Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op mijn vorige kreeg ik eerst amper 5.5 % , de verkoper zei toen dat ze zelf maar 6.5 % hadden op die wagen. Toen ik enkele maanden later met een andere offerte van 7% langs kwam hing het ineens wel....Ik stelde eerst nog voor om hem elders te kopen en enkel het onderhoud bij hen te laten doen opdat ze niet met verlies zouden werken maar dat was ineens niet meer nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
      Op mijn vorige kreeg ik eerst amper 5.5 % , de verkoper zei toen dat ze zelf maar 6.5 % hadden op die wagen. Toen ik enkele maanden later met een andere offerte van 7% langs kwam hing het ineens wel....Ik stelde eerst nog voor om hem elders te kopen en enkel het onderhoud bij hen te laten doen opdat ze niet met verlies zouden werken maar dat was ineens niet meer nodig.
      Paar maand verschil zeg je,je moet prijs laten maken binnen een paar dagen he en dan vergelijken

Comment

• In Duitsland kortingen tot 14% ... en wij maar denken dat we de dealer uitpersen als we ocharme 7% vragen.....

Comment

• Gisteren bij de dealer een zwarte VII zien staan. 17" velgen en lederen interieur en zo'n Bluemotiongeval met 105 pk. € 31.500 voor een Golf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
            Gisteren bij de dealer een zwarte VII zien staan. 17" velgen en lederen interieur en zo'n Bluemotiongeval met 105 pk. € 31.500 voor een Golf
            Gisteren een nieuwe A class zien staan 36.750 € dan liever de golf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
              Gisteren bij de dealer een zwarte VII zien staan. 17" velgen en lederen interieur en zo'n Bluemotiongeval met 105 pk. € 31.500 voor een Golf
              veel geld.

Heb eens een golf samengesteld naar mijn zin, € 32.000. Dan een gelijkaardige A3 samengesteld. die koste €3.000 meer.
              Dus ofwel is die A3 underpriced, ofwel is de Golf overpriced.
              BMW X5 45e

Comment

• Last edited by ; 16/12/2012, 13:48.

Comment

• Last edited by ; 16/12/2012, 13:49.

Comment

• Comment

• Last edited by ; 16/12/2012, 13:54.

Comment

• Comment

• Een typische voorbeeld van mislukte tuning, gelukkig houdt de Belgische wetgever de extreemste gevallen van dergelijke misbaksels van de weg. Veel te laag op de weg en dus totaal ongeschikt voor het dagelijkse verkeer.
                          Last edited by ; 16/12/2012, 17:56. Reden: aanvulling

Comment

• It's on Air en staat in de parkeerstand, rijhoogte is een normale hoogte die geen problemen geeft met de wetgever.

Comment

• Wel prachtige velgen ,van welk merk zijn deze ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gt750 Bekijk Berichten
                                Wel prachtige velgen ,van welk merk zijn deze ???
                                Lamborghini Callisto velg.

Comment

• I like

Ben al aan ht aftellen voor Worthersee 2013!

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

Comment

• aangezien ik de kans krijg op een nieuwe firmawagen, heb ik gekeken naar een nieuwe golf.
                                    Het moet wel een BM van de werkgever voor de rest was de keuze nogal vrij.

dus een rode 3 deurs BM
                                    Highline versie
                                    elektrische inklapbare spiegels
                                    zonder monogram
                                    panodak
                                    gps discover media
                                    boordcomputer premium
                                    iphone interface
                                    parkeersensoren V/A
                                    xenonlampen met led dagrijverlichting

€ 27.127 en een bruto VAA van 100€ per maand.

hetzelfde model met de 2.0 TDI 150pk versie kost € 29.000 en heeft een bruto VAA van € 136
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                      I like

Ben al aan ht aftellen voor Worthersee 2013!
                                      U gaat ook op verlof naar de Worther See ? Ik kijk ook al uit naar mijn verblijf in http://www.thadeushof.at/hotel.htm tijdens de maand Mei , heerlijk genieten van de rust en de prachtige natuur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                                        U gaat ook op verlof naar de Worther See ? Ik kijk ook al uit naar mijn verblijf in http://www.thadeushof.at/hotel.htm tijdens de maand Mei , heerlijk genieten van de rust en de prachtige natuur.
                                        Als je voor de rust gaat, zou je beter een andere datum kiezen

Last edited by ; 18/12/2012, 12:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                          Als je voor de rust gaat, zou je beter een andere datum kiezen

www.woertherseetreffen.at

vag mekka van europa, juist jammer dat het ook veel marginalen lokt

Comment

Working...
                                          X