Oorspronkelijk geplaatst door mx-lover
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda 6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichtenwaarom staat er een pioneer ODR radio in , radio en processor kosten samen 5000 € , raar toch- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Net ook eens in gezeten. Mooie wagen, prachtige afwerking. Enkel jammer van die zware diesel motoren. 32500 euro voor exexutive uitvoering, wel geen idee hoeveel BIV en taks dat gaat zijn per jaar. Voor de 150 pk. En raar genoeg is dat speciaal cruisecontrol pack enkel verkrijgbaar op de 175pk aut. ?
Comment
-
In vlaanderen valt de BIV reuze mee! 67,02€ voor de 150pk en 85€ voor de 175pk, omdat hij Euro6 is.
In Brussel en Wallonië is het wel meer want daar telt de oude regeling nog, en dan is een 2200 wel duurder.
867€ dacht ik voor de 150pk, +2.000€ voor de 175pk!
Belasting is 487,74€, valt ook nog wel mee.
Dus wat er jammer is aan die zware dieselmotoren weet ik echt niet.
(in Vlaanderen toch)
CC pack heeft natuurlijk een automaat nodig en Japanners hebben wel regelmatig dat bepaalde opties enkel op de duurster versie met zwaarste motor beschikbaar zijn. Tja...Last edited by Chris_147; 19/01/2013, 15:09.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenIn vlaanderen valt de BIV reuze mee! 67,02€ voor de 150pk en 85€ voor de 175pk, omdat hij Euro6 is.
In Brussel en Wallonië is het wel meer want daar telt de oude regeling nog, en dan is een 2200 wel duurder.
867€ dacht ik voor de 150pk, +2.000€ voor de 175pk!
Belasting is 487,74€, valt ook nog wel mee.
Dus wat er jammer is aan die zware dieselmotoren weet ik echt niet.
(in Vlaanderen toch)
CC pack heeft natuurlijk een automaat nodig en Japanners hebben wel regelmatig dat bepaalde opties enkel op de duurster versie met zwaarste motor beschikbaar zijn. Tja.... Prijzen die jij aanhaalt, vallen inderdaad zeer goed mee. Ik betaal per jaar 375 euro voor een Nissan van 15j en 550 euro voor een Volvo van 7 jaar. Enkel vind ik het jammer dat die speciale cc enkel leverbaar is op de automaat. Ik ben een fervent CC gebruiker, maar je moet toch steeds oppassen. Met die speciale CC is dat minder nodig. Alhoewel dat ook een gevaar met zich meebrengt....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door didi2 Bekijk Berichtenik mag de mijne den 8/2 gaan ophalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenGisteren voor het eerst eentje in het wild gespot.
Een 'soul red' sedan.
Een echte eye-catcher, wat een lijn!!!
Is in het wild even mooi als onder de spots op het autosalon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door didi2 Bekijk Berichtenik heb lang getwijfeld of ik ook de rode zou nemen, maar heb uiteindelijk beslist voor de antraciet grijze omdat ik beetje schrik had dat het rood na een tijdje zou gaan vervelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenWant grijs verveelt nooit of wa?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door didi2 Bekijk Berichtenheeft er nog al iemand enen int "wild" gezien?truth is in the eye of the beholder
Comment
Comment