurder.
              867€ dacht ik voor de 150pk, +2.000€ voor de 175pk!
              Belasting is 487,74€, valt ook nog wel mee.

Dus wat er jammer is aan die zware dieselmotoren weet ik echt niet.
              (in Vlaanderen toch)

CC pack heeft natuurlijk een automaat nodig en Japanners hebben wel regelmatig dat bepaalde opties enkel op de duurster versie met zwaarste motor beschikbaar zijn. Tja...
              Last edited by Chris_147; 19/01/2013, 15:09.

Comment

• dubbele post
                Last edited by Chris_147; 19/01/2013, 15:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                  In vlaanderen valt de BIV reuze mee! 67,02€ voor de 150pk en 85€ voor de 175pk, omdat hij Euro6 is.
                  In Brussel en Wallonië is het wel meer want daar telt de oude regeling nog, en dan is een 2200 wel duurder.
                  867€ dacht ik voor de 150pk, +2.000€ voor de 175pk!
                  Belasting is 487,74€, valt ook nog wel mee.

Dus wat er jammer is aan die zware dieselmotoren weet ik echt niet.
                  (in Vlaanderen toch)

CC pack heeft natuurlijk een automaat nodig en Japanners hebben wel regelmatig dat bepaalde opties enkel op de duurster versie met zwaarste motor beschikbaar zijn. Tja...
                  Leef nog steeds in de tijd dat hoe zwaarder de motoren hoe hoger de BIV . Prijzen die jij aanhaalt, vallen inderdaad zeer goed mee. Ik betaal per jaar 375 euro voor een Nissan van 15j en 550 euro voor een Volvo van 7 jaar. Enkel vind ik het jammer dat die speciale cc enkel leverbaar is op de automaat. Ik ben een fervent CC gebruiker, maar je moet toch steeds oppassen. Met die speciale CC is dat minder nodig. Alhoewel dat ook een gevaar met zich meebrengt....

Comment

• Nu ook op het circuit te vinden, 400pk diesel...

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Dat circuitmonster is echt zalig.

Hopelijk heeft Mazda met deze 6 wel eens een groot verkoopssucces te pakken in dit land.

Comment

• ik mag de mijne den 8/2 gaan ophalen

Comment

• Welke versie , motor , kleur , ....
                          - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                          - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• 150pk ts+ met leasepack, antracietgrijs(weet niet de juiste benaming) instapverlichting,en nog enkele kleine opties

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door didi2 Bekijk Berichten
                              ik mag de mijne den 8/2 gaan ophalen
                              Aaargh, ik moet nog meer dan 2 maanden wachten!

Comment

• Gisteren voor het eerst eentje in het wild gespot.
                                Een 'soul red' sedan.
                                Een echte eye-catcher, wat een lijn!!!
                                Is in het wild even mooi als onder de spots op het autosalon.
                                KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                                  Gisteren voor het eerst eentje in het wild gespot.
                                  Een 'soul red' sedan.
                                  Een echte eye-catcher, wat een lijn!!!
                                  Is in het wild even mooi als onder de spots op het autosalon.
                                  ik heb lang getwijfeld of ik ook de rode zou nemen, maar heb uiteindelijk beslist voor de antraciet grijze omdat ik beetje schrik had dat het rood na een tijdje zou gaan vervelen.

Comment

ik heb lang getwijfeld of ik ook de rode zou nemen, maar heb uiteindelijk beslist voor de antraciet grijze omdat ik beetje schrik had dat het rood na een tijdje zou gaan vervelen.
                                    Want grijs verveelt nooit of wa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                                      Want grijs verveelt nooit of wa?
                                      ik bedoelde vooral dat het rood wal na een tijdje een beetje te fel zou zijn, heb ooit zo een soort van groene gehad en int begin was da prachtigmaar na nen tijd was ik da groen echt beu, en wou dit nu vermijden

Comment

• heeft er nog al iemand enen int "wild" gezien?

Comment

heeft er nog al iemand enen int "wild" gezien?
                                          Gisteren (regio gent), een sedan ( rood) met garage-nummerplaten. Knappe wagen.
                                          truth is in the eye of the beholder

Comment

Working...
                                          X