Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Ziet er ondanks de kleinere maat eigenlijk beter uit dan de Dover velg op de Highline.

Comment

Ik wist niet dat er een SUV-versie van kwam?

Comment

Bij de trendline versie is de interieurkeuze beperkt. Standaard zijn er zwarte stoffen zetels en er zijn geen andere kleuren mogelijk.
        Je kan blijkbaar wel voor een relatief beperkte meerprijs van € 326 stoffen sportzetels krijgen.
        Weet niet of daar officiële foto's van bestaan, dus heb ik er maar een paar bij elkaar gezocht.

Kies je nu toch gewoon voor het standaardinterieur,dan heb je wel de mogelijkheid om een paar extra opties aan te vinken:
        Hoogteregeling passagierszetel (bestuurderszetel standaard regelbaar) € 122
        Lendesteun € 308 (incl. regelbare zetels)
        Armsteun achter € 177

Deze bovenstaande opties zitten nochtans wel gratis bij de sportzetels inbegrepen.
        Bovendien krijg je er nog een stel opberglades onder de stoelen en opbergzakjes op de rugleuningen bij.

Gewoon maar even ter info!
        Je zou in mijn ogen gek moeten zijn om een Trendline te kopen zonder deze optie, een goede zetel is zo cruciaal in een wagen en aan die meerprijs is het absoluut een koopje.
        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Het interieur van de Comfortline: (in BE jammer genoeg niet verkrijgbaar)

Comment

• Comment

• Van dat interieur wordt je ook niet echt happy
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Van dat interieur wordt je ook niet echt happy
                Dat interieur ziet er gewoon degelijk uit zonder tierlantijntjes , meer moet dat toch niet zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Braambes Bekijk Berichten
                  Dat interieur ziet er gewoon degelijk uit zonder tierlantijntjes , meer moet dat toch niet zijn ?
                  Misschien voor iemand van 50 niet? Maar dit is niet voor iemand van 23..

Comment

• Goed nieuws van d'ieteren op www.tijd.be . Ze verlagen hun winstprognose voor 2012 en waarschuwen voor een ferme daling van de winst in 2013. Dit kan alleen maar voor extra druk op de prijzen van hun producten zorgen . De consument kan er maar wel bij varen.

Comment

Zo heb ik ze het ook liefst .

Comment

• Ik zou er depri van worden, zo eentonig, grijs,..
                        Degelijk ja, leuk nee.
                        BMW X5 45e

Comment

Ik zou er depri van worden, zo eentonig, grijs,..
                          Degelijk ja, leuk nee.
                          Degelijk en goedzittend,zeer belangrijk. Al es goe gekeken naar die van seat

Comment

• Liever een degelijk,comfortabel en sober interieur dan een mannekensblad.

Comment

• Het kan aan mijn scherm liggen, maar op deze fotoreeks lijkt mij dit toch Tungstengrijs te zijn ipv Reflexzilver.

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                              Golfje in Reflexzilver op 15" alu "Lyon"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                Het kan aan mijn scherm liggen, maar op deze fotoreeks lijkt mij dit toch Tungstengrijs te zijn ipv Reflexzilver.
                                Ligt volgens mij aan de lichtinval. Heb nog een paar andere foto's uit deze reeks bekeken en ben er toch zeker van dat dit Reflexzilver is.
                                Tungsten is een slag donkerder met een beige-achtige tint erin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                                  Degelijk en goedzittend,zeer belangrijk. Al es goe gekeken naar die van seat
                                  Ik nodig u met plezier eens uit om in mijn zetels te komen zitten,
                                  Qua afwerking is het inderdaad wat minder (prijsverschil moet ergens zitten) maar de golf V is nu ook niet echt een voorbeeld van een super afwerking. En dat zijn de 2 autos dieje moet vergelijken. Niet mijn model en de golf VII.
                                  BMW X5 45e

Comment

Ik nodig u met plezier eens uit om in mijn zetels te komen zitten,
                                    Qua afwerking is het inderdaad wat minder (prijsverschil moet ergens zitten) maar de golf V is nu ook niet echt een voorbeeld van een super afwerking. En dat zijn de 2 autos dieje moet vergelijken. Niet mijn model en de golf VII.
                                    Heb vroeger een golf V gehad in B2B versie,met de standaardzetels dus;Zaten zeer goed,zeer degelijk en slijtvast.Wat moet ge meer hebben in basisversie?

Comment

• Er zal weinig verschil zitten tussen de zetels en afwerking van Seat , VW en Audi zetels. VW en Audi zijn vooral duurder omwille van hun kunstmatig gecreeerde betere imago.

Comment

Er zal weinig verschil zitten tussen de zetels en afwerking van Seat , VW en Audi zetels. VW en Audi zijn vooral duurder omwille van hun kunstmatig gecreeerde betere imago.
                                        Niet echt akkoord. Een audi afwerking is echt wel een pak hoger dan die van seat. Mag ook wel voor een meerprijs van 10k.
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                                          Heb vroeger een golf V gehad in B2B versie,met de standaardzetels dus;Zaten zeer goed,zeer degelijk en slijtvast.Wat moet ge meer hebben in basisversie?
                                          Voor mij mag er gewoon iets meer variatie in het grijs inzitten, dat ze degelijk zijn hebt ge zeker gelijk in. Voor mij ging het puur om de looks van het te grijze interieur voor mij
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X