Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat een lofbetuigingen voor de Mazda 6, vraag me alleen af of ze die ook daadwerkelijk aankopen als ze een nieuwe auto nodig hebben of stiekem toch weer voor een van de Duitse drie kiezen.
Wat een lofbetuigingen voor de Mazda 6, vraag me alleen af of ze die ook daadwerkelijk aankopen als ze een nieuwe auto nodig hebben of stiekem toch weer voor een van de Duitse drie kiezen.
Als ik (terug) in de markt zou zijn voor een break, zou ik voor de 6 gaan - en niet voor een van de Duitsers. Maar zoals het nu is, is het een andere Mazda-telg met slechts 2 zitplaatsen die op mijn radar staat ;-) Ik begrijp niettemin volledig dat zo veel mensen positief reageren op de 6!
De mazda is gewoon prijs kwaliteit het beste dat je kunt kopen in mijn ogen. Dat hij nog eens goed rijdt en er goed uitziet maakt de keuze enkel maar makkelijker. Waar ik me wel aan stoor is het gebrek aan een echt zwaarder model. Het hoeft niet noodzakelijk m3 cijfermateriaal te zijn maar eentje met 250 pk oid zou toch echt wel welkom zijn. Nu moet je voor een 2,5 gaan endat schrikt veel mensen af. Ik ben gecharmeerd door de atmosferische motoren maar er mocht echt wel iets bij hoor. Met de mps hebben ze toch bewezen dat ze goede krachtigere motoren kunnen bezitten.
ik vermoed dat er wel een mps model zal komen, om de 6 weer wat leven in te blazen, zo binnen een jaar of 2-3. maar uiteindelijk, voor dagelijks verkeer, is de 2.2 Biturbo diesel 175PK méér dan genoeg. zuinig, verfijnd én krachtig. En nog praktisch ook. ik heb'm nu sinds April, en het is een plezier om ermee te rijden. was meteen verkocht op het Autosalon van 2015, waar hij voorgesteld werd.
ik vermoed dat er wel een mps model zal komen, om de 6 weer wat leven in te blazen, zo binnen een jaar of 2-3. maar uiteindelijk, voor dagelijks verkeer, is de 2.2 Biturbo diesel 175PK méér dan genoeg. zuinig, verfijnd én krachtig. En nog praktisch ook. ik heb'm nu sinds April, en het is een plezier om ermee te rijden. was meteen verkocht op het Autosalon van 2015, waar hij voorgesteld werd.
Er zijn ook mensen dat enkel benzine willen he. De diesel is anders en verhoud zich meer met concurrenten. Voor mij is atmosferisch geen probleem, mocht enkel iets zwaarder zijn
De mazda is gewoon prijs kwaliteit het beste dat je kunt kopen in mijn ogen. Dat hij nog eens goed rijdt en er goed uitziet maakt de keuze enkel maar makkelijker. Waar ik me wel aan stoor is het gebrek aan een echt zwaarder model. Het hoeft niet noodzakelijk m3 cijfermateriaal te zijn maar eentje met 250 pk oid zou toch echt wel welkom zijn. Nu moet je voor een 2,5 gaan endat schrikt veel mensen af. Ik ben gecharmeerd door de atmosferische motoren maar er mocht echt wel iets bij hoor. Met de mps hebben ze toch bewezen dat ze goede krachtigere motoren kunnen bezitten.
meer dan een maand nodig om 1 bevestigende reactie te krijgen bewijst wel dat die markt voor Mazda niet groot is.
De vraag was gericht aan 1 persoon. Dus op zich hoeft Mazda Belgium nog niet onmiddellijk te panikeren ;-)
Laat de verkoopcijfers maar niet exploderen, laat mazda maar dat tikkeltje underdog en anders dan de rest blijven.
Heb hem ook gezien maar kon mij niet verzoenen bij het openen van de koffer dat dat net mee omhoog gaat, of is dat los te haken? Middenconsole was ook niet echt mijn ding, maar uiterlijk heel knap spel.
Heb hem ook gezien maar kon mij niet verzoenen bij het openen van de koffer dat dat net mee omhoog gaat, of is dat los te haken? Middenconsole was ook niet echt mijn ding, maar uiterlijk heel knap spel.
Dat het net mee omhoog gaat is toch superhandig?
In al mijn vorige auto's zat ik me daar altijd aan te ergeren.
Moeten bijvoorbeeld bakken drinken in het koffer, dan moet je die afdekhoes oprollen.
Maar dan hangt daar altijd zo nog een klein stukje te flapperen.
In de Vectra was dat klein, kreeg ik nog net die bakken eronder.
In de Passat was dat veel groter, moest ik dat eerst nog omhoog klappen, dan bakken erin, dan instappen en achteruit vertrekken... staat dat flapje nog omhoog en zie je geen steek achteruit! Terug uitstappen, flapje omlaag...
In de Mazda: koffer open, bakken erin, koffer dicht en vertrekken. Kan niet simpeler.
Eruit halen is ook simpel en past onder de koffervloer.
Comment