Oorspronkelijk geplaatst door Gery
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda 6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gery Bekijk Berichten@NetWave : heb jij het probleem van je gps al aan je garage doorgegeven? Al reactie gehad?
Ik heb net een mailtje gestuurd om het probleem uit te leggen. Benieuwd wat de oplossing zal zijn.
vervangen van de GPS module was dus in mijn geval niet de oplossing. Daarna heeft de garage de SD-kaart zelf vervangen en sindsdien heb ik geen enkel probleem meer ondervonden.
Als het werkt, dan werkt het wel goed. Ik ben onder de indruk van de Tomtom Live services!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenIk heb op de TomTom forums een post gemaakt over de zielige MP3 functionaliteit:
Comment
-
Trouwens, op www.mazda6forum.nl is ook een hele discussie met als onderwerp "USB stick MP3 hervatten"
Daar las ik dit:
Ik ben vandaag even langs mijn Mazda dealer gereden, om te vragen hoe dit USB probleem het beste bij Mazda aangemeld kon worden. Hun antwoord was dat hier al aan gewerkt wordt door Mazda :-D Wanneer de nieuwe software beschikbaar komt, is echter niet bekend.
Al zou ik ook graag persoonlijk aan Mazda mijn ongenoegen willen overmaken zodat ze beseffen dat het een probleem is dat veel mensen bezig houdt.
Comment
-
Weet iemand of de handleiding als PDF beschikbaar is?
Nu steekt er een dik boek in mijn handschoenkastje. Vooral voor op verlof wil ik daar wat plaats in vrijmaken.
Bij Mazda Canada kan je er eentje downloaden, maar dat komt natuurlijk niet overeen met onze auto:
Comment
-
Ik gebruik deze...
...maar da's volgens mij dezelfde al die van jou (maar dan zonder de snijmarkeringen).
Ik heb echter geen verschillen gevonden met de wagen die ik heb? Wat komt er volgens jou niet overeen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NetWave Bekijk Berichten
Al zou ik ook graag persoonlijk aan Mazda mijn ongenoegen willen overmaken zodat ze beseffen dat het een probleem is dat veel mensen bezig houdt.
Ik wist niet dat die bestond bij Mazda Belgie, er is gewoon geen enkel contact email te vinden op de website, je kan enkel maar een brief sturen. Triestig in 2013...
Enfin, ALS ik van hen een reactie krijg zal ik hun contactgegevens doorsturen, kan je hen ook contacteren.
Ik mis ook nog wel dingen als vergrendeling bij het wegrijden, sluiten van alle ramen met afstandbediening enzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenEnfin, ALS ik van hen een reactie krijg zal ik hun contactgegevens doorsturen, kan je hen ook contacteren.
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenIk mis ook nog wel dingen als vergrendeling bij het wegrijden, sluiten van alle ramen met afstandbediening enzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NetWave Bekijk BerichtenVandaag verzamel cd's op usb stick gezet. Het systeem leest uiteraard ARTIST in de plaats van ALBUMARTIST met als gevolg honderden artists met daarin steeds slechts één nummer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenIk heb de fleetmanager van Mazda Belgie een email gestuurd hierover, hij ging het doorsturen naar de customer service.
Ik wist niet dat die bestond bij Mazda Belgie, er is gewoon geen enkel contact email te vinden op de website, je kan enkel maar een brief sturen. Triestig in 2013...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenQuickfix... http://www.mp3tag.de/en/
Maar eigenlijk is het onacceptabel dat je maar eens eventjes je hele MP3 collectie moet aanpassen naar de auto-du-jour.
Men moet dit gewoon juist implementeren in de autoradio!
Nogmaals, dit is functionaliteit die een 7 jaar oude iPod beter kan.
Het toestel kost genoeg, een autoradio van 100€ bij de MediaMarkt doet dit beter.
Enfin, ik heb reactie gehad van Mazda:
- dit is inderdaad hoe het systeem werkt
- bedankt voor uw input, we nemen dit mee voor onze volgende generatie infotainment systemen te verbeteren
Dus:
- bedankt voor uw geld
- we gaan hier niets meer aan verbeteren, kom over 4 jaar nog eens terug, misschien kunnen we dan wel wat een iPod uit 2006 kon. We zijn dan maar 11 jaar later...
Comment
-
Volledig mee akkoord. Ik blijf de software ook ondermaats vinden. En aan de snelheid van de toestel te zien, ga ik er ook vanuit dat de processor te krap bemeten is. Dan kon makkelijk beter en is totaal niet in verhouding met de rest van de auto.
Comment
-
als er nog problemen zijn (zeker niet ondenkbaar) moet je zeker ook hier eens gaan lezen : http://www.mazda6forum.nl/forum/view...ce0744923a9f71
toch veel succes gewenst met de 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenQuickfix... http://www.mp3tag.de/en/
Mijn volledige MP3 collectie bestaat precies uit 8 tags, allemaal netjes ingevuld. Zowel ARTIST als ALBUMARTIST vul ik in, en het zegt me eigenlijk weinig om dat speciaal voor de Mazda aan te passen. Zelfs al zou ik het op stick aanpassen na het kopiëren, dan komt de artist nergens meer tevoorschijn. Ook niet ideaal.
't Is zoals jullie zeggen: dat systeem is ondermaats en past totaal niet in een wagen zoals de 6 of de CX-5. Erg jammer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenEnfin, ik heb reactie gehad van Mazda:
- dit is inderdaad hoe het systeem werkt
- bedankt voor uw input, we nemen dit mee voor onze volgende generatie infotainment systemen te verbeteren
Kan je me dat email adres eens doorsturen?
Ik ga ook op facebook eens een ballonnetje oplaten...
Comment
Comment