Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range Rover

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
    12.8 liter per 100 km is wel een enorm hoog verbruik , zelfs voor een bestelwagenachtige.
    Maar z'n kofferinhoud is quasi het dubbel in vergelijking met de alomgeprezen skoda octavia combi, terwijl de benzinemotor van die skoda een pak meer dan de helft van de 5.0 van Range Rover verbruikt.
    Dus die skoda moet voor dezelfde bagage 2x rijden.. twee keer (!!) , en zo zal hij dan nog eens meer benzine verbruikt hebben in totaal ook.

En daar gaat het toch om bij een bestelwagenachtige, zaken vervoeren.

Groetjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
      Vandaag samen met mijn vader deze eens gaan bezichtigen bij Land Rover Hasselt. Wat een magnifique auto toch.
      Afgelopen maand werden er 7 verkocht, waarvan 5 met SDV8, volgens de verkoper. Toch niet slecht volgens mij voor een auto van minimum € 100.000.
      best wel veel idd op een maand tijd,maar LR Hasselt is ook wel een goede dealer eigenlijk dus verdienen ze het
      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
        best wel veel idd op een maand tijd,maar LR Hasselt is ook wel een goede dealer eigenlijk dus verdienen ze het
        Kan ik beamen. Bekwaam & vriendelijk personeel over alle afdelingen, enkel hun tarieven zijn wat minder .
        LR Hasselt had ervoor gezorgd dat de zingende pont waar onze RRS, net buiten de garantieperiode, last van had toch nog onder garantie vervangen werd en enkel de werkuren aangerekend werden.

Over Peeters Motors hebben evenzeer veel goeds gehoord.
        "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Als ik ooit een RR koop, dan zal het in Maasmechelen zijn bij Delta Motors.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
            12.8 liter per 100 km is wel een enorm hoog verbruik , zelfs voor een bestelwagenachtige.
            Uw brilleke eens opkuisen en het Russische woordenboek erop naslaan vooraleer ge uw verdere onzin blijft uitkramen: er staat 13,8 op die boordcomputer, geen 12,8.
            Bovendien toont die hier het zogenaamde 'momentaan verbruik' tijdens een 'volle-petrol-optreksessie', wat compleet nietszeggend is, zelfs voor uw bestelwagennormen.

Comment

• De laatste tijd al redelijk veel nieuwe Range Rovers tegengekomen, blijft echt machtige wagen!

Nieuwe ML's ben ik nog niet echt veel tegengekomen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Als ik ooit een RR koop, dan zal het in Maasmechelen zijn bij Delta Motors.
                Ballentent, maar dat was een kennis van jou of niet? Niets als problemen hebben we daar gehad. Met een Jaguar S en een LR Freelander.
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                  De laatste tijd al redelijk veel nieuwe Range Rovers tegengekomen, blijft echt machtige wagen!

Nieuwe ML's ben ik nog niet echt veel tegengekomen...
                  valt mij ook op.
                  heb afgelopen weekend in knokke gezeten. 6 nieuwe RR gezien en 1 nieuwe ML
                  BMW X5 45e

Comment

• Ik zie toch relatief veel nieuwe ML's rijden hier.

Comment

• Ik begin 'm meer en meer tegen te komen in de streek hier. Die uitstraling .

"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Pff .

Comment

• Heerlijk. Je nieuwe RR Supercharged Autobiography op 22" eventjes door de achtertuin gaan smijten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Heerlijk. Je nieuwe RR Supercharged Autobiography op 22" eventjes door de achtertuin gaan smijten.
                            Tis de SDV8 Diesel versie, staat in de rechterbovenhoek van de foto
                            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

• Vanmorgen leuk tafereel op de snelweg naar Eindhoven. Zo'n nieuwe RR, die eens even een Vito V6 op zijn plaats zette.... qua size zijn ze quasi gelijk. De RR zelfs nog iets hoger, leek me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Heerlijk. Je nieuwe RR Supercharged Autobiography op 22" eventjes door de achtertuin gaan smijten.
                                Moet zalig zijn, z'on Supercharged in deze RR. Ik zou 'm hier nog wel durven kopen, nu het nog kan.

.

Comment

• Voor wie een gewone Range Rover nog niet genoeg is:

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• De vierde generatie van de Range Rover werd luxer, moderner, maar vooral ook lager gemaakt door de Duitse tuner Arden. De brede body kit heeft een compleet nieuwe neus, inclusief pruillipje, appelwangetjes en LED traantjes die dienst doen als dagrijverlichting. Geloof het of niet, maar samen met de nieuwe achterbumper moet dit zorgen voor een […]

Comment

• Ik vond het vorige model van Arden toch mooier. Die verbredingen zijn lelijk.
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Een oerlelijk gedrocht , totaal niet meer op zijn plaats in het huidige verkeer.

Comment

• Hoe zit het met kortingen op deze Range? We twijfelen tussen deze en een Cayenne. De "grote" Range want de nieuwe sport is niet zo mooi... Maar deze zit toch een prijsklasse hoger dan de Porsche! Dus vandaar mijn vraag of iemand weet of ze kortingen geven op de nieuwe Range.

Comment

Working...
                                          X