Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mss wachten ze net zo lang, om totaal geen IC motoren meer te hoeven aanbieden in nieuwe modellen?
Neen, want ze zijn volop aan het investeren in IC en PHEV motoren (kijk naar de CX-6).
Dat ding zijn PHEV is één van de betere, die aandrijflijn in een 6 wagon AWD en ik teken
Neen, want ze zijn volop aan het investeren in IC en PHEV motoren (kijk naar de CX-6).
Dat ding zijn PHEV is één van de betere, die aandrijflijn in een 6 wagon AWD en ik teken
Het wordt inderdaad stilaan tijd dat ze hun aandrijflijnen gaan updaten in de 6 - CX5.
Onlangs nog eens met een CX5 2.0 benzine-automaat gereden en die aandrijflijn kan mij toch echt niet bekoren. Voelt echt een pak slomer aan dan mijn 2.2d door het gebrek aan koppel.
De 2.5 zou dat deels kunnen goed maken maar die zit snel aan een verbruik van meer dan 8L.
Op onze 6 staan momenteel 150k km en ik ben op het gemak al wat aan het rondkijken voor een opvolger.
Ondanks dat ik Mazda fan ben ziet het er niet naar uit dat de volgende terug een Mazda gaat worden. Of er zou tussen dit en 2 jaar een nieuwe 6 of CX5 moeten komen, maar dat zit er blijkbaar niet direct aan te komen. Mazda kiest liever voor meerdere kleine updates dan voor een nieuw model, jammer.
Comment