Op mijn vorige kreeg ik eerst amper 5.5 % , de verkoper zei toen dat ze zelf maar 6.5 % hadden op die wagen. Toen ik enkele maanden later met een andere offerte van 7% langs kwam hing het ineens wel....Ik stelde eerst nog voor om hem elders te kopen en enkel het onderhoud bij hen te laten doen opdat ze niet met verlies zouden werken maar dat was ineens niet meer nodig.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk BerichtenOp mijn vorige kreeg ik eerst amper 5.5 % , de verkoper zei toen dat ze zelf maar 6.5 % hadden op die wagen. Toen ik enkele maanden later met een andere offerte van 7% langs kwam hing het ineens wel....Ik stelde eerst nog voor om hem elders te kopen en enkel het onderhoud bij hen te laten doen opdat ze niet met verlies zouden werken maar dat was ineens niet meer nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenGisteren bij de dealer een zwarte VII zien staan. 17" velgen en lederen interieur en zo'n Bluemotiongeval met 105 pk. € 31.500 voor een Golf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenGisteren bij de dealer een zwarte VII zien staan. 17" velgen en lederen interieur en zo'n Bluemotiongeval met 105 pk. € 31.500 voor een Golf
Heb eens een golf samengesteld naar mijn zin, € 32.000. Dan een gelijkaardige A3 samengesteld. die koste €3.000 meer.
Dus ofwel is die A3 underpriced, ofwel is de Golf overpriced.BMW X5 45e
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gt750 Bekijk BerichtenWel prachtige velgen ,van welk merk zijn deze ???
Comment
-
I like
Ben al aan ht aftellen voor Worthersee 2013!
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Comment
-
aangezien ik de kans krijg op een nieuwe firmawagen, heb ik gekeken naar een nieuwe golf.
Het moet wel een BM van de werkgever voor de rest was de keuze nogal vrij.
dus een rode 3 deurs BM
Highline versie
elektrische inklapbare spiegels
zonder monogram
panodak
gps discover media
boordcomputer premium
iphone interface
parkeersensoren V/A
xenonlampen met led dagrijverlichting
€ 27.127 en een bruto VAA van 100€ per maand.
hetzelfde model met de 2.0 TDI 150pk versie kost € 29.000 en heeft een bruto VAA van € 136BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenI like
Ben al aan ht aftellen voor Worthersee 2013!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenU gaat ook op verlof naar de Worther See ? Ik kijk ook al uit naar mijn verblijf in http://www.thadeushof.at/hotel.htm tijdens de maand Mei , heerlijk genieten van de rust en de prachtige natuur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
vag mekka van europa, juist jammer dat het ook veel marginalen lokt
Comment
Comment