Heb dit weekend eens een testrit gedaan met een Mazda 6 150 pk diesel, nadat ik een testrit had gedaan met een BMW 320d. Moet zeggen dat, indien ik het niet zou weten, dat de Mazda qua rijgevoel en comfort de premium was ipv de Duitser. Ik ga de badge laten voor wat ze is...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda 6
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senna4ever Bekijk BerichtenHeb dit weekend eens een testrit gedaan met een Mazda 6 150 pk diesel, nadat ik een testrit had gedaan met een BMW 320d. Moet zeggen dat, indien ik het niet zou weten, dat de Mazda qua rijgevoel en comfort de premium was ipv de Duitser. Ik ga de badge laten voor wat ze is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senna4ever Bekijk BerichtenHeb dit weekend eens een testrit gedaan met een Mazda 6 150 pk diesel, nadat ik een testrit had gedaan met een BMW 320d. Moet zeggen dat, indien ik het niet zou weten, dat de Mazda qua rijgevoel en comfort de premium was ipv de Duitser. Ik ga de badge laten voor wat ze is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xircon Bekijk BerichtenIs er eigenlijk iets bekend gemaakt over een eventuele MPS variant?
Comment
-
Mazda doet het nu veel beter met veel nieuwe modellen, maar vergis je niet: het vecht nog altijd om te overleven.
Maakt nog te weinig auto's om op zichzelf te overleven, dus er is geen geld voor MPS versies die wel cool zijn, maar niet verkopen.
Er is een kleine markt voor, maar klanten kopen daarin vooral van de Duitse 3...
Comment
-
Ik had die op m'n prefacelift 6. Ziet er mooi uit maar zal het comfort nadelig beinvloeden. Blijkbaar heeft de 6 nu een iets toegeeflijker onderstel maar daar heb ik geen ervaring mee. Testrijden geeft uitsluitsel.
Bij mij komt er geen velg meer op die groter is dan 17".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senna4ever Bekijk BerichtenHeeft hier iemand ervaring met een 175 pk diesel (automaat) met die 19" wielen ? Ik heb een proefrit gedaan met een 150pk op 17" en die vond ik heel comfortabel rijden. Hoe zit het met het rijcomfort op 19" ? Ziet er wel goed uit, maar ik wil ervoor niet teveel toegevingen doen op comfort
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenDe Mazda is sportiever afgesteld/geveerd dan de BMW. Groot verschil !
Is dat?
Ik lees dat wel dat de mazda goed rijdt en best sportief rijdt. Ik verschoot er wat van want ik dacht altijd dat mazda's reden zoals nissans. Saai en doods.
Ik zie deze nog wel zitten voor de opvolger van mijn huidige auto. Volgende week ga ik eens passen op het autosalon en een testritje vragen.
Iemand ervaring met de benzine versies?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIs dat?
Ik lees dat wel dat de mazda goed rijdt en best sportief rijdt. Ik verschoot er wat van want ik dacht altijd dat mazda's reden zoals nissans. Saai en doods.
Ik zie deze nog wel zitten voor de opvolger van mijn huidige auto. Volgende week ga ik eens passen op het autosalon en een testritje vragen.
Iemand ervaring met de benzine versies?
ps: zou goed kunnen dat deze de opvogler wordt voor mijn wagen maar ik wil nog een goede deal doen met een fl aangezien ik dat interieur veel hoogwaardig vind uitzien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIs dat?
Iemand ervaring met de benzine versies?
Comment
-
Je leest en hoort dat er toch regelmatig problemen zijn met die mzd connect. Heb nu een navi pro van bmw en dit werkt altijd. Gezien de prijs van die mzd connect kan ik er best mee leven dat het er allemaal wat minder mooi uitziet dan bij bmw, maar t moet wel werken natuurlijk. Zaken als gps die wegvalt, positiebepaling die niet correct is komen toch regelmatig terug... Doet me toch een beetje twijfelen...
Comment
-
Vandaag op het Autosalon een Mazda 6 break samen laten stellen met echt alles op en aan. Metaalkleur Snowflake White. Bose sound. Lederen zetels zowel vooraan als achteraan verwarmd. GPS. Head up display. Achteruitrij camera. Led verlichting vooraan en achteraan. 19 inch. Lane assist. Duistere ruiten achteraan. Enz enz enz. Grote 29000 euro.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met TapatalkMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
Comment