Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    das veel he!

Heb een gelijkaardige A3 samengesteld. en die is maar 2k duurder. Dan spaar ik liever wat bij voor de A3

heb dan wel als extra's de sportstoelen genomen, het audi drive select, het sportonderstel en de zwarte dakhemel extra genomen.
    Daar geef je eigenlijk al het verschil aan tussen een A3 en een Golf, een A3 valt veel meer te personaliseren, dat is 'Premium'. Als ik het interieur van deze Golf bekijk in Highline met dat Marakech Vienna leder en pianolak inleglijsten dan is dat eigenlijk al heel ver dat ze gaan op maar een Golf. Qua looks zitten ze nu al heel dicht bij de Passat, de prijs volgt dan uiteraard vanzelf ...
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Personalizeren hoeft voor mij helemaal niet. Wat kan een witte of zwarte dakhemel waar je hoogstwaarschijnlijk nog enkele tientallen euros extra voor moet betalen een mens nu schelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        das veel he!

Heb een gelijkaardige A3 samengesteld. en die is maar 2k duurder. Dan spaar ik liever wat bij voor de A3

heb dan wel als extra's de sportstoelen genomen, het audi drive select, het sportonderstel en de zwarte dakhemel extra genomen.
        Zeer veel geld inderdaad , ik heb mijn huidig voertuig dan ook alleen maar gekocht omwille van de 15% overheidspremie. Nu zou ik zeker voor de Skoda Octavia gaan waar men nu trouwens kortingen van meer dan 20% op geeft.

Comment

• Ik zou als ik u was opteren voor de kleur uranium grey, deze kleur is trouwens ook goedkoop
          Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
          Ik kom op 21.650 euro met de gewenste opties (geen) , wit , 5-deurs ,1.6tdi

Comment

• Zijn er eigenlijk al foto's waarbij de LED-achterlichten aan staan?
            freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
              Ik zou als ik u was opteren voor de kleur uranium grey, deze kleur is trouwens ook goedkoop
              Dat grijs valt nog minder op dan wit en is dus onveilig. Graag had ik fel geel , oranje of fluo groen gehad maar dat is niet leverbaar zonder meerprijs.

Comment

• is er niemand die de prijslijst heeft en kan posten hier ?
                die verdomde car configurator krijg ik niet opgestart, en ik vind het nog wat te vroeg om nu al een vw-verkoper te gaan bezig houden.... maar ik wil het wel weten...
                Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• En weer geen comfortline in BE. Waarom biedt D'Ieteren dit niet aan?

Comment

• Omdat de Belgische markt te klein:. Wil de invoerder een versie (vb. Comfortline) dan moeten ze er x-aantal afnemen van de fabriek om die aan een competitieve prijs te kunnen verkopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                      Omdat de Belgische markt te klein:. Wil de invoerder een versie (vb. Comfortline) dan moeten ze er x-aantal afnemen van de fabriek om die aan een competitieve prijs te kunnen verkopen.
                      Vandaar dat ze een Comfortline in Luxemburg wel aanbieden zeker ? Lijkt me eerder op gemakzucht van de invoerder.

Comment

• Geen gemakzucht maar zuiver commerciële overweging. Als die versie toch niet vaak zou worden verkocht, dan kan je mensen die een versie met die opties en uitrusting willen beter een standaard Golf met wat meer opties verkopen: verdien je meer aan.

Comment

• In Luxemburg zit bij mijn weten geen onafhankelijke invoerder. Daar brengen de heren van Wolfsburg hun auto's zelf aan de man.

Comment

• Hij staat bij D'Ieteren in Kortenberg. Een blauwe driedeurs versie met het gewone touchscreen navigatiescherm en rechts ervan de grijze vijfdeurs versie met het groter touchscreen navigatiescherm. Eerlijk gezegd, je moet 2x kijken om te zien of het effectief de nieuwe Golf VII is. Net zoals bij de A3, is er hier sprake van bitter weinig verandering (zonder ermee gereden te hebben). Het is duidelijk een budgetwagen gericht op dat publiek (zonder beledigend te zijn). De foto's met het bruine leder en piano-inleg niet nader genoemd, want dat lijkt me veraf van de realiteit op 99% van de verkochte Golfkes. De afwerkingskwaliteit en materialen zijn dan ook niet navenant.

Deze valt dus ook uit de boot voor ons persoonlijk.

Comment

• De interieurmaterialen van zowat elk automobiel model bestaan voor 95% uit kunststof /plastics dus nauwelijks van elkaar te onderscheiden.

Comment

• In dat opzicht is een Audi = Lada ?
                                There we go again...

Soms vraag ik me af: wat doet die kerel op een forum voor autoliefhebbers?

Comment

• Trollen hè

Comment

• Heb al een vrachtwagen met nieuwe Golfjes gezien rond Brussel. Niet opvallend of nieuw, wel in orde.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X