Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
    Werkelijk prachtig, zou dit graag eens zien op toekomstige GTI / GTD in 5d..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      vag mekka van europa, juist jammer dat het ook veel marginalen lokt
      Bedankt voor de tip. Dit lijkt me veel te veel drukte voor mij en als er dan nog marginalen op af komen.... Ik zoek wel een andere periode dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        aangezien ik de kans krijg op een nieuwe firmawagen, heb ik gekeken naar een nieuwe golf.
        Het moet wel een BM van de werkgever voor de rest was de keuze nogal vrij.

dus een rode 3 deurs BM
        Highline versie
        elektrische inklapbare spiegels
        zonder monogram
        panodak
        gps discover media
        boordcomputer premium
        iphone interface
        parkeersensoren V/A
        xenonlampen met led dagrijverlichting

€ 27.127 en een bruto VAA van 100€ per maand.

hetzelfde model met de 2.0 TDI 150pk versie kost € 29.000 en heeft een bruto VAA van € 136
        wat is een BM?

Comment

• Blue motion denk ik..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            vag mekka van europa, juist jammer dat het ook veel marginalen lokt
            Ja dit klopt wel, maar voor die reden vertrek ik al een week voor het treffen zelf. Zolang er geen bier is, geen marginalen!

En dan zie je werkelijk prachtige creaties. Voor de echte liefhebber natuurlijk
            Last edited by ; 18/12/2012, 21:31.

Comment

• Ik ben een low familia fan, alleen al daarvoor zou ik gaan

Comment

• Nieuwe basisdiesel toegevoegd aan het Belgische gamma: 1.6 TDI 90 pk.
                € 1030 goedkoper dan de versie met 105 pk. Enkel verkrijgbaar als trendline met manuele 5-bak.

Comment

• Bij de trendline versie is de interieurkeuze beperkt. Standaard zijn er zwarte stoffen zetels en er zijn geen andere kleuren mogelijk.
                  Je kan blijkbaar wel voor een relatief beperkte meerprijs van € 326 stoffen sportzetels krijgen.
                  Weet niet of daar officiële foto's van bestaan, dus heb ik er maar een paar bij elkaar gezocht.

Kies je nu toch gewoon voor het standaardinterieur,dan heb je wel de mogelijkheid om een paar extra opties aan te vinken:
                  Hoogteregeling passagierszetel (bestuurderszetel standaard regelbaar) € 122
                  Lendesteun € 308 (incl. regelbare zetels)
                  Armsteun achter € 177

Deze bovenstaande opties zitten nochtans wel gratis bij de sportzetels inbegrepen.
                  Bovendien krijg je er nog een stel opberglades onder de stoelen en opbergzakjes op de rugleuningen bij.

Gewoon maar even ter info!

Comment

• Nu bij Cardoen interessante prijzen voor de Golf 1.6 tdi Highline met verwarmde zetels , pdc , xenon , alarm , radio Media , licht en zicht . Alleen jammer van de ,waarschijnlijk , ontrbrekende adaptieve cruise controle. Ook de 140 pk tsi is interessant geprijsd.

Comment

• Een Golf VII R komt zeker in 2013. ???
                      Last edited by ; 20/12/2012, 16:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
                        http://www.cardoen.be/nl/auto/vw-gol...-tdi-105-19842

Nu bij Cardoen interessante prijzen voor de Golf 1.6 tdi Highline met verwarmde zetels , pdc , xenon , alarm , radio Media , licht en zicht . Alleen jammer van de ,waarschijnlijk , ontrbrekende adaptieve cruise controle. Ook de 140 pk tsi is interessant geprijsd.
                        Vandaag eens bij Cardoen langs geweest en het is toch minder interessant dan ik dacht. De 1.6 tdi van 23.999 euro heb ik in Belgie geconfigureerd en dan kom ik aan 27.114 euro catalogusprijs (geeft met 7% korting +- 25.215 euro netto. Als je dan nog 600 euro in mindering brengt voor de ontbrekende adaptieve cruisecontrol en front assist dan kom je aan een voordeel van +- 600 euro.De 1.4 fsi 140 pk is iets gunstiger en geeft al bij al een voordeel van +- 1600 euro.
                        Volgens de verkoper zijn deze wagens afkomstig uit Denemarken (vandaar de standaard Xenon en winterpakket) . Highline versies met als opties radio Media , metaalkleur , alarm maar zonder inklapbare spiegels en gps. De catalogusprijzen die Cardoen opgeeft lijken me ook wat overdreven . Als je in Belgie de paketten combineert kom je toch aan lagere prijzen. Ze houden ook geen rekening met zaken die in Belgie standaard zijn en bij hun wagens ontbreken. De 1.4 tsi had bovendien ook de cilinderuitschakeling nog niet die pas vanaf week 46 in productie is gegaan. Al bij toch een beetje een tegenvaller dus.
                        Last edited by ; 20/12/2012, 15:30. Reden: foutje

Comment

Een Golf VII R komt zeker in 2013. ???
                          Het gamma van de Volkswagen Golf Cabrio kende nog één ontbrekende schakel: de R-versie. Die komt er nu echt spoedig aan en de eerste foto en een video zijn op het internet beland.

Technische specificaties hebben we nog niet, maar met die van de hatchback in het achterhoofd zullen ze voor de liefhebbers geen verrassingen bevatten. Ook de open Golf R heeft vierwielaandrijving en een tweeliter turbomotor onder de kap. Het vermogen is 270 pk. De sprint naar 100 km/h kost waarschijnlijk ongeveer zes seconden.
                          De R wordt de topversie van de Golf Cabrio. Van de hatchback heeft Volkswagen inmiddels al de zevende generatie gepresenteerd, de cabrio op basis van de Golf VI moet nog wel even mee. De Golf R cabrio wordt begin volgend jaar door Volkswagen geïntroduceerd. In de lente verschijnt de R bij de dealer.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Maar waarom er zo'n fake geluid bij de video zit is me een raadsel.

Comment

Maar waarom er zo'n fake geluid bij de video zit is me een raadsel.
                              Een reklamefilmpje hé
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• beetje belachelijk om nog varianten van een vervangen model op de markt te brengen
                                ik weet dat er nog geen zeven cabrio is

Comment

• Dat geluid )

Comment

• Golfje in Reflexzilver op 15" alu "Lyon"

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                          beetje belachelijk om nog varianten van een vervangen model op de markt te brengen
                                          ik weet dat er nog geen zeven cabrio is
                                          doen ze altijd met de cabrio , de 7 cabrio kan nog jaren duren eer die er is , als die er al komt , soms vergeten ze dat gewoon
                                          1991 Audi S2 coupe
                                          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Working...
                                          X