Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel jammer dat ze de nieuwe Golf standaard geen alu velgen meegeven...
Momenteel loopt er een actie voor een set winterbanden op velg bij VW.
300€ voor stalen velgen, 400€ voor alu velgen in dezelfde maat vermoed ik.
Heeft hier iemand foto's van ?
Ik vraag me af of het wel orignele velgen zijn...
Bedankt.
Aan het twijfelen om nog de 6 te nemen of te wachten op de 7.
De opties op de 6 zijn momenteel betaalbaar maar ik vrees dat dit bij de 7 niet zo wordt als ze het voorbeeld van de 'gewone' 7 zullen volgen.
Wel jammer dat ze de nieuwe Golf standaard geen alu velgen meegeven...
Momenteel loopt er een actie voor een set winterbanden op velg bij VW.
300€ voor stalen velgen, 400€ voor alu velgen in dezelfde maat vermoed ik.
Heeft hier iemand foto's van ?
Ik vraag me af of het wel orignele velgen zijn...
Zijn originele VW velgen, Aspen genaamd, hier te zien: (nummer 3)
Misschien ben ik van de oude stempel, maar ik vind het jammer dat VW de cd-speler - net als Audi - in het handschoenenkastje heeft verstopt. Bij Audi kan ik het nog begrijpen, aangezien er geen ruimte voorzien is op het dashboard (MMI in middentunnel + uitschuifbaar scherm), bij de Golf is dat niet het geval (een extra 'gleuf' in de middenconsole had niet veel uitgemaakt).
Misschien ben ik van de oude stempel, maar ik vind het jammer dat VW de cd-speler - net als Audi - in het handschoenenkastje heeft verstopt. Bij Audi kan ik het nog begrijpen, aangezien er geen ruimte voorzien is op het dashboard (MMI in middentunnel + uitschuifbaar scherm), bij de Golf is dat niet het geval (een extra 'gleuf' in de middenconsole had niet veel uitgemaakt).
Radio composition colour heeft nog wel frontale cd-speler.
Ik vraag me af waar de usb aansluiting zich bevind, sommige wagens die ik heb gezien zat het midden onderin maar bij andere zat daar een of andere rare aansluiting?
Ik vraag me af waar de usb aansluiting zich bevind, sommige wagens die ik heb gezien zat het midden onderin maar bij andere zat daar een of andere rare aansluiting?
Wrs in het handschoenvakje of anders onder de armsteun ergens..
Enkel de standaard radio heeft geen frontale cd vermoed ik...
De nieuwe Golfkes die ik al gezien heb hadden allemaal een frontale cd...
usb ingang heb ik niet gezien
1.6 tdi 5d Highline 23.880 € + pacific blue € 399.30 + ergo zetels stof/leder € 341.22 + businees discover media € 1075.00 + klapbare buitenspiegels € 166.98 + licht en zicht € 173.03 + light assist € 143.99 + park pilot + assist € 723.58 + trekhaak € 838.53 = € 27741.63. Ik reken op een korting van 8 % dus dat maakt +- 25.500 € Al bij al toch een hoop geld ...Iemand nog suggesties ? Wie weet hoe dat light assist precies werkt? Kan je dan altijd met grootlicht rijden (evt alternatief voor xenon)?
1.6 tdi 5d Highline 23.880 € + pacific blue € 399.30 + ergo zetels stof/leder € 341.22 + businees discover media € 1075.00 + klapbare buitenspiegels € 166.98 + licht en zicht € 173.03 + light assist € 143.99 + park pilot + assist € 723.58 + trekhaak € 838.53 = € 27741.63. Ik reken op een korting van 8 % dus dat maakt +- 25.500 € Al bij al toch een hoop geld ...Iemand nog suggesties ? Wie weet hoe dat light assist precies werkt? Kan je dan altijd met grootlicht rijden (evt alternatief voor xenon)?
Ik ben niet zeker maar volgens mij is er een verschil dus "light assist" en "dynamic light assist".
De eerste is gewoon automatische regeling van de lichtbundel (combineerbaar met halogeenlampen) en de laatste is de versie met camera in de binnenspiegel die toelaat quasi altijd met grootlicht te rijden en automatisch corrigeert om verblinding van de tegenligger te voorkomen. Werkt vanaf 60 km/u en is enkel beschikbaar in combinatie met xenon.
Net even een Golf geconfigureerd op de site van VW Polen die in Belgie +/- 27.000 euro katalogusprijs zou kosten. Die komt daar op 22.600 euro incl 22% Poolse BTW. Omgerekend naar Belgische btw komt dat op +- 22.400 euro. Begin sterk te overwegen om eentje uit Polen te importeren. Heeft iemand daar ervaring mee? Voor 3.000 euro kan je al wat moeite doen.
Net even een Golf geconfigureerd op de site van VW Polen die in Belgie +/- 27.000 euro katalogusprijs zou kosten. Die komt daar op 22.600 euro incl 22% Poolse BTW. Omgerekend naar Belgische btw komt dat op +- 22.400 euro. Begin sterk te overwegen om eentje uit Polen te importeren. Heeft iemand daar ervaring mee? Voor 3.000 euro kan je al wat moeite doen.
Ik heb over 2 jaar ook eens in europa rondgekeken en je moet toch een beetje uitkijken.
De standaard toebehoren zijn niet overal gelijk.
Er kan ook pakweg geen esp of iets dergelijks opzitten om de prijs daar wat te drukken.
Voor dezelfde wagen met dezelfde opties als hier kon ik hem verplaatsing inbegrepen zo een 1500€ goedkoper vinden.
In 1995 heb ik een nieuwe Golf Gt tdi in Duitsland gekocht en toen zaten daar veel meer opties op dan in Belgie voor dezelfde prijs. Gewoon goed uitkijken.
Bedankt voor de info. De Highline is in Belgie , in vergelijking met andere buitenlandse markten, eerder pover uitgerust (oa geen Xenon) Ik heb in 1994 ook één van de allereerste Golf TDI's ,via een tussenpersoon in Oostkamp, laten importeren uit Nederland. Het prijsverschil met Belgie was toen +/- 100.000 bef. Zijn er in Belgie ,buiten Cardoen waar ik niet echt mijn gading vind , nog bedrijven die zich daar in gespecializeerd hebben ? Dit lijkt me met de huidige grote prijsverschillen tussen de Europese landen toch wel een gat in de markt
Bedankt voor de info. De Highline is in Belgie , in vergelijking met andere buitenlandse markten, eerder pover uitgerust (oa geen Xenon) Ik heb in 1994 ook één van de allereerste Golf TDI's ,via een tussenpersoon in Oostkamp, laten importeren uit Nederland. Het prijsverschil met Belgie was toen +/- 100.000 bef. Zijn er in Belgie ,buiten Cardoen waar ik niet echt mijn gading vind , nog bedrijven die zich daar in gespecializeerd hebben ? Dit lijkt me met de huidige grote prijsverschillen tussen de Europese landen toch wel een gat in de markt.
Er zijn er redelijk wat volgens mij die invoeren maar ik weet ook niet welke een goede is en welke niet.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Bij Cardoen staat de Golf 7 ook op de website. +/- 10% korting op de Belgische catalogusprijs voor de 2.0 tdi Highline. Wel moeilijk te vergelijken omdat je moeilijk kan zien welke opties er juist allemaal op zitten en blijkbaar zonder het Front assist dat in Belgie standaard is
Comment