Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenBij de trendline versie is de interieurkeuze beperkt. Standaard zijn er zwarte stoffen zetels en er zijn geen andere kleuren mogelijk.
Je kan blijkbaar wel voor een relatief beperkte meerprijs van € 326 stoffen sportzetels krijgen.
Weet niet of daar officiële foto's van bestaan, dus heb ik er maar een paar bij elkaar gezocht.
Kies je nu toch gewoon voor het standaardinterieur,dan heb je wel de mogelijkheid om een paar extra opties aan te vinken:
Hoogteregeling passagierszetel (bestuurderszetel standaard regelbaar) € 122
Lendesteun € 308 (incl. regelbare zetels)
Armsteun achter € 177
Deze bovenstaande opties zitten nochtans wel gratis bij de sportzetels inbegrepen.
Bovendien krijg je er nog een stel opberglades onder de stoelen en opbergzakjes op de rugleuningen bij.
Gewoon maar even ter info!'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenVan dat interieur wordt je ook niet echt happy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk BerichtenDat interieur ziet er gewoon degelijk uit zonder tierlantijntjes , meer moet dat toch niet zijn ?
Comment
-
Goed nieuws van d'ieteren op www.tijd.be . Ze verlagen hun winstprognose voor 2012 en waarschuwen voor een ferme daling van de winst in 2013. Dit kan alleen maar voor extra druk op de prijzen van hun producten zorgen . De consument kan er maar wel bij varen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk BerichtenDat interieur ziet er gewoon degelijk uit zonder tierlantijntjes , meer moet dat toch niet zijn ?
Zo heb ik ze het ook liefst .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk zou er depri van worden, zo eentonig, grijs,..
Degelijk ja, leuk nee.
Comment
-
Het kan aan mijn scherm liggen, maar op deze fotoreeks lijkt mij dit toch Tungstengrijs te zijn ipv Reflexzilver.
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenGolfje in Reflexzilver op 15" alu "Lyon"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHet kan aan mijn scherm liggen, maar op deze fotoreeks lijkt mij dit toch Tungstengrijs te zijn ipv Reflexzilver.
Tungsten is een slag donkerder met een beige-achtige tint erin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk BerichtenDegelijk en goedzittend,zeer belangrijk. Al es goe gekeken naar die van seat
Qua afwerking is het inderdaad wat minder (prijsverschil moet ergens zitten) maar de golf V is nu ook niet echt een voorbeeld van een super afwerking. En dat zijn de 2 autos dieje moet vergelijken. Niet mijn model en de golf VII.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk nodig u met plezier eens uit om in mijn zetels te komen zitten,
Qua afwerking is het inderdaad wat minder (prijsverschil moet ergens zitten) maar de golf V is nu ook niet echt een voorbeeld van een super afwerking. En dat zijn de 2 autos dieje moet vergelijken. Niet mijn model en de golf VII.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk BerichtenEr zal weinig verschil zitten tussen de zetels en afwerking van Seat , VW en Audi zetels. VW en Audi zijn vooral duurder omwille van hun kunstmatig gecreeerde betere imago.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk BerichtenHeb vroeger een golf V gehad in B2B versie,met de standaardzetels dus;Zaten zeer goed,zeer degelijk en slijtvast.Wat moet ge meer hebben in basisversie?BMW X5 45e
Comment
Comment