Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het zal inderdaad 17" zijn, van die spaakvelgen. Maakt die auto echt een pak lelijker.

net als bij de Duitse merken gaan ze bij de Aziatische merken volop mee met de trend om hun nieuwe modellen in de dikste uitvoeringen te presenteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
      Het zal inderdaad 17" zijn, van die spaakvelgen. Maakt die auto echt een pak lelijker.

net als bij de Duitse merken gaan ze bij de Aziatische merken volop mee met de trend om hun nieuwe modellen in de dikste uitvoeringen te presenteren.
      Ik vind dat het nog meevalt vergeleken bij veel standaardvelgen van de Duitse concurrenten. Die 19" zien er wel stukken beter uit, zowel qua velg als qua proporties velg/band, daar ben ik het volledig mee eens.
      VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Ik wil graag een automaat in Diesel en ben zodoende verplicht naar de topversie te gaan met 175pk.
        Best wel een leuke motor natuurlijk :-) en ook de Co2 stijgt niet mee. Maar de prijs is wel een stevige.

Hoe minder configuraties ze voorzien hoe sneller ze kunnen leveren door beroep te doen op hun stockwagens in de havens.
        Toyota werkt trouwens ook zo, één type velg, een minimum aan kleuren en 3 versies met daarin een minimum aan opties. Het zal bij de andere aziaten niet anders zijn.

voorlopige voorkeur voor de M6 in Wagon, 175D in automaat, kleur Deep crystal Blue.
        Leder: Ik zou zeer graag het wit leder hebben maar ik vrees voor het onderhoud hiervan en het afgaan van Jeans erop.
        Dan misschien toch maar veiligheidshalve zwart nemen...
        Mocht iemand hier ervaringen mee hebben dan hoor ik het graag.

Comment

• Je kan ook een automaat krijgen op de 150 pk diesel , zie post KoenD .

- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
          - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
            Je kan ook een automaat krijgen op de 150 pk diesel , zie post KoenD .
            Ja, die prijslijst ken ik, ik heb ze er zelf opgezet :-)
            Ik bedoelde eigenlijk dat ik een full-option wil en daardoor automatisch in de 175pk zit als ik een automaat wil.
            Het prijsverschil met een lagere variant met opties is nihil om niet meteen te kiezen voor de SkyCruise...

Los daarvan vind ik het wel een nette prijs voor zoveel wagen, rekening houdende met een mooie fleetkorting.

Comment

• Ik heb de witte zetels: geen probleem met verkleuring.
              Hangt natuurlijk ook wel afvan welke broeken je draagt.
              Geklede (stoffen) broeken gaan normaal niet af, jeans mogelijk wel.
              Ik heb 1 jeans waar ik blauwe nagels van krijg. Heb ik die aan, dan leg ik een handdoek onder mijn poep ;-)
              Zetels zien er na 1,5j nog zeer mooi uit.
              Ook wel regelmatig met sopje poetsen en met leermiddel insmeren; zijn ze weer lekker glad!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KoenD Bekijk Berichten
                Ja, die prijslijst ken ik, ik heb ze er zelf opgezet :-)
                Ik bedoelde eigenlijk dat ik een full-option wil en daardoor automatisch in de 175pk zit als ik een automaat wil.
                Het prijsverschil met een lagere variant met opties is nihil om niet meteen te kiezen voor de SkyCruise...

Los daarvan vind ik het wel een nette prijs voor zoveel wagen, rekening houdende met een mooie fleetkorting.
                Waarom een full ?? er zijn zoveel dingen er op die je niet of nauwelijks gaat gebruiken .

Comment

• Vandaag heb ik met de Mazda 6 Wagon een testrit gereden. Het was een 150PK Diesel in 6-bak. Dit is me aardig bevallen. De dealer had ook sinds gisteren een nieuwe 6 Sedan facelift binnen gekregen in het nieuwe titanium bruin/grijs kleur. Het interieur is een serieuze upgrade en straalt luxe en degelijkheid uit. Ik heb er eigenlijk niks op aan te merken, al is dit een persoonlijke mening.

Comment

• Mazda Cools Brugge ?

Comment

Mazda Cools Brugge ?
                      Precies.
                      Ik let er nu pas op dat je van Zedelgem bent.

Comment

Vandaag heb ik met de Mazda 6 Wagon een testrit gereden. Het was een 150PK Diesel in 6-bak. Dit is me aardig bevallen. De dealer had ook sinds gisteren een nieuwe 6 Sedan facelift binnen gekregen in het nieuwe titanium bruin/grijs kleur. Het interieur is een serieuze upgrade en straalt luxe en degelijkheid uit. Ik heb er eigenlijk niks op aan te merken, al is dit een persoonlijke mening.
                        Werkte de gps?
                        VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Ik weet niet of dit als grapje is bedoeld :-) dus toch maar een serieus antwoord:

In de testwagen heb ik het systeem niet opgezet omdat het toch niet ter zake doet daar in de facelift een volledig nieuw systeem zit. Zelfs de radio heb ik afgezet. Mocht je vraag op de nieuwe facelift slaan: de auto was net binnen en niet rijklaar, zekeringen moesten nog geplaatst worden dus ik kon het systeem niet testen. Ik heb de nieuwe "mazda connect" evenwel wel getest in een nieuwe Mazda 3 die klaarstond in het atelier voor ophaling.

Comment

Ik weet niet of dit als grapje is bedoeld :-) dus toch maar een serieus antwoord:

In de testwagen heb ik het systeem niet opgezet omdat het toch niet ter zake doet daar in de facelift een volledig nieuw systeem zit. Zelfs de radio heb ik afgezet. Mocht je vraag op de nieuwe facelift slaan: de auto was net binnen en niet rijklaar, zekeringen moesten nog geplaatst worden dus ik kon het systeem niet testen. Ik heb de nieuwe "mazda connect" evenwel wel getest in een nieuwe Mazda 3 die klaarstond in het atelier voor ophaling.
                            Het was eigenlijk serieus bedoeld, toen ik ermee test-reed (anderhalf jaar geleden) werkte de gps niet en ik vroeg me toen af of dat opzettelijk was - ik was toen wel nieuwsgierig omdat de gps en interface als 1 van de grote nadelen genoemd werden van het "oude" model.

Comment

• Gisteren de facelift van dichtbij gezien .
                              Buiten is er niet zoveel veranderd maar het interieur is stukken beter.
                              Een serieuze opwaardering

Comment

Gisteren de facelift van dichtbij gezien .
                                Buiten is er niet zoveel veranderd maar het interieur is stukken beter.
                                Een serieuze opwaardering
                                Bij Cools?
                                Staat hij al in de toonzaal?
                                Toen ik er was stond de wagen nog buiten onder het afdak, hij was nog maar net binnen.

Comment

• Ja , bij Cools maar stond in de garage moest nog worden klaargezet .
                                  Was een bruine sedan .

Comment

• knap interieur van de facelift.
                                    lets have some more member berries

Comment

• Deze namiddag bestelbon getekend voor een nieuwe 6.
                                      Levertermijn is juni, dat worden nog lange maanden :-)

Het is de Skycruise break geworden, 175pk Automaat.
                                      Interieur zwart, kleur Soul Red.

Comment

• Gij rooie rakker

Proficiat met de aankoop.

Comment

• Ik heb een Mazda 6 sportbreak 2.2 D. Parelmoer wit hij staat op 19 inch velgen in de zomer en 17 inch in de winter. nu een jaar oud en 60.000 probleem loze km op de teller. Wat mij betreft een aanrader in deze klasse

Comment

Working...
                                          X