Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren een VW Golf VII 2.0 TDI DSG in Bouillon zien staan, in quasi dezelfde config als hierboven. Geef mij maar 3 deuren en een donkerdere buiten-en interieurkleur
Deze namiddag even een nieuwe Golf gaan bekijken bij de VW dealer. Mijn favoriete kleur en uitvoering , wit Trendline , stond in de showroom. Al bij al vrij weinig verschil met het huidige model. Qua binnenruimte merk ik geen verschil met het huidige model. De kofferruimte met dubbele bodem lijkt me zelfs kleiner dan bij de Golf 6 en dat is toch wel teleurstellend. Zeer knap dat VW het automatische remsysteem en de adaptieve cruisecontrol hier standaard aanbiedt. Meer heeft een mens echt niet nodig.
Volgens mij is de Golf al jaar en dag ref. in zijn categerie op gebied van prijs-kwaliteit,comfort en rijgedrag een perfecte all rounder. Juist spijtig dat ge ze elke hoek van straat tegenkomt, maarja da hebt ge met massaproducten .
VW denkt nochthans ook dat ze premium zijn. Heb ff een Golf VII 2.0tdi DSG geconfigureerd en kwam op een prijs van dik 32500€. Zonder leder,navigatie en xenon.
Ben er een stukje mee gaan rijden, we kregen er niet veel tijd mee dus ik kan er niet veel over zeggen.
Veel valt er imo niet over te zeggen. Uiteraard prachtig afgewerkt en irl is het design best knap te noemen.
Over het rijden kan ik kort zijn. Dat is gewoon goed punt, de 1 was speelers en leuker om mee te rijden, de a-klasse een pak comfortabeler en mooier.
Ik zou er zelf geen +30k aan uitgeven maar ik kan begrijpen dat mensen hiervoor kiezen. Het is een goede (mss wat saai), degelijke, neutrale auto.
Heeft er eigenlijk al iemand foto's van de basisversie? Pics van topversies in overvloed maar binnen enkele maanden zijn onze wegen bezaaid van de basismodelletjes met wieldoppen en zonder bling-bling...ik wil graag dat interieur wel eens zien!
Ben er een stukje mee gaan rijden, we kregen er niet veel tijd mee dus ik kan er niet veel over zeggen.
Veel valt er imo niet over te zeggen. Uiteraard prachtig afgewerkt en irl is het design best knap te noemen.
Over het rijden kan ik kort zijn. Dat is gewoon goed punt, de 1 was speelers en leuker om mee te rijden, de a-klasse een pak comfortabeler en mooier.
Ik zou er zelf geen +30k aan uitgeven maar ik kan begrijpen dat mensen hiervoor kiezen. Het is een goede (mss wat saai), degelijke, neutrale auto.
Ik kijk uit naar het nieuwe model leon
Een A comfortabeler dan een Golf? Ik hoor net erg vaak dat een de A vrij hard is en de 1 eerder comfy is?
Voor een VW Golf 2.0 CR TDI Highline (Onyx wit) met 17' Madrid-velgen en het Pack Business MEDIA-pack komt ie - met korting - op een kleine 25.500€, wat best acceptabel is.
Rijden kon enkel met de 1.6 CR TDI Highline. Motor is voldoende, maar ook niet meer dan dat (tuning door BRP is welkom ). Afwerking binnenin is top, ruimte achterin is toegenomen, koffer met dubbele bodem vind ik een beetje overbodig.
Samengevat: een aangename evolutie van de VI en waarschijnlijk de auto die ik eind 2013 bestel
Comment