Kan je bij zo'n Range niet kiezen uit een pallet met wat meer matte houtsoorten, zoals bij de Duitsers?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range Rover
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenKan je bij zo'n Range niet kiezen uit een pallet met wat meer matte houtsoorten, zoals bij de Duitsers?
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenNiet voor het één of het ander, maar dat houtinleg...zó nep. Die zijn nooit bij Audi gaan kijken zeker?. Ze noemen 'm daar laserinleg
.
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenLaque Chinoise bedoel je zeker?.
"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Range Rover
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenSpijtig genoeg niet. Je hebt slechts een summiere keuze tussen 3 blinkende soorten. Povertjes eigenlijk op dit niveau. Bij partner Jaguar heb je dubbel zo veel keuze bij de XF & XJ.
Die houtinleg is vreselijk. Bij Jaguar kan je trouwens dezelfde kiezen. Ze noemen 'm daar laserinleg
.
Laque Indinoise eerder.
Ik dacht dat ik alleen stond met mijn bevindingen...😉
Sent from my iPhone using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenTataaaaaaa
Ik dacht dat ik alleen stond met mijn bevindingen...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Allez, sewes wilt dePAUL ons ook nog samen in 1 kamer stoppen.
"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenAllez, sewes wilt dePAUL ons ook nog samen in 1 kamer stoppen.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenNiet voor het één of het ander, maar dat houtinleg...zó nep. Die zijn nooit bij Audi gaan kijken zeker?
Misschien ook nog iets voor u, zo'n Aston Martin Rapide Estate.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenOm hier nog eens even op terug te komen. Het kan ook veel mooier:
Misschien ook nog iets voor u, zo'n Aston Martin Rapide Estate.
Haha, Aston Martin....dat zou inderdaad pas wat zijn. Mijn vrouw weet dat dit mijn "droommerk" is.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenFoto is niet te zien hier.
Haha, Aston Martin....dat zou inderdaad pas wat zijn. Mijn vrouw weet dat dit mijn "droommerk" is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenEn daarnaast kan je dan de GL kopen waarmee je dan ook nog kan rijdenEen hedendaagse Aston Martin dient om met te rijden niet om in de garage te zetten.
Veel & veel te hoog gegrepen zo een Aston. Het mag allemaal wat "bescheidener" zijn, het moet ten slotte allemaal terug verdiend worden nietwaar.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenFoto is niet te zien hier.
Haha, Aston Martin....dat zou inderdaad pas wat zijn. Mijn vrouw weet dat dit mijn "droommerk" is.
Tja Aston Martin, één van mijn favoriete merken.
Ik zou desalniettemin de GL nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHa, we kunnen maar met één wagen tegelijk rijden natuurlijk.Een hedendaagse Aston Martin dient om met te rijden niet om in de garage te zetten.
Veel & veel te hoog gegrepen zo een Aston. Het mag allemaal wat "bescheidener" zijn, het moet ten slotte allemaal terug verdiend worden nietwaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHa, we kunnen maar met één wagen tegelijk rijden natuurlijk.Een hedendaagse Aston Martin dient om met te rijden niet om in de garage te zetten.
Veel & veel te hoog gegrepen zo een Aston. Het mag allemaal wat "bescheidener" zijn, het moet ten slotte allemaal terug verdiend worden nietwaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenAh, oei, ik had de post van d_s anders geïnterpreteerd: 'de GL gebruiken naast de Aston = om mee te rijden als de Aston in panne staat'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
Tja Aston Martin, één van mijn favoriete merken.
Ik zou desalniettemin de GL nemen.
De GL blijft voorlopig op het lijstje staan enkel en alleen als ie met LHD (wat helemaal nog niet zeker is) kan gekocht worden in de UK.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichtenik bedoelde vooral de betrouwbaarheid van zo een AMOorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenAh, oei, ik had de post van d_s anders geïnterpreteerd: 'de GL gebruiken naast de Aston = om mee te rijden als de Aston in panne staat'Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenNu wel zichtbaar. Waar heb ik nog zo iets gezien?...
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHa ja, natuurlijk. Betrouwbaarheid hé, niet onbelangrijk & is niet aan alle merken besteed ."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenCLS Shooting Brake? In de week nog eentje gezien, wat een kar toch. Ik verkies deze zelfs boven de XF Sportbrake.
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenDe Britse merken, met Land Rover op kop, kunnen er wat van, zucht.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Gereden: Range Rover Hybrid
SUV’s met hybride aandrijflijn zijn al een paar jaar salonfähig. Met de Range Rover Hybrid voegen de Engelsen daar nu een dieselmotor aan toe. Acceptable or excellent?
Een paar kleine badges verraden dat het bij de Range Rover Hybrid om een auto met een geëlektrificeerde aandrijflijn gaat. De hybride techniek zit diep onder de dikke bekleding weggewerkt. Land Rover monteert de maximaal 47 pk en 170 Nm leverende elektromotor tussen de drieliter V6 dieselmotor en de achttraps automatische versnellingsbak, met als resultaat gecombineerde maxima van 340 pk en 700 Nm. Dit blijkt meer dan genoeg om de 2.394 kg wegende herensalon op wielen rap door het verkeer te loodsen. Niet anders dan bij de auto’s met een gewone automaat doet de aandrijflijn keurig wat je van een auto op dit niveau mag verwachten. Het samenspel tussen V6 en elektromotor verloopt nagenoeg naadloos. Alleen wie uiterst fijngevoelig is en het systeem met z’n rechtervoet loopt te dollen zou in de verte af en toe een lichte aarzeling kunnen bespeuren, maar dan ben je al vrij ver van de dagelijkse praktijk vandaan. Enne, bij diverse hybride SUV’s van Duitse makelij (die dezelfde achttraps ZF-transmissie gebruiken) hebben we het met makkelijker startende benzinemotoren storender meegemaakt, en ook daar horen we verder niemand over klagen. Keurig vakwerk dus van de ingenieurs uit Engeland. Dit laatste geldt ook voor het verbruik. Na een paar honderd kilometer stoeien in de Elzas noteerde de boordcomputer een gemiddeld verbruik van 8,4 l/100 km, oftewel 1 op 11,8. ’t Is niet de fabrieksopgave van 6,4 l/100 km maar voor zo’n mastodont die we niet bepaald hebben ontzien niet echt slecht.
Uiteraard is een Range Rover bij voorkeur geschikt om uiterst comfortabel van A naar B te cruisen. Desalniettemin weet-ie ook als hybride in het terrein nog altijd z’n mannetje te staan. Het onder de voertuigbodem in het chassis weggewerkte accupakket zorgt weliswaar voor een centimeter minder bodemvrijheid, in de praktijk blijkt dat absoluut geen belemmering. Zonder problemen laat de terreinreus zich over uiterst gemene paden en door de meest smerige plassen rijden, van aanmodderen is bepaald geen sprake. Tot de deurknoppen door de blubber, de Range Rover Hybrid doet er niet moeilijk over. O, en als het moet kan het in de EV-modus fluisterstil. Wel zo handig wanneer je op je jachtdomein je prooi niet wilt opschrikken.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment