Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze namiddag met eentje een proefrit gaan maken: ik heb geen verkeerde keuze gemaakt door reeds te bestellen.
    Wat een verschil met de Insignia waar ik nu mee rij: voelt pakken lichter aan, motor reageert direct en blijft doortrekken (hoewel er slechts 1100km op de teller stonden)
    Stuurt strak en schakelt lekker vlot: dynamisch gewoon niets op aan te merken.
    In de reviews zei men regelmatig dat hij wat rumourig is, maar tov de Passat en de Insignia vind ik hem niet luidruchtiger.

Enkel die TomTom zijn MP3 functie vind ik niet geweldig: een stick van 32GB met MP3's en andere bestanden scannen duurde meer dan 5 minuten (en het is toch een snelle stick)
    Maar hoe meer liedjes en artiesten, hoe meer je moet scrollen om de artiest of CD te vinden.
    Zou gemakkelijk opgelost kunnen worden door de directory structuur gewoon te tonen.
    Bij mij is die gewoon A, B, C, ... voor de achternaam van de artiest of groep en daarin telkens de artiesten een eigen map, met daarin elke CD.

Ik dacht daar een harde schijf in te pleuren met al mijn muziek, maar eer de TomTom die heeft gescand ben ik al aangekomen.
    Of anders duurt het scrollen naar het juiste liedje te lang. Naar het schijnt is een iPod wel sneller.

Comment

• Ben je die 5 minuten elke keer kwijt als je start? Of enkel de eerste keer?

Die 32 Gb stond vol? 400 albums, zoiets?

Ik wou daar ook m'n WD Passport in leggen, niet dus...

Comment

• Elke keer? weet ik niet, heb maar 1x geprobeerd.

Er stond ongeveer 12GB aan muziek op, daarnaast nog eens 10GB aan andere bestanden (bootable Linux etc).
        Misschien dat al die bestanden het lezen net vertragen, dat weet ik niet.
        Maar zowiezo is de navigatie niet geschikt om een honderden albums te doorzoeken.

Ik hoop dat men eens een firmware update zal uitbrengen met een soort Genius functionaliteit zoals op een iPod. Of anders een iPod Classic kopen, maar die zijn al zo lang niet meer geupdate en de capaciteit is niet voldoende op alles er op te zetten.

Comment

• net bericht gekregen, auto is in de garage, nr plaat is besteld, vandaag en morgen worden extra opties erop gezet en vrijdagmiddag mag ik er dan eindelijk achter gaan.

Comment

• jaloers

Comment

• Al enkele in het wild gespot ondertussen ... een donkergrijze en een zwarte, maar die gaat echt op in de massa. Ik had wel verwacht dat het lijnenspel van de 6 wat meer zou uitspringen in het straatbeeld maar de fifty shades of grey doen de 6 geen eer aan. De rode die ik ben gekruist daarentegen is wel zeer geslaagd en accentueert de wagen weer wel mooi.
              Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                Al enkele in het wild gespot ondertussen ... een donkergrijze en een zwarte, maar die gaat echt op in de massa. Ik had wel verwacht dat het lijnenspel van de 6 wat meer zou uitspringen in het straatbeeld maar de fifty shades of grey doen de 6 geen eer aan. De rode die ik ben gekruist daarentegen is wel zeer geslaagd en accentueert de wagen weer wel mooi.
                de mijne zal antraciet grijs zijn(madam wou dat), heb hem ondertussen zonet gaan bekijken en tziet er toch goed uit. Ik vind dat je zijn lijnen echt wel mooi ziet in uitkomen. In het rood ziet em er idd "stoerder"uit, int zwart is het niet mooi, komt niet over zoals het moet, int blauw is hij flauwtjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door didi2 Bekijk Berichten
                  de mijne zal antraciet grijs zijn(madam wou dat)
                  Natuurlijk wou uw madam dat, 't is een van de fifty shades.

Comment

• daarnet ook eentje gespot met normale platen. Een zwarte wagon.
                    Ik zag in andere auto's toch enkele hoofden draaien.
                    Hij is mooi maar niet kitscherig op te opvallend. Perfect!
                    KLIK |&| KLAK

Comment

• Ik ben er net naar gaan kijken met een maat.

Die neus is toch verdomd knap.

Maar in het donkergrijs komt hij helemaal niet uit.
                      Ik heb er daarnet op de E17 op de vrachtwagen zien staan in het rood en dat was echt wel

Hmmm, moest er geen BMW break in het lease budget meer zitten binnen 1,5 jaar, zou ik toch eens durven
                      een gokje wagen met deze 6 station.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Met wit leder vanbinnen, verkocht !

Comment

• Didi2, stel je 6 eens voor bij "mijn auto" en pics graag !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                            Hmmm, moest er geen BMW break in het lease budget meer zitten binnen 1,5 jaar, zou ik toch eens durven
                            een gokje wagen met deze 6 station.
                            Dan hoop ik dat je het over een 5 break hebt.
                            Want ik zie niet in waarom je, mocht een 3-break wel in het budget passen, je toch niet voor deze 6 zou gaan.
                            Je zou 18cm extra auto krijgen t.o.v. de 3.
                            Hoe de nieuwe 6 rijdt weet ik niet,
                            maar in de laatste autobild verslaat hij de VW Passat in elk geval met sprekend gemak:
                            http://www.autobild.de/artikel/mazda6-kombi-vw-passat-variant-test-3810352.html
                            KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
                              Dan hoop ik dat je het over een 5 break hebt.
                              Want ik zie niet in waarom je, mocht een 3-break wel in het budget passen, je toch niet voor deze 6 zou gaan.
                              Je zou 18cm extra auto krijgen t.o.v. de 3.
                              Hoe de nieuwe 6 rijdt weet ik niet,
                              maar in de laatste autobild verslaat hij de VW Passat in elk geval met sprekend gemak:
                              http://www.autobild.de/artikel/mazda6-kombi-vw-passat-variant-test-3810352.html
                              Hehehehe, schitterend.
                              Een passat is nog gene bmw, zelfs 3, maar inderdaad, de mazda ... waauw.

Comment

• voila se, de eerste rit zit er op. Net een 150km me afgehaspeld en moet zeggen dat hij nog vlotter bolt dan verwacht. Zit enorm gemakkelijk, is echt goed in de herneming, er zit volgenseen eerste indruk meer dan genoeg power in, blijft mooi doortrekken. Kleur vindt ik echt geslaagd, hij stond in de garage naast de rode en was eigenlijk echt tevreden dat ik deze kleur genomen heb. Het rode is iets stoerder en specialer, maar op lange termijn denk ik dat deze mij meer zal bevallen.

Comment

• Niks van! De rode is de allermooiste versie!
                                  maar ik moet wel bekennen dat ik zeer jaloers ben dat jij er al mee aan het rijden bent en ik nog 2 maanden moet wachten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                    Niks van! De rode is de allermooiste versie!
                                    maar ik moet wel bekennen dat ik zeer jaloers ben dat jij er al mee aan het rijden bent en ik nog 2 maanden moet wachten...
                                    ik ontken ook niet dat de rode de mooiste is, maar voor mij persoonlijk zou dit snel gaan vervelen dit rood.

Het mazda logo dat oplicht bij het instappen en de rode grondverlichting is zeer mooi in het donker, ben blij dat ik dat er bij genomen heb.
                                    Heb als " cadeautje"van de garage een babystoel, een kapstok en een bodembescherming voor de koffer gekregen.

Comment

• Welke opties zijn dat juist?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                        Welke opties zijn dat juist?
                                        weet niet de juiste benaming, in de trend van oplichtend mazda logo in deur en voetverlichting, allebei zijn ze rood en vooral in het donker komt dit zeer mooi uit

Comment

• Staat in de prijslijst niet bij opties maar bij accessoires...
                                          KLIK |&| KLAK

Comment

Working...
                                          X