Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Omdat de leasingmaatschappij in Brussel zit, bedoel je? 69 tov 2478 is natuurlijk een heel verschil.

Kopen heeft voordelen als er weinig verloop qua werknemers is, wat bij ons het geval heeft. Goed voor zowel werkgever als -nemer.

Voor mij is enkel het VAA van tel. En ja, die 175pk kost 500 euro meer en heeft 5 co2 meer, wat neerkomt op een meerprijs van 0.5 (+co2) * 500 (+catalogusprijs) * 6/7 = 214 / 12 = net geen 18 euro/maand. Dat had ik dan weer wél over voor die extra pk's en een electrisch schuifdak

Comment

• Blijkbaar is de wachttijd voor de CX-5 serieus korter geworden.

Collega heeft voor een CX-5 getekend rond de tijd dat ik de 6 bestelde. Zijn wagen is vandaag geleverd, ik moet nog wachten tot 10 juli...

Comment

• Ben vandaag met de Mazda 6 van een collega, ook op 19" sloefkes, naar het werk gereden om voor mezelf eens uit te maken hoe hard 'hard' is.

Mijn bevinding? Slechts marginaal harder dan mijn huidige Mondeo op 17" velgen. Ik ga ze dus gewoon houden, die 19-ers, en niet downgraden naar 17".

Wat me wel opviel toen ik daarna terug in de Mondeo stapte, is hoe 'zwaar' alles plots aanvoelde. Het koppelingspedaal, sturen, zelfs het gaspedaal. Dat is me daarvoor nog nooit opgevallen. De 6 is echt een heel lichtvoetige auto...

Comment

• Ah, nummerplaten zijn bij Leaseplan binnengekomen.
          Donderdag kan garage naar de keuring voor de trekhaak en vrijdagavond haal ik hem op!

Comment

• Geniet van je eerste kilometers, je hebt er lang genoeg op moeten wachten!

Comment

• Ik vond net nog een filmke tussen de Ford Fusion en de Mazda 6... Oftewel: diegene die ik wou bestellen, en diegene die ik besteld heb

Comparing the two most stylish, efficient and fun family sedanshttp://www.autoguide.com/car-comparisons/2013-ford-fusion-vs-2014-mazda6-2611.htmlSubscribehtt...

Comment

• Allee, kennelijk dan toch de juiste besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                  Allee, kennelijk dan toch de juiste besteld
                  Dat meen ik ook tussen het gelispel opgevangen te hebben

Hoewel die nieuwe Mondeo imho toch ook een knappe verschijning is!!

Comment

• Gespot op de ring van Mol/Geel...

Mazda6.jpg
                    Last edited by ; 27/06/2013, 22:41.

Comment

• Op de ring van Geel was het gisteren om te sterven: druk! Niet normaal!
                      Waar moesten al die mensen naartoe?
                      En zeg niet Graspop, want langs daar ben ik naar huis gereden en dat viel goed mee.

Enfin. Net mijn 6 opgehaald, prachtige wagen toch, zo in het rood!
                      Garagist had wel mogen zeggen dat het rijbereik nog maar 1 km was!
                      Tegen dat ik aan het tankstation was, stond het bereik al 500m op 0 km.
                      dus dat is ook weeral geweten: die meter is vrij correct.

Comment

Enfin. Net mijn 6 opgehaald, prachtige wagen toch, zo in het rood!
                        Zeker weten! Heb jij een zwart of wit leder? En welke velgen zijn het nu geworden? Je post vast wel eens een foto een van de dagen, zeker?

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                        Garagist had wel mogen zeggen dat het rijbereik nog maar 1 km was!
                        Funny, dat was ook het eerste dat mijn collega zei over z'n nieuwe zes

Comment

• Wit leder! Prachtig! Hopelijk blijft dat ook zo.
                          Netwave, als ik jou was zou ik de 19" velgen houden, die staan echt veel beter.
                          Garage was vergeten de wissel te doen naar 17", deze ochtend laten wisselen.
                          Maar ik moet zeggen: gisteren vond ik mijn wagen net iets mooier...

Net ritje van 300km gedaan, rijdt fantastisch.
                          Het verschil met de Zafira Tourer waar ik mee reed, kon niet groter zijn.
                          Ipv hoog, ruim, zwaar, hard en traag is de 6 krapper, laag, licht en snel, echt lichtvoetig zoals je zei.
                          Ik kan begrijpen dat iemand hem te krap vind, maar ik vind het wel knus, en breed is hij ook wel hoor!

Het enige wat me echt tegenvalt, is de USB mp3 speler.
                          Herneemt liedjes niet na het starten, stick inlezen duurt een eeuwigheid, niet intuitief.
                          Bose klinkt wel zeer goed!
                          misschien toch een iPod classic zoeken om in de auto te gebruiken.

Comment

• vandaag 1 gezien , zwarte break met nr plaat 1-FAK-...
                            1991 Audi S2 coupe
                            2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Wit leder! Prachtig! Hopelijk blijft dat ook zo.
                              Netwave, als ik jou was zou ik de 19" velgen houden, die staan echt veel beter.
                              Dat hoop ik ook. Ik heb wel even getwijfeld na eentje op 't salon te zien waar het wit al een blauwe schijn had gekregen van de jeansbroeken. Maar uiteindelijk toch besteld wat ik een supermooie combinatie vind: rood/wit.

Ik blijf bij 19, ja (zie hierboven). Vond jij het verschil voor en na de wissel groot?

mp3, da's een beetje jammer. Ik heb een grote collectie mp3's en ik zit elke dag 2 uur in de auto. Ik wou er dus intensief gebruik van maken. Misschien lukt het beter met minder cd's op een stick?

Comment

• Tja je moet dat wit leder niet kiezen als je het niet gaat onderhouden .
                                Maar die staat stukken beter dan zwart leder dat iedereen kiest .
                                - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• deze week voor de eerste keer zien rijden. Wat een heerlijke kar !
                                  Benzine
                                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                  Diesel
                                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Ik vind het ook een zéér mooie wagen, het enige wat ik jammer vind is dat je maar 1 achteruitrijlicht hebt.
                                    -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                                      Tja je moet dat wit leder niet kiezen als je het niet gaat onderhouden.
                                      Niet echt mee akkoord. Voor de Mondeo reed ik vijf jaar met een Alfa 156 die ook wit leder had. Die heeft nooit enig onderhoud nodig gehad.

Comment

Working...
                                      X