Net ook eens naar de online configurator gekeken. Die is hopeloos gedateerd. Wanneer gaan ze die eindelijk eens vervangen want ze lopen hopeloos achter op de concurrentie.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Vandaag een testrit gedaan met de 1.6tdi aangezien er geen benzine beschikbaar was daarvoor moeten we naar Kortenberg.
Rijd goed binnenin is hij wel mooi afgewerkt vind het wel een topper.
Onze voorkeur gaat naar de 1.4l TSI ACT DSG7 140pk Highline 5d €32618.09 - voordeel speciale aanbieding €454 = €32164.09 7% korting = €29912.60Last edited by hitachi; 18/11/2012, 11:09.Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hitachi Bekijk BerichtenVandaag een testrit gedaan met de 1.6tdi aangezien er geen benzine beschikbaar was daarvoor moeten we naar Kortenberg.
Onze voorkeur gaat naar de 1.4l TSI ACT DSG7 140pk Highline 5d €32164.09 7% korting = €29912.60
xenon?leder?gps?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hitachi Bekijk BerichtenVandaag een testrit gedaan met de 1.6tdi aangezien er geen benzine beschikbaar was daarvoor moeten we naar Kortenberg.
Onze voorkeur gaat naar de 1.4l TSI ACT DSG7 140pk Highline 5d €32164.09 7% korting = €29912.60
En 30k voor een Golf???
Comment
-
Gisteren een proefrit gedaan met een nieuwe 1.6 tdi Trendline met als opties GPS pack business Discover media en parkeersensoren. Aangezien ik nu een 2009 2.0 tdi 110 pk 119g Highline heb kan ik goed vergelijken. Van de grotere binnenruimte lijkt me enkel in de breedte sprake. Als 1m83 mens kan ik zowel in de 6 als de 7 goed achter mezelf zitten. De kofferuimte lijkt me zelfs eerder iets kleiner , zeker met de laadbodem in de hogere stand. De binnenruimte was zelfs in deze trendline mooi afgewerkt enkel de stoelen vielen me wat tegen in vergelijking met de sportzetels van mijn Highline. Bij een trendline zou ik zeker de sportzetels aanvinken en bij de Highline de Ergo zetels. één van de weinige opties met een beperkte meerprijs overigens.De gps kon ik niet uittesten want er zat geen kaart op. Mijn RNS 510 leek me echter zeker zo goed en gebruiksvriendelijk ook qua ontvangst en klankkwaliteit. Enkel de grafics van zowel radio als boordcomputer kwamen wat moderner over. De weergave van de gegevens van de BC op het touchscreen was leuk maar ook niet meer. Qua vering , comfort , geluid was er al bij al weinig verschil met de Golf 6. Mijn oude 2.0 tdi leek me zelfs stiller dan de nieuwe 1.6 en trok ook beter op vanuit lage toerentallen. De oude 2.0 tdi klinkt romiger (als je dat al van een diesel kan zeggen). Toerental bij 120 lag overigens bij de 6 en 7 ongeveer gelijk maar de 2.0 kan beter overweg met lage toeren. Het stop start systeem werkt onopvallend en goed. Het verschil tussen de Golf 5 en 6 was naar mijn mening veel groter dan tussen de 6 en 7. Ik wacht dus nog even af Kan er iemand zeggen hoeveel korting je kan bedingen op een nieuwe 7. Ik kreeg in 2009 amper 6 % maar bij de huidige slechte autoverkoop moet er toch zeker meer inzitten ?
Comment
-
Zowiezo een nieuw model, dus minder korting. Dealers hangen ook volledig af wat de invoerder hen van marge geeft op een wagen.
Verwacht dus niet opeens 10% .. Als de dealer dat uit zijn zak mag halen bij elke verkoop mag hij na 6mnd de deur sluiten..
Comment
-
Ik wacht zowiezo nog een jaartje af. Als ik een gelijkaardig uitgeruste 1.6 tdi zoals mijn huidige 6 (5d Highline gps RNS510,parkeersensoren , trekhaak) moet bestellen dan ben ik direct 25.000 euro kwijt terwijl de meerwaarde eerder beperkt is. Voor mijn huidige Golf (60.000 km perfecte staat) krijg ik misschien met veel moeite 10.000 euro en ik heb nog niet veel zin om daar 15.000 euro boven op te leggen voor een nieuwe... Om een betere auto te hebben qua motor/transmissie zou ik eigenlijk al een 2.0 tdi en/of een DSG moeten nemen.
Comment
-
@ hdvw gekozen opties: Leder Vienna,pack Business @ GPS Discover MEDIA,park pilot, Xenonkoplampen met LED-daglichten,Zijairbags achteraan,Alarmsysteem Plus,Buitenspiegel elektrisch inklapbaar.Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hitachi Bekijk Berichten@ hdvw gekozen opties: Leder Vienna,pack Business @ GPS Discover MEDIA,park pilot, Xenonkoplampen met LED-daglichten,Zijairbags achteraan,Alarmsysteem Plus,Buitenspiegel elektrisch inklapbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk BerichtenGisteren een proefrit gedaan met een nieuwe 1.6 tdi Trendline met als opties GPS pack business Discover media en parkeersensoren. Aangezien ik nu een 2009 2.0 tdi 110 pk 119g Highline heb kan ik goed vergelijken. Van de grotere binnenruimte lijkt me enkel in de breedte sprake. Als 1m83 mens kan ik zowel in de 6 als de 7 goed achter mezelf zitten. De kofferuimte lijkt me zelfs eerder iets kleiner , zeker met de laadbodem in de hogere stand. De binnenruimte was zelfs in deze trendline mooi afgewerkt enkel de stoelen vielen me wat tegen in vergelijking met de sportzetels van mijn Highline. Bij een trendline zou ik zeker de sportzetels aanvinken en bij de Highline de Ergo zetels. één van de weinige opties met een beperkte meerprijs overigens.De gps kon ik niet uittesten want er zat geen kaart op. Mijn RNS 510 leek me echter zeker zo goed en gebruiksvriendelijk ook qua ontvangst en klankkwaliteit. Enkel de grafics van zowel radio als boordcomputer kwamen wat moderner over. De weergave van de gegevens van de BC op het touchscreen was leuk maar ook niet meer. Qua vering , comfort , geluid was er al bij al weinig verschil met de Golf 6. Mijn oude 2.0 tdi leek me zelfs stiller dan de nieuwe 1.6 en trok ook beter op vanuit lage toerentallen. De oude 2.0 tdi klinkt romiger (als je dat al van een diesel kan zeggen). Toerental bij 120 lag overigens bij de 6 en 7 ongeveer gelijk maar de 2.0 kan beter overweg met lage toeren. Het stop start systeem werkt onopvallend en goed. Het verschil tussen de Golf 5 en 6 was naar mijn mening veel groter dan tussen de 6 en 7. Ik wacht dus nog even af Kan er iemand zeggen hoeveel korting je kan bedingen op een nieuwe 7. Ik kreeg in 2009 amper 6 % maar bij de huidige slechte autoverkoop moet er toch zeker meer inzitten ?Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
Comment
-
merk en type VW Golf 1.6CRTDi 105 Hi.5d/p DSG
catalogusprijs (excl. BTW) EUR 21.247,93
fiscale pk 9
CO2 emissie (gr/km) 102
kleur exterier pasific blue
kleur interieur Leder 'Marrakesh'
opties en accessoires
Metaalkleur Pasific blue
Leder 'Marrakesh'
Lederbekleding "Vienna"
Lederen multifunctiestuurwiel met bedieningsmogelijheid
Keyless access
Panoramisch opendak
Verduisterde zijruiten achteraan en verduisterde achterr
Licht- en zichtmodule
Pack "BUSINESS" - Discover MEDIA (BUSI/W28/ZCA/PNC/PH2)
- Radio "Composition MEDIA" (ZCA)
- GPS "Discover MEDIA" (PNC/ZCA)
- Elektronische airconditioning Climatroni (PH2)
"Park Pilot" voor- en achteraan (APS) (WDA)
"Driver Profile Selection" (DPS) (PDA)
17" aluvelgen - "MADRID" met sportophanging
Driver Profile Selection is gewoon gekozen omdat ik precies dat bedrag nog overhad om opties te kiezen, weet niet of het veel gebruikt gaat worden iemand ervaring mee?
Besteld als vervanging van mijn ford mondeo lease wagen van men werk, heb gisteren een testrit gedaan met een 1.6 tdi en heb het gevoel dat ik daar geen spijt van ga krijgen
Comment
-
opties die ik zou overwegen zijn ; Ergo zetels op de Highline , discover media Gps , parkeersensoren , inklapbare spiegels en trekhaak. Evt ook nog xenonlicht als dat echt zo'n verschil maakt. Open dak is veel geld voor wat het is , zeer kleine opening trouwens terwijl het de indruk geeft dat de helft van het dak open gaat.
Comment
-
Waarom is de comfortline niet beschikbaar in BE?
Vandaag ook eens binnengesprongen bij de vw dealer, rare insprong bij de achterste deuren van een vijf deurs. Voor de rest ziet het er allemaal heel degelijk uit. Al zijn er toch een paar puntjes voor verbetering vatbaar, plastiek onder dash board bestuurder zat los en niet goed gemonteerd bij de twee testmodellen aanwezig en bij de drie deurs ontbrak een stuk plastiek aan het hendeltje om de zetel naar voor te buigen.
Comment
-
Dit weekend ook eens gaan kijken naar de nieuwe Golf.
In de showroom stonden de 6 vorige modellen dus zeer leuk om de evolutie te bekijken !
Het interieur is er zeker op vooruit gegaan en ook langs de buitenkant zet VW weer een stap voorwaarts !
In Belgie is enkel Trendline en Highline beschikbaar en de ACC standaard...
De standaardzetels hebben we niet gezien, alle wagens hadden de perfect zittende sportzetels.
Comment
-
Even foto ter verduidelijking, het perspectief is nog niet perfect eigenlijk. Als je er naast staat is het omcirkelde gebied vrij groot eigenlijk, en voor mij een enorme design flater. De drie deurs heeft hier trouwens geen last van. Is precies alsof de deur net niet lang genoeg is. Het raamrubber had dichter bij de rand moeten komen en de deur zelf de horizontale rubber verder naar links.
[IMG]http://i1183.photobucket.com/albums/...B0B09136-1.jpg[/IMG]
Comment
-
Vind de Golf niet zo bijzonder meer .
Is wel een degelijke en betrouwbare wagen , maar het lijkt wel of die duitsers hun tijd is blijven stilstaan .
Trouwens waarom houden die merken zich er steeds aan om een dakhemel in een lichte kleur te maken .
Zit daar een theorie achter ?
Ik heb al eens van een verkoper horen vertellen dat dit gedaan word zodat de auto van binnen ruimer lijkt .
Comment
Comment